Page 6 of Colaboy Travel Blog Posts

North America » United States » Arizona » Phoenix September 9th 2005

Gisteren in de woestijn stad Scottsdale (voorstad van Phoenix) aangekomen... Lekker gezwommen, en 's avonds naar een (duur) shopping mall geweest. Nu zijn we naar Phoenix gereden om hier een beetje rond te kijken... Morgen op weg naar Sedona!!! Groetjes, Jacinta en Ramon... read more
Ach, het was gratis he :-)
En rijden maar....
Koerier

North America » United States » California September 8th 2005

Hallo allemaal, EINDELIJK een teken(tje) van leven..... :-) Is een busrondreis zwaar: als je zelf met de auto een rondreis doet is het nog tien keer zwaarder blijkt nu.... Zelf rijden, wegzoeken, parkeren, etc, etc, etc... We hebben dus ook drie hectische dagen achter de rug, waar we absoluut geen tijd hadden om te internetten :-( Zitten nu in Palm Springs, achter een crisis PC van dit hotel (lodge gebeuren). Kan dus ook GEEN foto's uploaden! :-( Baal, baal, baal. Maar goed, we hebben het dus *erg* naar onze zin!!! Goede vlucht gehad (al was het wel ERG lang vond ik). Vervolgens niet in het oplichtings verhaal van de automaatschappij getrapt. Je zou MOETEN upgraden naar een 6 cylinder auto voor de trip die wij gingen doen. Ik weigerde, en buiten aangekomen bleken er ALLEEN maar ... read more
FF bellen dat we er aan kwamen
's Avonds toch nog maar even wat op de kamer gegeten
Venice beach

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam August 14th 2005

Hallo allemaal, We dachten: waarom ook niet nu het nog kan. Hupsakee richting de westkust van Amerika. Vandaag over drie weken reizen we af naar het land van de onbegrensde mogelijkheden waar we een uitgebreide rondreis van drie weken gaan doen. Je moet hierbij denken aan het rondje LA, San Diego, Phoenix, Las Vegas, Death Valley, Yosemite NP, eindigend in San Francisco. Onderweg komen we dan uiteraard de belangrijkste national parks (ook wel NP's :-) ) tegen, etc, etc. We hebben er ONGELOOFLIJK veel zin in, en zijn erg benieuwd wat we allemaal op ons pad gaan tegenkomen. Al lijkt de kans op olifanten dit keer kleiner. Uiteraard zijn wij niet te beroerd om te proberen zoveel mogelijk van al deze ervaringen met iedereen te delen via dit dagboek. Altijd weer leuk om zo contact te ... read more

Asia » Thailand » Central Thailand » Pattaya April 25th 2005

Hallo allemaal, Graag willen wij van deze gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken voor hun leuke opmerkingen/mailtjes en steuntjes in de rug daar waar nodig :-) Na het olifanten verhaal hadden we nog anderhalve hang-dag in Chiang Mai. Jacinta werd opgehaald voor een Thaise massage, ik heb een beetje rustig aan gedaan en zelfs nog een beetje Magic geprogrammeerd op de laptop :-) Als laatste rondreis activiteit hebben we ook nog een laatste tempel bezocht. 's Middags namen we tijdelijk afscheid van de groep. Het bleek namelijk dat Jacinta en ik de enige twee waren die van de optie gebruik hadden gemaakt om vanuit Chiangmai terug te vliegen naar Bangkok. De anderen gingen DERTIEN uur in een nachttrein. Ik was nog wel even ongerust over wat voor vliegtuig we zouden krijgen maar het was gewoon ... read more
Helaas heb ik de foto van mij met huur broek nog niet op cd staan
Al draagt een aap een gouden ring.... :-)
Er werd afscheid genomen van de bus chauffeur en bus-boy

Asia » Thailand » Central Thailand » Pattaya April 24th 2005

Hallo allemaal, Even een korte update. Zitten onverwacht in een mooi winkelcentrum in Pattaya in een internet cafe, maar helaas geen foto's bij ons... We zijn gisteren in ons resort aangekomen, waar we tot woensdagavond 20:00 blijven. Daarna is het over en uit. Ook Pattaya is weer erg moeilijk in te schatten voor mij. Al die dubieuze gogo bars, weer een hectiek van jewelste, etc, etc. Op momenten heb ik nog steeds moeite om mijn draai te vinden in dit land. Net erg lekker gegeten bij de Sizzlers (amerikaanse keten) in dit winkelcentrum dus. Nu laat ik het hierbij, want Jacinta wil nog even shoppen :-))) Groetjes, Jacinta en Ramon ... read more

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai April 22nd 2005

Nou mensen, donderdag was het zover hoor. Het thema van de dag zou zijn: olifanten. ’s Morgens vroeg vertrokken we met de bus, om 60 km boven Chiang Mai in de jungle te arriveren. Daar bevond zich het olifantenkamp. Er werd van te voren verteld dat iedere olifant zijn eigen vaste trainer heeft, en dat als deze man een keer ziek is ofzo de betreffende olifant ook gelijk niks meer doet. Verder mochten we absoluut niet bij olifanten in de buurt komen waar de begeleider niet bij aanwezig was. Het begon met een eerste kennismaking. We mochten tussen de olifanten door lopen en die lieten allerlei kunstjes zien. Je mocht op hun rug of slurf zitten, of twee olifanten samen vormden met hun slurven een soort stoeltje waar je op kon zitten. Je kan zeggen wat ... read more
De eerste kennismaking
Weer eens wat anders...
Kusje

Asia » Thailand » North-West Thailand » Chiang Mai April 20th 2005

Vandaag gingen we opweg naar Chiang Mai waar we drie dagen zullen blijven. Naast de diverse plasstops onderweg, hebben we aantal plaatsen bezocht waar men demonstreerden hoe op traditionele wijze bepaalde producten gemaakt worden. Dingen als een weverij, zilver bewerken, edelstenen/sierraden maken, etc.... Morgen gaat het gebeuren...... Olifant rijden!!!! Ik (we? :-) ) houd mijn hart vast!!!!!!!!!!! ... read more
Is deze provincie heerst een hoog AIDS percentage
Leek me wel lachen :)
Jacinta is altijd leergierig!!!

Asia » Thailand April 20th 2005

Op dag 7 vertrokken we als eerste richting het drie landen punt (Thailand, Laos en Burma). Vervolgens een boottochtje gemaakt, waarbij we kort een eilandje aandeden wat onder Laos valt. Als tourist mag je daar wel komen zonder visum. Toen zijn we met aantal levensgevaarlijke :-) pickuptrucks de bergen in gegaan en hebben we twee bergstammen bezocht. Je moet je voorstellen dat op het moment dat je uitstapt je zowat bestormt wordt door die mensen met al hun souvenirs. Zelfs het wijzen op hun kindje ter omkoping schuwen ze niet. Op de terugweg zaten er meerdere vrouwen in de trucks te huilen van deze ervaring. Daarna aangekomen in een mooi resort voor twee overnachtingen. Alleen de echte oerwoud geluiden op de achtergrond had ik behoorlijke moeite mee. Ik had echt het idee dat er ieder moment ... read more
Onze Thaise gids, Super Nat (of zoiets) :-)
Leuk souveniertje op het Laos eilandje
Het eerste bergdorpje

Asia » Thailand April 20th 2005

Sorry , sorry, helaas weer een kort verhaaltje... Op dag zes gingen we ook weer naar een niet meer te herinneren plaatsje toe voor ons hotel. Overdag stopte we o.a. bij een national park waar we de zoveelste tempel bezochten (inmiddels beginnen we een klein beetje tempel moe te worden). We fietsen naar deze tempel toe. Dat was wel weer heel leuk. ... read more
Dit is em dan
Even uitrusten na de lunch
De reisleider

Asia » Thailand April 18th 2005

Vandaag zijn we o.a. op 22 fietsen door het drukke centrum geweest!!!! Wat een gekkenhuis zeg!!!! LET OP MENSEN: Ook bij de eerdere verhaaltjes zijn een paar nieuwe foto'tjes toegevoegd!!! Groetjes, Ramon en Jacinta... read more
Achter de stoet een spoor van chaos achterlatend
Touristje uithangen
Hier gingen ze met groenten gooien

Tot: 0.088s; Tpl: 0.007s; cc: 10; qc: 59; dbt: 0.0521s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb