mogm's Guestbook

22nd February 2011

naaturkatastrofer
Hej med jer begge to! Det ser ud til at være en god og spændende tur I er på. Til tider måske lidt for spændende? Oversvømmelser i Australien og nu jordskælv i New Zealand, hvor mon I nuu befinder jer? Man kan blive helt nervøs. Håber, det går jer rigtig godt på jeres verdensturne, og at I ikke er i centrum af jordskælv og lignende. I øvrigt tak for din julehilsen, Maria, vi har fået den! Hilsen fra Marianne
17th December 2010

Hej
Hej Det er dejligt at i nyder at foelge lidt med, selvom det ikke er saa tit vi faar opdateret. Men ja vejret er jo helt onvendt fra derhjemme, selvom vi har frosset lidt de sidste par dage hvor vi 'kun' har haft omkring 20 grader. Er nemlig ankommet til Melbourne nu og generelt i South Australia hvor vi har brugt de sidste uger og her i Victoria er der ikke saa varmt igen. I maa have en fantastisk god jul og sender hermed et varmt julekram til jer alle sammen. Har kun et juleoenske til jer (hvilket jo er mere end der plejer at vaere) men vil vaere super skoent, hvis I vil lave en lille liste over hvad vi absolut maa se i New Zealand efter jeres mening incl. den der 'resturant' i snakkede om :D Det er jo kun en maaned til vi flyver til NZ nu, og glaeder mig super meget, selvom der lige er en del flere ting vi skal opleve her i Australien foerst. Knus Maria Ps. hvis I vil opfylde mit oenske i aar, er det nok bedst i sender den til min mail: maria_jessen@hotmail.com
23rd November 2010

fantastisk tur :-)
Hejsa det lyder som om i har en god tur - det er sjovt at følge med i hvad i oplever mens sneen daler stille ned her i DK.
2nd November 2010

Fortsat god tur
Vi tænker på jer her i Danmark! det er noget af en rejse I laver! Fortsat god vind fremad. Kh Marianne
1st November 2010

Hilsen fra Skanderborg
Hej Maria og Melanie Det lyder super dejligt at I stadig nyder jeres tur.. Vi bliver rigtig glade hver gang der tikker en mail ind om at I har skrevet nyt på bloggen, men vi mangler nogle skønne billeder :-) Pas fortsat godt på hinanden og god vind. Knus fra Hella,Bertil og Ida i Skanderborg
26th October 2010

spændende tur
Hej igen Mogm! Rigtig spændende tur , lyder det til I har. Fortsat god rejse down under!Spændende læsning! Kh Marianne
From Blog: In the Red
13th October 2010

fortsat god rejse
Hej mog Fortsat god rejse ønskes I herfra. Har ligge kigget på jres New York-billeder, Hvem der bare kunne være med! Kh Marianne
13th October 2010

Hudson-floden
Har foerst lige fundet us af hvordan man svarer nu - og saa skal du da have et svar :P Der er en hulens masse stroem i Hudson-floden, saa der er no go for badning :P
29th September 2010

hej
dejligt at se I har haft en god tur og at I har det godt. mvh Iver
From Blog: East Coast tour
29th September 2010
Niagara falls

FEDT billede :)
Flot billede af jer med regnbue og det hele . Det lyder fantastisk hvad I alt her set. Bare det var mig - er helt misundelig. Kunne ikke lade være med at grine af det der bingo og the famous gay!!!! haha. for sjovt. Godt at høre fra jer. Fortsat god tur. Knus Sara
From Blog: East Coast tour
25th September 2010

hej
Godt at høre at i er kommet godt afsted og har det godt! :D håber i bliver ved med at skrive på bloggen for det er da en super ide! - jeg vil i hvert fald meget gerne høre mere om hvad i får oplevet osv! Forsat god rejse rundt omkring! -Vera :)
23rd September 2010

Hils overthere
Hej M&M Godt I er nået frem. Hils dem alle derover. Fortsat god tur! Kh Marianne
23rd September 2010

God tur
Hej Toeser Rigtig god tur "i omegnen" - haha. ... og send da lige lidt af al den gode varme herover til Danmark. Måske kunne det hjælpe på badevandstemperaturen. Hvorfor må man ikke bade i Hudson-floden. Er den beskidt, er der for meget strøm, eller farlige dyr. Knuz og have a party over there Os Gamle

Tot: 0.093s; Tpl: 0.004s; cc: 10; qc: 34; dbt: 0.0536s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb