dag 1: vertrek + dag 2

Europe » France
August 2nd 2012
Published: August 2nd 2012

Hoi pipeloj!

Aangezien we gisteren veel te moe waren van de rit, hebben we de blog wat uitgesteld tot vandaag.

dus bij deze:

Dag 1:

vertrekken deden we al om 3u smorgens! volle maan, slaapkoppen in de auto en met Highway to hell op van ACDC, vertrokken we naar Frankrijk! we hebben vlot kunnen rijden, dit gebeurde door chauffeurs Robin en Stef!

natuurlijk hadden ze er nooit geraakt zonder de mentale steun van Eline en de goede instructies van copiloot Rick.

aangekomen en even geaklimatiseerd, sprongen we meteen de Ardeche in, met water zo warm als een zwembad bij ons! dan was het etenstijd!

niet veel later gingen we dan slapen.

Dag 2:

gewekt door de zon op onze tent werden we wakker, ontbeten we en daarna speelden we enkele gezelschapsspelen (waar onze winnaarsmentaliteit toch wel boven kwam!)

daarna gingen we terug de ardeche in (die trouwens maar op een kleine 10m van onze campingplaats vandaan ligt)

veel foto's hebben we nog niet getrokken, dus onze excuses! we maken het allemaal erg goed en zien dat we onze zonnecreme smeren! de mama en papa kunnen gerust zijn!

sorry voor deze korte blog, maar ook nu zijn we best moe! (niets doen kan enorm vermoeiend zijn)

groetjes van alleman hier en tot volgende blog!

Tsjouw!!

Rick.

2nd August 2012

sech sech sech sech sech
en wij maar uitkijken naar ne veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te korten blog! is TOF, meer uitleg & fotokes he, volgende keer! amuseert u! mams & paps
3rd August 2012

Hoezo?
Hoezo, heeft Eline dan niet gereden? Let maar op dat de blog niet wordt geflagged voor sexisme. =/ Zeer toepasselijke soundtrack en geweldig dat jullie het allemaal goed maken. De zwembaden hier zijn toevallig even warm als de Ardeche. Moe zijn is geen excuus om korte blogs te maken. Jullie hadden de Gregg moeten meenemen voor jullie blogs, zijn gemiddelde comment is groter dan de hele blog (vòòral wanneer hij moe is). Allez hup, dag 3 moet al begonnen zijn. Blog er straks maar op los! ;) Greetz
3rd August 2012

Fijn iets te horen!
Natuurlijk is het begrijpelijk dat jullie elke avond uitgeput jullie bed inkruipen en dan niet veel energie meer over hebben om aan ons te denken. Maar toch is het wel fijn iets van jullie te horen. Bij mij komt de energie langs mijn oren er uit, denk dat ik da begin over te nemen van die klein mannen. ;D Ik denk elke dag aan jullie. Ik kijk al uit naar jullie terugkomst en zet elke dag een streepje zodat ik kan zien hoeveel dagen jullie al weg zijn! (NOT) Maar het allerbelangrijkste is dat ik vooral hoop dat jullie het reuze naar jullie zin hebben. En probeer tochnog wa foto's te trekken, kwil een dia-avond kunnen houden e! :) Dikke zoenen, Lisanne. ps. Hebben jullie het niet aangedurft Eline te laten rijden? Schrik voor jullie leven gepakt?

Tot: 0.399s; Tpl: 0.017s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.2119s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb