churchillseven's Guestbook

26th June 2007

Føler med jer
Hej Rikke og fam. har lige læst jeres beretning fra UB og jeres køre tur - føler med jer......her på min komfortable kontorstol........hilsen herfra kontoret. Thomas
14th June 2007

du godeste
Kære alle Hvordan klarer børnene dog hele den fine festforestilling det er! en total anderledes verden, håber i tager en masse foto. Alt vel her, med Jeppe, fødselsdage, vennefrokoster og tæt forbindelse med connie hver dag. Altså jeg har syndet og underskrevet falsk på rikkes forældreorlov, jeg tror I har glemt at man skal udfylde orlogsskemaer hver uge, og indsende de samme, men jeg er koldblodig og reddet pengene til jer. pas på jer og god tur. vi krydser alt for jer . Kærlige tanker mor og ole
13th June 2007

Hilsen fra Herlev
Hej alle samme, Dejligt at hoere fra jer om end baade med hygge og snue info. Her er det jo total hedeboelge ... saa vi bader ikke i sauna, men nyder poolen i haven *GG* Vi er paa ret koel igen. Omend stadig lidt uvirkelig at far er vaek. Men er alle OK og igang paa job etc. igen. Pomfritten har det godt. Skal scannes igen i naseste uge hvor jeg saa er i 19. uge. Haaber det bliver en pige, men vil ikke vide det ...men maaske vi ser det alligevel i naeste uge. Pas paa hinanden. Fortsat go tur. Knus Birgitte
11th June 2007

Lille hilsen..
Hej Bernboms. Det er rigtig hyggeligt at følge jeres spændende tur! Her slår vi tiden ihjel med eksaminer, ulidelige temperaturer og spejden efter sommerferien! Håber I kommer til vores 100-års fødselsdag :-) - men mon ikke vi ses inden... Vi er i Frankrig fra 2/7 tom 4/8. Hvornår er I hjemme? Kh the Winters
11th June 2007

tropisk sommer
Har været hos Ole i week-enden efter en super hawaiifest i solrød, så nu slikker vi sårene på landet. Oles bil skulle til syn, og da vi kom her var paoirene fra mikkes klasse kommet. Der er en med efternavnet gade er det et i kender. Danmark stønner af varme, men jeres oplevelser er herlige. Mikkes mælk er bestilt. Alt vel her, pas på jer selv. super kærlige hilsner mormor og ole

Tot: 0.028s; Tpl: 0.003s; cc: 5; qc: 7; dbt: 0.0179s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 972.9kb