rickdevree's Guestbook

5th December 2015

eureka!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 'k heb den tekst gevonden ge hebt met nen beer GEVOCHTEN! amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
5th December 2015

amai Rick da zag er fantastisch uit en nu maar stoefen dat ge een echte kaaiman vast gepakt hebt de bewyzen zyn er . grtjs ook aan Karen
5th December 2015

ik heb ook met een beer gevochten, maar daar zijn geen foto's van :) Groetjes terug van Karen en mij!
2nd December 2015

Tarzan ...
goh, een dag vol happenings blijkbaar alweer. Dus ook in Suriname daling van de werkelijkloosheid, erg. Waar gaat dat stoppen. Schoon fotos, een ander continent is toch een beetje "raar" (dieren, gewoonten, vruchten ...). Ik kijk ook voortaan heel anders naar tarzan. Met "lianen" zou die dus gewoon op zijn smikkel vallen als ik het goed begrijp? Wel ferm om "een kijkje" te krijgen in zon ver land. Brengt gerust wat warmte mee naar hier Rick, t is hier momenteel wel schoon maar t mag wat graadjes hoger op den thermometer ... Geniet ervan jong!
From Blog: Dag4: Brownsberg
1st December 2015

nu zyn we toch al wa geruster Rick nu we zien dat ge toch ni alleen moet slapen!!!!!!!!!!!!!!!
1st December 2015

wauw
amai, alles is daar precies groter in Suriname; de temperaturen, de watermeljoenen, de yucas en de hagediskes... Plezant gezelschap voor in uw bed :OP. Tof da we fotokes zien, in schril contrast met de beelden van rondom t hotel, best sjiek, dat Paramaribo. Vandaag pas bij de greutva gezien waar Suriname juist ligt. Een serieus eind van hier in ieder geval! Op zich toch de moeite als ik het zo zie en ook met schoon verhalen bij (zijn die Duitsers tot DAAR geweest sech?). Tx for the post & tot een van Rick ...

plezant!
amai, dat moet daar wel echt warm zijn. We krijgen hier bijna compassie. Zo warm dat ge weinig anders kunt doen dan bier zui...euh...nuttigen, aan t zwembad liggen en den toerist uithangen. Om waarlijk compassie te krijgen dus :-). Geniet van Suriname en ... keep cool!

Missie geslaagd!
Kheb u volledig geconverteerd naar whiskey. I can die happy now. :p Veel plezier, en veel drinken!
30th November 2015

Het is whisky! :p en zeker, komt in orde! :)
1st October 2015

genoooooooten!
@ the Scots crew; we hebben tot hier toe al enorm meegenoooooooten van de verhalen, de fotos, de sfeer! Ben er ook van overtuigd dat we dat straks opnieuw doen van de afterparty, de cadeaus die ge voor ons bij hebt en de was ....
30th September 2015

hoera
proficiat Christine !! 27 lentes jong, geniet ervan want in zo'n gezelschap wordt ge snel oud......woehaha!
Hot dogs with a view

hotdogs
gullie ni ze mannekes, daddis de Rik ni aan tafel, daddis nessie mé groten honger!
29th September 2015
NESSIE!!! WE HEBBEN HET MONSTER GESPOT!!

nessie
gullie ni ze mannekes, het is duidelijk de Rik die met een erectie aan t badderen is, woehahaha!!

feestelyke verjaardagsgroetjes voor Chris
29th September 2015

Ze zegt dat je bedankt bent! :)

nessie
pas maar op de kans is groot dat ge nessie mee naar huis brengt!

schapenvelleke
hoi Rick weet Kathleen da wanneer ge een schapenvelleke in je bezit hebt dat ge er in uwe pure moet opliggen voor een foto te maken!kyk maar eens tussen de familiefoto's !!!!!!
28th September 2015

weeral iets dat ik gemist heb zucht de grootva,zenne reuzel is al gesmolten nu de rest nog! ge moet eens goed uitkyken of dat ge zyn hart nergens vindt want dat heeft 'm daar verloren .grtjs
28th September 2015

amai wy worden alleen al moe van te lezen hoe zwaar jullie het hebben al die barbezoeken gaan niet in de kleren zitten zeker! fantastisch schoon reis zelfs met echt schots weer je moet maar geluk hebben. grtjs aan iedereen.
25th September 2015

geweildig (uitgesproken op zn Eddy kWallys)
prachtig geschreven blog, toffe fotos en dankzij de verhalen (wilde beesten, vrouwen die g in hun tent moet opsluiten, necropolische toestanden, uw eigen iedere keer opnieuw (het lijken wel 3 keren per dag!) vol verplicht moeten stoppen met allerlei cholesterolrijk eten - dat gaat allemaal nog -, maar dieje chemischen oorlog doet besluiten, dat wij den blog en de reis inderdaad liever vanop een veilig afstandje lezen ...
From Blog: Dag 3: Glasgow
25th September 2015

thuiszitters
na al da eten ,drinken en pubbezoeken ziet ge er allemaal nog vry goed uit grtjs
From Blog: Dag 3: Glasgow
4th August 2014

plezant dat er een blog is, blijf ik op de hoogte van de apestreken (heb ineens de blog van de ardeche gelezen,stond er ook op). Geniet van de volgende dagen.
9th August 2012

Wat leuk
Wat leuk dat jullie nu al zo uitgerust zijn. Hou dat die tweede week nog vol en jullie zitten oftewel boordevol energie om met ons aan allerlei activiteiten deel te nemen, oftewel zijn jullie zo lui dat natuurlijke selectie jullie in een mum van tijd van de genenpoel schrapt. Al die gezwoegde jogtoertjes hebben ondertussen al lang hun effect verloren. Stonden wandelen en kayakken niet oorspronkelijk op de planning? Franse eenden zijn misschien niet zo sluw als onze Belgische variant, dus kan je ze wel meppen en schrappen van de bucket list... Het zullen maar twee platinum trophies worden, ik heb nog een hoop anders te doen en ik kan niet altijd even geweldig zijn. Abraham Lincoln Vampire Hunter is wederom een aanrader om eens te gaan kijken. Parkies was weer leuk, Jelle Cleymans heeft ne grote mond! P.S.: De vorige blog was inderdaad verbazend lang. Zo lang zelfs dat het een inleiding van mijn blogs zou kunnen zijn. Ik was zo onder de indruk dat ik zelfs niet kon reageren! =O
From Blog: dag 8 en 9
5th August 2012

Ik zie het.
Ik zie het aan de travelblog dat jullie je kosteloos vermaken. Zo fijn dat jullie relaxed thuiskomen, dat maakt argumenten zoals: \"Ik kan niet, ik ben té moe.\", al meteen ongeldig. =) Het thuisfront amuseert zich ook rot (ik spreek in koninklijk meervoud, aangezien ik nog geen klachten heb gehoord). Parkies was joepie, Circo is een aanrader om eens te gaan zien. Hun genre past zowat in hetzelfde schuifje als Pickle Juice, dus een prima opvolger. Sarah was er ook nog eens bij, dus wij blij. ^^ The Dark Knight Rises is ook aanrader om eens te gaan zien. Hoewel ik persoonlijk de twee voorgangers beter vond, is het een prima afsluiter van de trilogie. ;) Hier werd er ook een gruwelijk onweer voorspeld, maar het was één grote grap (bedânkt Frank!). Ach, hier wordt toch op z\'n minst niet gelogen over marktjes. Vandaag was het de fietsenrally (nu hebben jullie die toch wel moeten missen zeker). Onze jeugdige formatie bestond uit: Bart, Eva, Mats, Nele, Rienske, Thomas, Yves en mezelf. Ik weet niet van iedereen de positie, enkel mijn eigen plaats 98. Over \'t algemeen hebben we het goed gedaan, maar we waren veel te laat vertrokken (11u... =\\). Oh ja, ik was niet geselecteerd voor The Voice (surprise, surprise...). =? Ga dus verder met uwer vertoef in Zuid-Frankonesië en kom heel (en levend) terug. =) Groetjes Gregg
From Blog: dag 3 en 4
3rd August 2012

Fijn iets te horen!
Natuurlijk is het begrijpelijk dat jullie elke avond uitgeput jullie bed inkruipen en dan niet veel energie meer over hebben om aan ons te denken. Maar toch is het wel fijn iets van jullie te horen. Bij mij komt de energie langs mijn oren er uit, denk dat ik da begin over te nemen van die klein mannen. ;D Ik denk elke dag aan jullie. Ik kijk al uit naar jullie terugkomst en zet elke dag een streepje zodat ik kan zien hoeveel dagen jullie al weg zijn! (NOT) Maar het allerbelangrijkste is dat ik vooral hoop dat jullie het reuze naar jullie zin hebben. En probeer tochnog wa foto's te trekken, kwil een dia-avond kunnen houden e! :) Dikke zoenen, Lisanne. ps. Hebben jullie het niet aangedurft Eline te laten rijden? Schrik voor jullie leven gepakt?

Tot: 0.211s; Tpl: 0.005s; cc: 14; qc: 44; dbt: 0.0905s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb