dag 1: on the road!

Europe » Czech Republic » Liberec Region » Harrachov
August 3rd 2010
Published: August 3rd 2010

6:30
om 5u uit het bed om tegen 6u te vertrekken, zoals altijd veel te optimistisch, zijn we een halfuur na de geplande tijd vertrokken.
met ogen die nog maar half open waren, hebben we, de eerste zonnestralen door de mooie Hoevense mist heen gespot.
de eerste uurtjes nog even de gemiste slaap ophalen in de auto (maar de oudjes niet natuurlijk, die moesten hun ogen op de baan houden)

9:15
de eerste stop!
met zoals elke keer als we 'de road hitten' zorgt mijn lief mamaatje altijd voor lekkere knabbeltjes en ontbijt/middagmaal en daarom was het deze keer niet anders!
lekkere sandwiches met choco, seldersla, kaas, hesp en nog andere dinge.
echt vakantieweer hadden we nog niet (de rest van de rit eigenlijk ook niet), dus moesten we het maar doen met de kofferdeur om onder te schuilen.
dus na deze maaltijd te consumeren en de hoeveelheid overbodig water te lossen, konden we terug op weg.
zo gezegd zo gedaan!

13:30
de tweede stop!
zelfde als de eerste maar met broodjes.

de rest van de reis
duitsland gepasseerd, moesten we toch door Polen zekers! (door de foute instellingen van de GPS?)
lelijke mensen, krotten van huizen, maar
mooie natuur!
dan aangekomen op bestemming (rond 18:00), de kamers en het hotel verkennen en dan, ons eerste avondmaal.
da viel goe mee, we hebben goed gegeten.

nog iets klein over de taal, het is hetzelfde als het nederlands, maar dan zonder klinkers!

maar, aangezien foto's meer zeggen dan duizenden woorden, zal ik nog een paar fotootjes erbijzetten!

nvdp (nota van de pa) en ons mannekes, gelijk vroeger, inderdaad, knorden op de achterzetels. Maar pas nadat ze alletwee hun Pokemongevechtjes op de Gameboy hadden beeindigd. ook wil ik er nog aan toevoegen dat den oudste toch wel nen intelligente kerel is.

3rd August 2010

schn schn schn
plznt z'n nn rsblk zkr zndr d klnkrs hebt ge het begrepen dat is vlaams zonder de klinkers uw taal voor de volgende 10 dagen!
4th August 2010

comment
Hehe tof ideeke Rick! zeker blijven verder doen! enjoy! x

Tot: 0.063s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0228s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb