churchillseven's Guestbook

7th January 2010

Fede billeder
Hej alle fire! Fede billeder. Troede at Canberra var større. Og billederne ligner da også noget, der er en hovedstad værdig. Vi glæder os til at høre flere historier fra turen. Nyd de sidste dage, og kom så hjem i den danske sne og få en vasker. ;-)) Eller tag med os på kælkebakken. Her er bare koldt - nok især for jer, der har været vant til shortsne og de små toppe (nok især dig, Fratello! ;-) M.
2nd January 2010

wauhhhh
Også godt nytår til jer alle 4, vi havde en forrygende fest i Sverige, i et af Lunds ældste hoteller med overdådig fin mad, piano til middagen og et swingband til dansen senere. Værelserne var store og elegante, kunne ikke være bedre. Næste morgen KÆMPE brunch med alting. Da vi kørte ud af byen var der alkoholtest af politiet, men vi var ædru, så ingen problemer. Hjem kom vi for at høre nytårskoncerten og balletten fra Wien, så helt vidunderligt. Der vil vi ned!!! Nu starter nytårskuren, selv om jeg tabte 3½ kg i julen, så østers står på menuen i aften. Fra østerskompagniet, oles ven er direktør så vi fik sendt dem. UM Fortsat dejlig tur, vi savner jer, og glæder os til at se jer d. 10. kl. Kærlig hilsen mor og ole
25th December 2009

Kæler med kænguruer!
Kære alle fire GLÆDELIG jul til jer alle. I ser ud til at nyde den. Var skønt at høre fra jer i går aftes (morges for jer) - selvom det var via farmor. Og herligt at se jer kæle med kænguruer. Victoria-Amalie og mig vil også til Australien og ae halveksotiske kæledyr. Håber, Rikke får shoppet igennem snart - og ellers overføres beløbet vel blot til HOT i 2970? Ju-huuuuuuuule-knus Faster og co.
21st December 2009

så er det snart jul
hej med jer alle 4 det var godt i trods alt fik en bil - det der med buler er der nu ingen der tager notits af ved afleveringen- men nu ser i snart kænguruer og vi ser nisser & rensdyr i det fine snelandskab vi har lige nu. fortsat god tur og tak for "news" knus til alle mormor & ole
20th December 2009

Kænguruer
Hej Alle :) Igår var vi til fødselsdag i en park i øsregnvejr.....der var heldigvis et tag vi kunne sidde under og fejre fødselaren! Det regnede mere end da vi var i Purlin Brook Falls!!! Vi tænkte på jer og håbede I havde bedre vejr.....men i det mindste så vi masser af kænguruer! he he :) Hvis I har tid når i alligevel er i området, så tag op til Eungella, der plejer at være masser af kænguruer :) Knus fra the Clarkes
18th December 2009

snevejrshilsner
godt at I ikke blev hajføde - ja, dykning er bare helt fantastisk !! vi er slet ikke misundelige. fortsat god tur og vi ser frem til at høre mere spændende ! kh mormor & ole
18th December 2009

du godeste
Kæreste alle. Det var nervepirrende at der ikke var biler, men juletid kan ændre mange menneskers vaner. Her drukner danmark i sne, udkørselsforbud på fyn og sønderjylland, frost men flot ser det ud. alt vel her, ole køber ind i inco til den store 1.juledagsfrokost, jeg skraber sne. pas godt på hinanden i vandet, og fortsat god tur, vi glæder os over jeres dagbogsblade. kærlig hilsen sviger/mor/mor
From Blog: Cairns -Dag 9
11th December 2009

seafood godt det ikke var mig
Det glæder os i besøger venner rundt om i verden, det viser hvor lille den er. vi var i Tivoli - det styrtøsede ned så det var ikke det mest spændende, men x-mas cabaret var som altid overmorsom med alle de engelske undersættelser. Vi har Theo og syge Sofie her i nat, jo og Minna. Bare til mad og tv. I morgen skal vi hos kirsten sandberg. Fortsat god tur, det er altid hyggeligt med tekst og billeder, Knus til alle mormor og Ole
10th December 2009

how wonderful
Kære alle Så dejligt at høre fra jer, og billeder. Kan man stadig få et Rolex for 100 kr.? Her har vi travlt med at pakke julegaver ind, det siler ned, klimamødet er i fuld gang, og vi skal i tivoli til x-mas cabaret. Nyd det hele, og vi tænker på jer. Take care, kærlig hilsen og knus mormor og ole
9th December 2009

Tak for sidst
Kære alle fire Klart, at I var trætte oven på al festivitasen før afrejsen! Tak for en skøn aften i mandags. Den virker sikkert allerede meget fjern for jer med alt det, I har nået at få af input siden. Men det var en særlig aften (og slet ikke så skidt heller at nyde resterne dagen derpå). ;-) Herhjemme er der kommet den smukke julepynt fra jer kommet op i i vinduerne, og dagene står på julearrangement mig og julearrangement mig der. Men nu er vi ligesom også i form efter at have holdt juleaften med jer, før I smuttede. Knus til jer alle fire Maria & co.
9th December 2009

andre knokler..
Hej med Jer Dejligt at høre fra Jer! Håber I får en rigtig oplevelsesrig tur! Mens I holder sommerferie, vil jeg lige gøre opmærksom på, at jeg sidder og knokler... DK time: 22.19... Skulle hilse fra Tania. Maven har det godt, den vokser fint, og Plys er bare for nuttet.. Kærligst, Chr.
9th August 2007

Godt at høre lyd fra jer igen!
Kære alle fire Herligt at høre lyd fra jer igen - men øv - tis og prut, at Travel Blog har forsømt at tage back up. Alle de skønne billeder og tekster. Det er godt nok ringe! Lad os få sat noget detektivarbejde i gang, så snart i er hjemme. Vi glæder os til at have jer hjemme igen - og tillader os at stikke næsen op forbi, så snart I er hjemme. For nu kan især Victoria-Amalie ikke vente længere på sin "Mikke-Pau". Og nyd så de sidste døgn - også selvom de kommer til at gå med masser af transport. MANGE hilsner William-Alexander, Victoria-Amalie, Bo & kone
8th August 2007

tiden iler
Kære alle det var dejligt at høre livstegn fra jer, og høre om jeres færd gennem verden. Jeg har printet alt hvad i har skrevet ud, nu ved jeg jo ikke lige om jeg har modtaget det hele. det tror jeg. Tokyo, en af verdens navler, hvor må det være spændende. Her cykler vi bare rundt om aftenen, i går til Pernille, glæder mig til at gense jer i lufthavnen. knus og kærlige tanker mormor
27th July 2007

japan
man har altid der er mange mennesker i japan, med alle afskygger af sort hår, er det så overbefolket? vi har stadig regn, og er godt hvide. håber rikkes mave tåler mosten kærlige tanker til alle mormor&ole
27th July 2007

Hvor er det skønt at følge jer!
Tak for endnu en dejlig tur ud i verden. Er fantastisk at sidde og følge jer her fra mit skrivebord i det regnvåde Nyhavn. Og kyllingen - no comments!! ;-) M.
26th July 2007

der er gang i den !!
ja, det kan vi lide at høre - bare få så meget ud af det som overhovedet muligt - her ligger vi heller ikke på den lade side selv om afstandende er lidt mindre mellem oplevelserne - håber maverne er ved at være i orden - ellers er det muligt at købe bismuth i japan til hjemturen - vi passer i øvrigt vilddyr for børnene og vi har kigget lidt på om der måske kunne blive til en middagsret - men det ville nok ikke være populært !! hyg jer kærlige hilsner fra os
18th July 2007

Kære alle. Nej hvor det lyder og tager sig ud. flot flot, var det ikke rart med lidt luxus? håber alle nu er fit for fight. nyd det hele, så klarer vi det hele i dk. kys og kram og kærlige tanker
17th July 2007

det var dejlige nyheder - trods ventetider og vrøvl
kære alle - det er virkelig sjovt at kunne følge med i turen - selvklart er der altid ting der ikke fungere men trods alt er det virkeligt småting den store tur taget i betragtning - det må være fantasrisk spændende ogvi er sikre på at i nyder denne once in a lifetime experience !! vi glæder os til at høre mere !!! Her går livet videre og endelig har vi fået lidt sommervejr - var på dejlig tur til bøgeskoven med henning og annelise i motorbåd og i dag har ví grillet på terrassen og siddet ude til klokken 23. onsdag besøger vi kirkebakken og ser hvad der sker - vi gir besked om udviklingen ! kærlig hilsen og kys og kram til alle mormor & ole
16th July 2007

Tak for hilsen!
Jeg haaber det gaar godt med jeres lille nye. Desvaerre er iPOD`en gaaet ned og jeg kan ikke faa liv i den. Saa der er ingen tyske schlagere i vores bagage :-( I stedet har vi som foreslaaet koebt lidt kinesisk pop, som til overmaal kompenserer for den manglende tyske pop. Den er nemlig mindst ligesaa ringe. Hilsen Kim
16th July 2007

Mikkeline survived!
She is. And she is allready looking forward to visiting McD's at Hong Kong, Taipei and in Japan and know these "safe" locations by heart. By the way examples have shown that Hard Rock Cafes are acceptable replacement according to both her and her sister. The only issue is that their mother would like to enjoy local dishes, but we all come around.
11th July 2007

Hej fra mig
Vildt seje billeder med lille Mikke, pigerne og det Kinesiske flag, føj det hele lyder spændende!!Og virkelig interesant at læse om Yangtza floden ( det er forfærdeligt for de familier der bliver tvangsflyttet - ingen midler og jeg forstår hvorfor De syntes det ser håbløst ud.Vi syntes Jeres billeder er rigtig gode, og ikke så slemt diset som du skrev. Her går I virkelig ikke glip af noget....Det er sagt mange gange - men jeg siger jer det regner!!!Og det bliver ved!! Vi er mega depri over vi skal holde ferie i DK. Sofie og Theo har nu været på bakken, i Bon Bon land og i Tivoli i regnvejr.... André prøver at få lavet vores annex helt færdigt, men det er umuligt at få det gjort, da det hele tiden regner...Nå, nok om det. Vi har det godt og glæder os til at se Jer igen om en måned - hold op hvor tiden flyver. Pas godt på hinanden - knus sis
4th July 2007

hilsen fra regnfulde Danmark..
Hej allesammen ! Hvor ser det bare fedt ud ! Håber I nyder turen, og kan fremvise både lysbilleder OG smalfilm når I kommer hjem... :-) Her alt vel, vi glæder os til ferien, som starter fredag... :-) Har prøvet at sende sms til Jer (på Kim´s telefon), men får dem retur... Anyway... MANGE HILSNER HERFRA OS ! Vejret er ikke specielt fantastisk her.... Det regner en HEL del, men tilgengæld er der en del vind i dette lavtryksområde, såååå det er faktisk ikke så ringe endda.... :-) Tror vi skylder Jer en tak for, at vi rykkede vores bryllup til 5/5 og ikke, som planlagt 7/7/07.... Vejret lørdag 5/5 sol, IKKE en sky, højt humør og en uendelig smuk brud... Vejret 7/7-07: 17 m/sek, regn, skyer.... MANGE HILSNER Tania og Christian
3rd July 2007

Mikkeline didn't starve to death, Yippiieh!
... so you finaly made to chinese McD!!!
3rd July 2007

dejligt at høre fra jer !!
Hej alle - hvor lyder det bare til at i nyder livet. Skøøøøøøønt !!!! I ser sku også godt ud *GG* - men lidt mere sul på kroppen gør ikke noget. (siger den lidt småfede :-)) Her har regnen desværre stadig magten...nu på 3. uge tror jeg. Og ifølge gammelt overtro er det onsdag den 27.6. som er afgørende for hvordan vejret bliver de næste 7 uger. Behøver jeg siget at det pi..... ned den dag. Nå godt vi skal til frankrig på ferie i år ... det bør være bedre *GG* Winters er taget afsted ...5 uger i deres hus tager de. Vi kommer først helt ned til dem i den sidste uge....skal først via Paris. Hygge hejsa og pas på jer selv. Knus Birgitte
2nd July 2007

... suk - har jo lige været der...
Hej Kim & Co. Sidder lige og savler over billederne - set herfra er det ualmindelig surt at skulle op og på arbejde de næste mange uger, men hvor må det være fedt! Håber I får hørt noget tysk firserpop undervejs. Ellers må I købe noget lokalt musik ;-) Rigtig god tur på Yangzte!

Tot: 0.092s; Tpl: 0.005s; cc: 13; qc: 44; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb