rickdevree's Guestbook

28th December 2019

Fun you had !!!
And that was a amazing journey you guys had. Truthfully couldn't read all but up to where i read, you guys had a fun in Chitwan National Park. Would like to thank you for sharing your experience.
9th November 2019

ja mannekes het zit erop we hebben ons hééééééééééééél goed geamuzeerd met den blog als ge ons weg zet in Azie lopen we ni verloren(met een zakske zout pakken!)we hebben alle dagen genoten.Veilige reis terug (en jump in the normel live!) tot ziens in de polder grtjs
6th November 2019

allez mannekes nog genieten van de laatste dagen voor ons ook we gaan da missen dan maar nagenieten hé grtjs
5th November 2019

ook wy zyn er uitgerust aan begonnen alle dagen van Milaan naarThailand doe het maar hé.enorm genoten super
31st October 2019

weer nen dag verder amai we gaan van Madrid naar Thailand en 'twas weer genieten ge gaat hier thuis de bloemekes op julie bed wel missen maar als ge wilt ga ik er wel wa strooien laat maar weten !grtjs
28th October 2019

't was weer indrukwekkend maar we willen toch met nadruk vragen om geene boog met pylen mee te brengen als souvenier! tot de volgende
From Blog: Dag 20: Paro
27th October 2019

K aren als ge terug thuis zyt kunt ge zoveel keer frieten eten gelyk ge daar nu al verschillende keren hetzelfde gegeten hebt !wy krygen hier véééél goesting in thai's food.!nog vééééél kykplezier tot de volgende
27th October 2019

van een huwelyksreis gesproken da is er één die kan tellen!nog véél plezier grtjs
From Blog: Dag 18: Punakha
25th October 2019

daar hebben we ook weer geweest hééééél speciaal allemaal nen cultuur die wy ni kennen mooi en nu gaan we naar Napels dan komen we daar ook da moette kunne hé awel wy kunnen da vanuit onze zetel!grtjs aan Karen.(terwyl julie andere culturen opsnuiven wordt hier ook aan cultuur gedaan ze zyn al volop bezig op de plek waar het beeld moet komen nen ferme put voor de sokkel is klaar dus ze kunnen al ver beginnen met vullen mlet verassingen voor binnen 100 j.komt goe.
From Blog: Dag 17: Thimpu
22nd October 2019

hallo mannekes 't is alle dagen feest by julie bloemekes op 't bed taartjes speciciaal op de kamer voila het kan ni op da is genieten se en voor ons ook.Rickske en Karen komt myne 'commentaar' tot by julie?alvast de grtjs
22nd October 2019

Hey moemoe en greutva! Alles komt zeker aan ze! :) merci! Het is leuk om te lezen! Groetjes van ons!!!
21st October 2019

waar vindt ge de moed nog om te bloggen 's avonds maar het wordt hier goed gevolgd zo zyn we ook op de hoogte wa daar allemaal te zien is zonder moe te moe te worden grtjs van 't thuis front
From Blog: Dag 12: Pokhara
19th October 2019

het was weer genieten voor Karen wat minder dan zullen die 2 rustdagen wel goegedaan hebben hopelyk is ze rap beter want ge hebt nog een drie tal weken om nog veel te ontdekken.tot de volgende
18th October 2019

amai mannekes wat een belevenis zo kort by de wilde dieren da lykt al meer op nen safari echt wel de moeite mooie foto's pracht opnames.nog veel plezier!grtjs uit de polder
15th October 2019

als ge nu spreekt van een huwelyksreis da kan tellen en we genieten nog altyd mee prachtfoto's !grtjs ook aan Karen
14th October 2019

jawadde!
jaaaaa mannekes, wat een schoon fotos alweer ... en die verhalen! Ik zou persoonlijk precies ook zot worden van al die vriendelijkheid (en met een bordje "ik ben doof" op lopen, dan zijt ge daar misschien van af), maar wat een cultuur! Merci!
13th October 2019

het waren weer prachtige foto's.top
13th October 2019

amai we zitten weeral op de eerste ryn te genieten zonder moe te worden! het is de moeite da wordt een fantastische reis we . grtjs uit de polder

goh ...
goh, adembenemend die fotos Karen, Rick! Nu kan ik me tegelijk voorstellen dat ge inderdaad uwen adem inhoudt op de moment als er zo iemand terug naar aarde water lucht vuur wind keert. Vooral als de wind zich keert :OP. Het ziet er een ongelooflijk cultureleshockreis uit. Knap om te zien hoe wij hier in ons (krappe) "wereldje" zitten terwijl er nog zoveel anders te zien is. Ge ziet dat wel op tv maar t is toch anders als ge het hoort/leest/ziet vanuit de blik van bekenden ter plekken. Ik krijg er acuut goesting van om de wereld te gaan ontdekken. Alleen Carine nog overtuigen ... :-) Geniet!
9th October 2019

we zijn mee weg!
topper Rick! Zo kunnen we volgen se, plezant om te lezen (Karen had het ook beloofd in haar "beloften" hé; dat ze u zelfs met uw flauw grapkes graag zag :-). Blijf ze maar uithalen want ik ben even flauw :-) Geniet!
25th September 2018

pietzakken
amai mannekes da's ni niks echt de moeite waard geniet er maar goe van.De groetjes aan iedereen
15th December 2015

toppie!
toppie verslag Rick, t was mee genieten!
12th December 2015

ferm
goh ... ge gelooft het bijna ni als ge t leest, spreekt tot de verbeelding en dan ziet ge de fotos ook nog is. Werkelijk waar te geloven dat ge dit nooit gaat vergeten. Wat een land zeg! t Doet me spontaan aan Harrison Ford & consorten. Alleen de muziek miste nog (in t verslag dan, blijkbaar hebt ge genoeg muziek en alle christelijk verdorvenheden -drank - vrouwen -alcohol - wiet - ... binnen gepakt). Ferm fotos ook, we hebben altijd gedacht dat er een indiaanse in Karen verscholen zat. Nu al benieuwd naar de fotoreportage Rick!!! Ferm jong!
7th December 2015

vermoeiend!
als ik het zo lees, zou je haast compassie krijgen; zoveel rust, wordt ge daar niet moe van :-)? Wel een te gek land blijkbaar he, Suriname. Heel andere gewoonten maar wellicht denken ze van ons hetzelfde. Dat ze er langs lings de verkeerde kant reden wisten we hier nog niet! Het klinkt voor ons als ouders dus heel gevaarlijk, een fietstochtje daar. Past maar goed op. Gelukkig zijt ge alletwee van geen kleintje vervaard... Dat ge hilariteit opwekt met uw reddingvest; waarom geloven we dat ;OP? Tof om te volgen! Verder vrezen we hoe langer hoe meer dat ge t daar gewoon kunt worden. Vergeet het makker; ge komt terug naar huis! De groeten!
7th December 2015

het leven kan hard zyn hé Rick!

Tot: 0.094s; Tpl: 0.005s; cc: 21; qc: 27; dbt: 0.0459s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb