Page 4 of Colaboy Travel Blog Posts

North America » Canada » Ontario » Toronto July 28th 2007

Hallo allemaal, Dit keer vanuit een rustig Harrisburg/Pennsylvania. Eigenlijk is dit meer een stop over stad om de afstand tussen vanmorgen de Niagara Falls en morgen Washington te overbruggen!!!! Gelukkig wel weer internet op de kamer dus ideaal moment voor een Blogje! Overigens balen: heb twee dagen met de 'backlight' functie aan gelopen op mijn camera! Dit met gevolg dat de CN tower en Falls foto's een hele rare belichting hebben. Gelukkig heeft Jacinta ook de nodige foto's gemaakt! In Toronto was het 's avonds erg gezellig. CN tower was geweldig. Wel heel even slikken voordat ik op de glazen vloer durfde te staan. (meen dat de toren 500 zoveel meter hoog is?!?!!!). Niagara Falls: woorden schieten te kort hier. Wat een SPECTAKEL!!!! En ook pure mazzel: we hadden een kamer met: - Falls uitzicht - ... read more
Kan er geen genoeg van krijgen...
Erg gezellig in Toronto
Prachtige grond tekening

North America » United States » Massachusetts » Boston July 26th 2007

Zit ik net in tijdnood een gigantisch verhaal te tikken voor hier, klapt het internet er uit nadat ik het wilde opslaan. Alles weg dus!!! Enfin... Boston, Quebec/Canada (bleek franstalig te zijn), Montreal, Ottawa en nu Toronto. Bij Koreaan gegeten, was lekker. Je mag zelf courmetten als het ware. Weer is goed. Rond de 30 graden steeds. Morgen CN tower, en dan naar Niagrafalls.... Groet!!! ... read more
mooi hotel in Boston
Jacinta heeft zich aan de kreeft gewaagd
Schortje moest terecht om :)

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 22nd 2007

Hallo allemaal, Even HEEL kort... Worden morgen om 06:00 gewekt en dan gaat de rondreis beginnen en ontmoeten we de groep. Vandaag hebben we een groot deel van Manhatten doorkruist!!! Van Central Park, tot bij de Hudson rivier, tot chinatown, en Brooklyn. We hebben dus dagkaarten gekocht voor alle lijnen van de 'hop on and hop off' bussen en zo konden we dus snel een groot deel van de stad bezichtigen!!!! Het was echt HEEL ERG GAAF allemaal!!!! Echt enorm veel indrukken op gedaan. We zijn weer kapot nu :-D Hopenlijk tot gauw!!! Morgen dus richting Boston! ... read more
Macy
Gekkenhuis
Gekkenhuis2

North America » United States » New York » New York » Manhattan July 21st 2007

Hallo allemaal!!! Het is nu 20:30 lokale tijd en dus voor ons gestel :) nog 02:30. We zijn dus kapot!!! Na een goede vlucht (Jacinta vond het zelfs snel gaan) zijn we om 12:30 veilig geland. Was nog wel even wat vanochtend... Ik was wat laat en toen op schiphol was er geen stoel meer voor mij? De vlucht was overboekt en ik werd op standbye gezet!!! NOU JA ZEG!!!! Na de eerste schrik uiteindelijk wel goedgekomen gelukkig!!! Het was nog wel even een gedoe om van het vliegveld weg te geraken :-) We zijn van hot naar her gestuurd voor het vinden van een shuttlebus richting ons hotel. We hebben de monorail die je van het ene vliegveldgebouw naar het andere brengt meerdere keren mogen zien. Uiteindelijk kwam het goed en werden we netjes bij ... read more
RECOVERED

North America » United States » New York » New York July 13th 2007

Yechoehoehoehoehoe!!! Komende vrijdag vertrekken Jacinta en ik voor een krappe twee weken naar New York. Dat is het startpunt van onze rondreis in de noordoost hoek van Amerika en de zuidoost hoek van Canada. Globaal gaan we vanuit New York richting Boston, dan duiken we Canada in naar Quebec City. Vervolgens Montreal, Toronto en via de Niagara Falls weer terug de USA in. Dan naar Amish Country/Harrisburg (geen idee wat we daar moeten doen :-D), Washington DC, Philadelphia (Adriiiiaaaaaaaaaaaaaaaaan!!!!) en weer terug naar New York! Daarna zijn we aan vakantie toe... ;-) Zullen de foodcourts in Canada net zo groot zijn..... :-((((... read more
Naar de Verenigde Staten en Canada

