Goodbye DENMARK - Hello NEW YORK

North America » United States » New York » New York
September 22nd 2010
Published: September 23rd 2010

Hej alle sammen

Vi er kommet godt til New York, hvor vi bor ved Kaspers familie/Marias kaerestes familie, som har taget godt imod os.
Flyveturen var lang og da vi jo ikke helt kendte ruten videre fra lufthavnen, blev turen til Irvington ogsaa lang. Amerikanerne er dog flinke til at hjaelpe en paa rette vej. Vi er heldigvis sluppet uden om jetlag.
I dag har det vaeret ca. 30 graders varme, og for lidt siden udbroed der et tordenvejr uden lige med masser af flotte lyn. Ellers er dagen gaaet med en lang gaatur rundt i Irvington nede ved Hudsonfloden, hvor vi ogsaa dyppede foederne - det var forbudt at svoemme.
I morgen tager vi paa en 5 dags tur rundt i omraadet bla. Washington, Niagara Falls, Boston, hvilket vi glaeder os til, og skriver til jer om bagefter.

- Melanie og Maria

23rd September 2010

God tur
Hej Toeser Rigtig god tur "i omegnen" - haha. ... og send da lige lidt af al den gode varme herover til Danmark. Måske kunne det hjælpe på badevandstemperaturen. Hvorfor må man ikke bade i Hudson-floden. Er den beskidt, er der for meget strøm, eller farlige dyr. Knuz og have a party over there Os Gamle
23rd September 2010

Hils overthere
Hej M&M Godt I er nået frem. Hils dem alle derover. Fortsat god tur! Kh Marianne
25th September 2010

hej
Godt at høre at i er kommet godt afsted og har det godt! :D håber i bliver ved med at skrive på bloggen for det er da en super ide! - jeg vil i hvert fald meget gerne høre mere om hvad i får oplevet osv! Forsat god rejse rundt omkring! -Vera :)
13th October 2010

Hudson-floden
Har foerst lige fundet us af hvordan man svarer nu - og saa skal du da have et svar :P Der er en hulens masse stroem i Hudson-floden, saa der er no go for badning :P

Tot: 0.085s; Tpl: 0.009s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0356s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb