rickdevree's Guestbook

3rd August 2012

Hoezo?
Hoezo, heeft Eline dan niet gereden? Let maar op dat de blog niet wordt geflagged voor sexisme. =/ Zeer toepasselijke soundtrack en geweldig dat jullie het allemaal goed maken. De zwembaden hier zijn toevallig even warm als de Ardeche. Moe zijn is geen excuus om korte blogs te maken. Jullie hadden de Gregg moeten meenemen voor jullie blogs, zijn gemiddelde comment is groter dan de hele blog (vòòral wanneer hij moe is). Allez hup, dag 3 moet al begonnen zijn. Blog er straks maar op los! ;) Greetz
2nd August 2012

sech sech sech sech sech
en wij maar uitkijken naar ne veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te korten blog! is TOF, meer uitleg & fotokes he, volgende keer! amuseert u! mams & paps
14th July 2011

Rust
Schooooooooon beelekes, plezant om te zien dat het zonneke schijnt en dat de mannekes hun eigen amuseren ! Hier genieten de vrouwen van rust..... rust..... rust.... Groetjes,
From Blog: dag 4
11th July 2011

ah ja!
en die gigantische "historical market place city" was Chesterfield. Bekend van de stoelen, de keis en ... de scheve kerk (blijkbaar heeft den aannemer van destijds -toen ook al!- gefoefeld met het hout en da s somewhat verkeerd afgelopen). Toen we daar rondliepen overigens, viel de gelijkaardigheid met rondlopen in Geel ons op. En inderdaad, er liepen "er" daar wat rond. Rare edoch ongevaarlijke snuiters en snuiterinnen die u ofwel ineens een hand kwamen geven, achterna liepen of zonder boe of bah aan uw tafel kwamen zitten. Grappig! De rolling grumpy zat hier helemaal op zn plaats :-)
15th April 2011

eureka!wy hebben de blauw lyntjes gevonden op den tweede mail!

comments
Weer leuke foto's :) tof dat er bij de tekst altij een beeldje wordt weergegeve :) echt tof!!! veel liefs en grtjs vanuit het verre België x

ni echt ni!
we waren blij met de zon die we vandaag (gisteren eigenlijk) zagen, dus ni zagen e moemoeke! vandaag (vandaag vandaag) was het weer wel heel goed! geen druppeltje gezien! maar dat is voor in den blog van straks! (die de geweldige Rick De Vree trug zal schrijven om al het geknoei van de vorige 3 of 4 te compenseren)

gene regen!
Schone natuur maar we missen de regen op de foto's,jullie niet??????
9th August 2010

dieet?
Carine gespot mé een gigantische pint......Hoeveel punte zijn da...?
8th August 2010

het pint bier van Carine
al goed dat ge geen foto's mocht nemen ,we zouden anders nooit gezien hebben dat ze daarschoon glas konden blazen!Carine haar verborgen hobby's,namelyk pinten pakken weten we nu ook,ja,ja het zal de vochtige lucht zyn in tsjechie"!Droge groetjes uit de zonnige polder!See you
6th August 2010

sjwonne kgriete !
Wij zijn allemaal heel blij dat ooze rik en ooze robin allebei een farm tjechisch lief emme gevonne.( laatste foto).
6th August 2010

comments
hehe zalige foto!!! :p grtjs x
4th August 2010

schn zr schn fts
k wl dr k wl wnkln
4th August 2010

comment
Hehe tof ideeke Rick! zeker blijven verder doen! enjoy! x
3rd August 2010

schn schn schn
plznt z'n nn rsblk zkr zndr d klnkrs hebt ge het begrepen dat is vlaams zonder de klinkers uw taal voor de volgende 10 dagen!

Tot: 0.299s; Tpl: 0.004s; cc: 11; qc: 37; dbt: 0.1236s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb