Page 2 of Colaboy Travel Blog Posts

North America » United States » California » San Francisco August 31st 2010

Hallo allemaal, Even een kort berichtje! Zojuist om 06:15 wakker geworden in San Francisco. Een apart fenomeen! :-) Wel heerlijk geslapen hoor. Zo even lekker ontbijten en dan op pad! Misschien dat we nog ergens een apple store tegenkomen voor een autolader voor mijn iPad. :) Ook zal ik zo nu en dan wat dingetjes op twitter zetten: www.twitter.com/ramondewit Tot snel! Ramon en Jacinta... read more

North America » United States » Arizona » Page September 1st 2009

Hallo allemaal, hier weer even een kleine update!!! Twee dagen geleden zijn we van het mooie monument valley richting het noorden naar Page gereden. Dit is een klein stadje gelegen aan het bijzondere Lake Powell. Dat is het een na grootste kunstmatige 'meer' ter wereld. Iets van 300 km lang ofzo. Al met al is dit een enorm recreatie gebied waar je boottochtjes kunt maken, zelf boten kunt huren, uiteraard hiken, of lekker luieren / zwemmen. Wij waren te laat om deel te nemen aan een boottocht, en het zelf huren van een boot (een zogenaamde 'power boat') bleek niet te betalen. 500 Dollar voor een dag exclusief brandstof... Niet te doen voor een paar uurtjes dus. Na wat gehannes, wat heen en weer rijden naar diverse plekken aan het meer, en veel kaart lezen, besloten ... read more
Trading post
Lunch bij de KFC
Ze hebben daar geen patat maar 'wedges'!!! (8=··

North America » United States » Arizona » Kayenta August 31st 2009

Hallo allemaal!!! Het begint misschien een beetje afgezaagd te worden maar na de Grand Canyon zijn we gisteren weer in een ONGELOOFLIJK mooi gebied terecht gekomen: Monument Valley. Dit is Indianen gebied en bestaat uit grote, rode, ronde rots formaties. Soort van pilaren/zuilen. Meest bekend als achtergrond van de Marlborro reclame met de cowboy uit de jaren 80. We hebben hier weer een hiking trail gelopen rond een van de zuilen. Het was zo'n 6.6 km volgens onze Garmin en was echt super mooi / leuk. Sjonge jonge, wat hebben wij al veel verschillende landschappen gezien!!!! Overigens zijn die Indianen nog steeds ECHT chagerijnig voor blanken hoor!!! Maar ja, geef ze eens ongelijk. Ik wilde provoceren door met een cowboy hoed naar het ontbijt te gaan maar heb hier toch maar van af gezien . Enne: ... read more
Komen in de buurt
Monument Valley

Hallo, Afgelopen twee dagen zijn we bij de Grand Canyon geweest. Dit blijft een adembenemend iets. Dit is gewoon niet op een foto uit te drukken. We hebben gewandeld langs de rand van Canyon, maar zijn ook op een van de trails afgedaald de canyon in. Dit was SUPER steil, maar oh zo mooi. Gezien de steilheid van het pad zijn we maar op het eerste rustpunt gestopt en omgekeerd. Het is gemakkelijk om de terugweg gigantisch te onderschatten. Achteraf was de terugtocht zwaar maar gelukkig wel te doen. Ongelooflijk wat we hier allemaal gezien hebben. Echt super mooi..... Natuurlijk kon je ook weer met shuttle bussen van het ene uitzichtspunt naar het andere, dus al met al enorm veel gezien. Al wandelend en vanuit de bus.... Groetjes!!! ... read more
Hotel
Yessss!

North America » United States » Arizona » Sedona August 28th 2009

Hallo allemaal, Eindelijk weer eens een update... We zijn erg druk dus ik houd het een beetje kort... Na Scottsdale zijn we naar het noorden vertrokken naar het ongelooflijke Sedona. Ze noemen dit ook wel Red Rock County. ONGELOOFLIJK mooie rode rock formaties hier die vroeger in vele westerns etc als achtergrond decor gediend hebben. Onderweg naar Sedona hebben we nog een klein uitstapje gemaakt naar Montezuma's Castle. Dit is een van de langst bewaard gebleven rotswoning waar 900 jaar geleden mensen in geleefd hebben. Echt heel bizar. In Sedona hebben we een stuk van een hiking trail gelopen (ontzettend mooi) en 's avonds hebben we 30 km verderop een Asian buffetje opgezocht :-) Ook hebben we nog even een kleine Outlet gevonden waar Jacinta wel vijf of zes Tommy Hilfiger shirtjes gekocht heeft voor 5 ... read more
Rots woning!!
Op naar Sedona
Op weg

North America » United States » Arizona » Scottsdale August 27th 2009

Hallo allemaal, We hebben jullie even een dagje rust gegeven . Moet eerlijk bekennen dat we gisteravond ook wel erg vermoeid waren, dus het updaten van deze site kwam er even niet van... Maar goed.... Waar waren we gebleven: Na een laatste ontbijtje in Palm Spring bij Ruby's Diner vertrokken we voor een relatief lange rit naar Scottsdale. Deze stad ligt zowat vast aan Phoenix wat de hoofdstad van Arizona is. Dit is volledig woestijn gebied en de temperatuur komt hier niet onder de 40 graden. Omdat we pas laat in de middag aankwamen, hebben we eerst ons hotel opgezocht (mooi en behoorlijk hip!!!) en besloten het toen rustig aan te doen en een Mall / Outlet op te zoeken in een ander plaatsje ook naast Phoenix. (Had ik thuis op internet gevonden). Daar gegeten en ... read more
Jacinta
Samen
Buiten

North America » United States » California » Palm Springs August 25th 2009

Hallo allemaal, We zijn net drie dagen onderweg en mijn lichaam is op...... . Blaren onder mijn tenen, 's morgens wakker worden met nog even vermoeide benen als de dag ervoor, en na negen uur slaap je nog zo voelen alsof je nog uren kunt slapen..... Enfin, we zijn lekker op dreef dus! Na een lekker ontbijtje vanmorgen in San Diego zijn we op weg gegaan naar Palm Springs. Oja, onderweg ontdekten we nog dat we de sleutel van de minibar in Los Angeles helemaal niet hebben ingeleverd.... Maar goed, bij een minibar hoort een mini sleutel dus die zie je snel over het hoofd he... In Palm Springs was het 43 graden en we besloten met een ZEER stijle kabelbaan naar de top van de berg Jacinto te gaan. Dat is heel bizar. Dan ga ... read more
Ontbijt
Effe tanken
Beetje woestijn al

North America » United States » California » San Diego August 24th 2009

Tja, waar moet ik beginnen............... Ik (we) ben namelijk nog steeds verbijsterd van onze Segway tour van vanmiddag.... Maar goed laten we bij het begin beginnen: Vanmorgen dus vertrokken vanuit LA. Op het internet had ik gevonden dat de absolute nummer 1 attractie van San Diego (waar we dus naar toe gingen) een twee uur durende Segway tour zou zijn. Een Segway is dus zo'n apparaat met twee grote wielen met een plankje ertussen waar jij op staat zeg maar. Het apparaat zorgt er zelf voor dat je niet omvalt. Het ding houdt dus continu automatisch het evenwicht. Door naar voren of naar achter te leunen, geef je gas, of rem je. Het sturen gaat door een 'stuur' wat je vasthoudt te kantelen.... Maar goed, vanaf ons hotel in LA vast gebeld om te bespreken voor ... read more
Jacinta klaar voor het shoppen
Winkels genoeg
Lekkerrrrrrr!

Hallo allemaal, Hier alweer een tweede snelle update (bijna bedtijd alweer).... Vandaag zijn we flink LA aan het doorkruisen geweest. Op veel plekken geweest waar we nooit eerder geweest waren... Het begon allemaal om vanacht 05:00 toen Jacinta vol uit haar jetlag kwam en klaar wakker was.... Pfffffff.... We hebben het nog tot 06:00 kunnen rekken, maar toen maar richting ontbijt zaal gegaan. Das toch wel het nadeel van zo vroeg in de middag hier aankomen... Dan red je het gewoon niet om te wachten tot 's avonds laat om te gaan slapen. Je gaat dan toch te vroeg naar bed en wordt midden in de nacht wakker... Enfin Na een heerlijk ontbijtje stonden we om 10:00 ofzo al midden in Beverly Hills. Daar hebben we uren rondgestruind. SUPER mooie auto's gezien, de farmers market bezocht ... read more
A5
Nog meer Farmers Market
Gekke spullen in farmers market

North America » United States » California » Los Angeles » Pasadena August 22nd 2009

Hallo allemaal, Jaja, dat hadden jullie niet gedacht he!!! Net in Los Angeles / USA aangekomen en nu al een teken van leven!!! Na een werkelijk perfect vlucht vandaag (KLM, rechtstreeks op LA) van 10,5 uur kwamen we redelijk vermoeid op het vliegveld aan. Ik moet zeggen dat we de beste stewardess ooit gehad hebben. Ontzettend aardig, ze bleef bijvoorbeeld maar drinken halen, twee maaltijden gekregen en ook nog ijs! Echt een perfecte service. Vervolgens nog wel meer dan een uur bij de douane in de rij gestaan, maar opeens werden alle 'nice KLM people' uit de rij gehaald en mochten we voor?!?!? Vreemd!!! Net of KLM een dealtje met de douane heeft gemaakt ofzo. Bij het autoverhuur bedrijf aangekomen was ik nu scherper dan ooit. Na alle geintjes van voorgaande jaren (benzine tank te veel ... read more
Onze vrienden van Alamo :)

Tot: 0.121s; Tpl: 0.007s; cc: 18; qc: 63; dbt: 0.0625s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb