Page 96 of traveloturc Travel Blog Posts

Europe » Italy » Tuscany » Florence July 4th 2008

Geo: 43.7687, 11.2569 GUN 7 günlerden Cuma Güzel bir uykudan sonra ,her zamanki işlerimin arasında yer alan "şarj" işlerini bitirdim. Ayşe uyurken ben yıkandım kahvemi yaptım ve uyanmasını bekledim. Gece biraz serin oldu. Öğlene kadar toparlandım ve Ayşe ile kenti teslim almağa çıktık. Önce kampımızın hemen yanı başında David tepesine uzandık. Dostum Yavuz, (Turgul ) ile yaptığımız seyahatteki anılarımızı canlandırdık. Yavuz, burada ne kadar mutlu olmuştu. Orada, artık ustası olduğumuz 12 no lu otobüsü bekledik ve şehre indik. Önce dünden peylediğimiz, Via Maggio'daki Rococo pizzacıya gittik. Ben, otlu motlu bir pizza yedim. Çok başarılı idi. Oradan yürüyerek Duomo ya vardık . ... read more
Bir turlu tutturamadilar David i
Ayse ye uygun semsiyeler
Duomo kapilari

Europe » Italy » Tuscany » Florence July 3rd 2008

Geo: 43.7687, 11.2569 GUN 6 Günlerden Perşembe Erken kalktım. Çok iyi uyumuşum. Yıkandım ve etrafı hemen toparladım. 07.20 de yoldaydım. Çok rahat bir yolculuktan sonra 12:00 de Floransa ( Firenze ) ye vardık. Burası Ayşe ile sayısız geldiğimiz ve çok sevdiğimiz bir kent. İlk geldiğimizde buraya bir gelen en az 3 kez daha gelir demişlerdi inanmamıştım. Kehanet fazlasıyla doğru çıktı. Çok debelenmeden kampımızı bulduk ve yerleştik. Bu kamp Roma ya göre daha pahalı fakat daha ilkel. meraklısına adres : http://plushostels.com/plusflorence Dikkatinizi çekerim : İşletmelerde kuruluş yeri ne kadar önemli ise, kam... read more
aynen boyle gorunuyor
Ayse David le basbasa
Adamin basina sicarlar

Europe » Italy » Lazio » Rome July 2nd 2008

Geo: 41.8955, 12.4823 GUN 5 Günlerden Çarşamba Harika bir uykudan sonra ,geç saatte uyandık. Yıkandım ve biraz sağı solu toparladım. Bu tür seyahatlerde toparlanmazsan ,bir aradığını bir daha bulamazsın. Yıkandım ve öğleden sonraya kadar kampta kalmaya karar verdik. Bu kamp çok güzel ve çok gelişmiş. Ayşeciğim ile Jacuzi alemlerine katıldık .Adeta Roma'nın son günleri..bir tek üzüm salkımlarımız eksik... Öğlende kampta yemek yiyip 17:00 ye doğru yola çıktık. Tam kampın önünden 247-248 otobüsü geçiyor. Corneglia'da inip metroya bindik. Ver elini İspanyol merdivenleri. Hava çok sıcak. Oradan Trevi çeşmesinde, tipik Roma turistini oynadık .. Dilek tutup ,para atmak falan ... Ayşe yürüme konusunda sıkın... read more
Ayse Jacuzi alemlerinde
Ayse Dilek cesmesinde
Tivoli cesmesi

Europe » Italy » Lazio July 1st 2008

Geo: 41.8955, 12.4823 GUN 4 Günlerden salı Çabucak yola koyulduk. Saatleri bir saat geri aldık. İlk istasyonda durarak ,Ayşe'nin sigara..kahve ve yemek işini hallettik. Yakıt aniden 1.65 e çıktı Yunan'a göre pahalı. Yolda bir iki yerde durup kahve, sigara molası verdik . 50 E yakıt takviyesi yaptım. MIO nun ( GPS) parametrelerini değiştirince, bugün çok işe yaradı ve 487 km sonra bizi Roma da saat 16:45 te ,cart diye kampımızın önüne getirdi. meraklısına adres : http://plushostels.com/pluscampingroma Kedi kedi olalı bir fare tuttu yani ))) Giriş işlemlerimiz kısa sürdü Kevin adlı esmer bir vatandaş çok kolaylık gösterdi . Tam kenefin karşısında, harika bir yer verdi. Bilgi olsun diye söylüyorum Kamp yerlerinde tuvale... read more
En Stratejik yerin onu

Europe » Italy » Apulia July 1st 2008

Geo: 41.1261, 16.8693 GUN 4 Günlerden Salı olmuş Uyuya, uyana 04:30 u buldum. Orta salonda bilgisayar başına geçtim ve Ayşe'nin uyanmasını bekledim. Kızcağız üşüyor biraz önlem almağa çalıştım. Gemi işi uzattıkça uzattı saat 10:30 ( yerel saatle 09:30) da yanaştı. Gemiden çıkışımız önemli, zira ben en arkada park etmiş olmam nedeniyle, en son çıkacağımı hesaplarken, birden önümde bir rampa açıldı ve ben 2 TIR dan sonra 3 cü araç olarak çıkıverdim. Kötü park konusunda, heriflerin günahını almışız. Vicdanım bayağı rahatsız etti beni... Dışarı çıktığımda, Ayşe beni filme çekiyordu. Gümrükçüler diğer otomobilleri didik didik ararken bizi hiç aramadılar. Ama vatandaşlar aranmıyacak gibi değil, Kork... read more
Liman
Adriyatik gecerken
Bari deyiz

Europe » Greece » Epirus » Igoumenitsa June 30th 2008

Geo: 39.5046, 20.2599 GUN 3 Günlerden Pazartesi Çok güzel bir uykudan sonra 08:00 da kalktık. Duşumu aldım. Arabayı toparladım. Yandaki komşularımıza "Bye" dedik. Selanikli olmalarına rağmen, tatillerini burada geçiren iki kadın arkadaş, komşularımız.... "Şam fıstık, tüm duvarları yıkar". Öyle de oldu ... Mariya'ya paramızı ödedik ve 08:35 te yola vurduk. Pazartesi olması nedeniyle trafik kalabalık. MIO ya fazla güvenmiyorum. Ne olur ,ne olmaz diye 50 E bir yakıt takviyesi yaptım. Kafama göre sürerek ve MIO ya fazla aldırmadan çevre yoluna daldım. Igoumenitsa diye bir tabela veya işaret yok. Bu nedenle Athina yönüne doğru akıyorum. Gişelere 2 E verdim ve ilerledim. Azıcık ilerledim ki, içime bir kurt düştü yeni ya... read more
Goody s
Igoumenitsa
Ayse Siren onunde

Europe » Greece » Central Macedonia » Thessaloniki June 29th 2008

Geo: 40.6197, 22.9442 GUN 2 Günlerden Pazar Ayşeciğim gecenin 3'ün de uyandı.. arabanın içi çok sıcak ... Kızcağız uyuyamadı ön koltuğa geçerek uyumağa çalıştı. Pencere açılınca, ben bittabi "tilki uykusu" mooduna geçtim. Sokakta trafik çok fazla . Bu Yunan milleti “nocturn” yani gece yaşıyor Dolayısıyla sabahlara kadar sokaklarda adam var ..trafik çok fazla. Kavşakta motorcular durup gevezelik ediyorlar. Ben uykumun arasında bize geliyorlar sanıyorum.. Sonra ben biraz öne geçip uyumağa çalıştım. 07:00 de direksiyona geçmeğe karar verdim Doğru Termaikos'un önünde gölge bir yere güzelce park ettim. Termaikos, Aghia Triada denilen yörede bir plaj Bizdeki karşıtı Florya ,Menekşe. Tam deniz kıyısındayız ve püfür püfür esiyor. Ayşec... read more
Termaiku da Günes batisi
odamiz
Mariya nin oteli

Europe » Greece » Central Macedonia » Thessaloniki June 28th 2008

Geo: 40.6197, 22.9442 GUN 1 Günlerden hala Cumartesi Aslında programımız Kavala iken, Ayşecik ile Selanik'e gitmeğe karar verdik. Tekrar yola vurduk... Yol kalitesi biraz bozuldu zira yolu yeniliyorlar... Yolda Volvi adlı küçük bir gölün kıyısında tekrar bir "Grek Kahvesi" (!) molası verdik. Püfür püfür esen çok güzel bir yer .. eski bir kahve çekme makinesini heykel diye kullanıyorlar . Ayşe ile çok beğendik.. Mola iyi geldi ve bir süre sonra Selanik'e girdik. Ayşe ile buraya çok aşina olduğumuz için hiçbir yere dalmadan doğruca kampımızı bulduk .. O da ne ? Kampın yerinde yeller esiyor. Otlar büyümüş... Kamp kapanmış sadece plaj olarak kullanılıyor. Seyahatin ilk sürprizi. Seyahat zaten böyle bir şey. Hiç bir şey umduğun gibi... read more
Ayse Selanik'te
Volvi'deki kahve
Hamodrakas

Middle East » Turkey June 28th 2008

Geo: 41.05, 29.05 GÜN 1 günlerden Cumartesi İnsan çalıştığı yıllarda yaptığı gezilerde ,gezdim sanıyor... Gezmekle görmek arasındaki farkı da ancak emekli olduktan sonra anlıyor.. Ayşe ile çok uzun zamandır planladığımız Avrupa seyahatini yapmağa karar verdik . Bu küçük günce, yaşadıklarımızı ilerde hatırlamak üzere çala kalem ,kaleme alınmıştır. Bundan öte bir iddia taşımamaktadır. İmla hatalarımız için peşinen özür diliyorum ... Bizim gibi emekli olup, içinde seyahat ateşleri yanan kişilere yardımcı olursa ne mutlu bize…. Oturduğumuz yer Çengelköy. Wikipedi diyor ki : Çengelköy. İstanbul'un Üsküdar ilçesi sınırları içinde Boğaziçi'nin Anadolu yakasında Vaniköy ile Beylerbeyi arasında bulunan ve Genelde İstanbul'un yüksek gelirlilerin oturduğu en lüks ... read more
biraz daha zoom
boğaz tarafı

Middle East » Turkey » Marmara » Istanbul » Cengkerkoy June 28th 2008

Geo: 40.9181, 26.3831 GÜN 1 Günlerden Cumartesi Büyük seyahatin büyük günü geldi çattı...normal olarak seyahatten önce fazla heyecanlanmam ama bu sefer herhalde biraz farklı algılamış olacağım ki, iyi uyuyamadım. 04:30 da ayaktaydım... Dışarıda, boğazın karşı yakasından Disco'lar avaz avaz ... Ayşeciğim tüm gece sanal tavla da Romen rakipleri ile cebelleşti fakat tam yola çıkacağımız sırada küçük bir kalp krizi geçirmeğe muvaffak oldu.. tüm uyarılarıma rağmen Ayşe'yi seyahatten önce uyutmak mümkün değildir. Bir şekilde seyahatimiz "stres" ile başladı... Ayşe tüm sıkıntılarına rağmen kahve yapmağa karar verdi ..taşırmadı demek isterdim ama olmadı yine taştı.. Arabayı yüklemek falan derken, tam olarak 05:20 de tekerlek döndü… Hava sıcak ve yol çok düzgün .. bu arada yeni al... read more
böyle görünüyor Türkiye
Hududa dogru
tekirdag molasi

Tot: 0.475s; Tpl: 0.008s; cc: 12; qc: 82; dbt: 0.1571s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.3mb