Europe September 23rd 2006

Hallo allemaal, Inmiddels zijn we alweer bijna een week terug maar toch wil ik jullie de foto's van de laatste paar dagen niet onthouden... Donderdags zijn we naar Genua geweest. Een wonder dat mijn auto schadevrij gebleven is! De brommertjes schoten ons links en rechts voorbij. En daar waar de weg uit 1 strook bestond, reden de auto's gewoon twee rijen dik!!!! Maar goed, terugdenkende aan de taxirit in Thailand was dit natuurlijk peanuts!!! Hahahahahaha... Genova was een leuke stad. Wat alleen niet zo handig was is dat we -na parkeren- al wandelend eigenlijk de autobordjes richting centrum volgden... Lopen, lopen en nog eens lopen... Wat bleek: de auto's worden in een GROTE boog om het centrum heen gelootst om daar te parkeren. Vervolgens benader je dus het centrum vanaf de andere kant. Achteraf hadden we ... read more
Prachtige boten....
... en auto's.....
... in Genua!!!

Europe » Italy » Liguria September 12th 2006

Hallo allemaal, Beginnen met goed en slecht nieuws: goede nieuws: we hebben internet op de kamer (Jacinta zegt dat dat voor haar het slechte nieuws is, maar goed :-) ), en het slechte nieuws: er is geen stopcontact die mijn laptop kan opladen.... Dus: zolang het duurt..... :-) Maar goed.... Vandaag aangekomen in het vierde, en laatste Italiaanse hotel. Heel mooi hotel, luxe, alleen het plaatsje zelf is wat minder. Geen Engelse vertaling van de kaart :-) en allemaal wat kleinschaliger en rustiger. Oja, het schijnt nogal vreemd te zijn om bij het eten de primera gang, de secundary gang, en de sides tegelijkertijd te willen hebben... Continu zit ik aan het vlees en de patatjes komen dan een kwartier later... Verwarring continu... Ook wil Jacinta een primeri gang upgraden naar een secundary gang... M.a.w. een ... read more
Ons hotel in de verte
Strand
En nu ik.... :)

Europe » Italy » Tuscany » Florence September 11th 2006

Hallo allemaal!!! EINDELIJK een internetcafeetje gevonden en ook even de tijd om te loggen! Er is zoveel te zien iedere keer dat we nauwelijks aan internetten toekomen! Maar opzich een goed teken natuurlijk. Waar waren we gebleven... Twee keer naar Rimini geweest met de bus. Shoppen, aan het strandliggen, beetje beachballen op het strand, en nog meer shoppen (Jacinta uiteraard)... Hahahahaha... Ze komt de ene 'aanbieding' na de andere tegen!!! Maar opzich is alles wel goedkoop hoor! Ze heeft volgens mij al drie nieuwe garderobes bij elkaar zo stiekum aan! Quote Jacinta: Na de hele dag op het strand gerommeld te hebben en met veel irritatie naar de snelwandelende mensen langs de kust gekeken te hebben, ben ik meteen op jacht gegaan naar iets van beachball: snel gevonden gelukkig :-) Na een half uurtje Ramon alle ... read more
ontbijten
ZZZZzzzzzzzzzz
Naar Rimini

Europe » Italy September 7th 2006

Hallo, hallo!!! Nou daar zijn we dan eindelijk. De vierde dag is al ingegaan en dus zijn we vandaag gearriveerd in ons 2e hotel in de badplaats Gabicce Mara (inmiddels alweer gisteren want we hadden even geen tijd meer voor een internetcafe bezoek). Dit grenst aan het grotere Catolica wat op zijn beurt weer naast het nog grotere Rimini ligt. Enfin.... De vakantie begon in Nurnberg waar onze tussenstop overnachting was. Onverwacht goed hotel en een nog meer onverwacht goed ontbijt. Jacinta kon naar hartenlust notenbroodjes scoren en de fruitmanden plunderen. Zelfs nog de tijd gevonden om het centrum in te gaan alweer we chinees gegeten hebben. Alleen: dus mooi geen babipangang met nassi en sateh he!!! :) Maar het kwam goed. Zondag even na tienen zijn voor vervolgens richting Italie doorgeknalt. Het laatste stuk zijn ... read more
Drinken!
Vreemd!
Chinesen

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam August 21st 2006

Zaterdag 2 september is het zo ver..... Dan vertrekken Jacinta en ik voor twee weekjes naar Italie. Jacinta is daar lang geleden wel eens geweest, ikzelf nog nooit. Ook zal het voor het eerst zijn dat we met de auto binnen europa op vakantie gaan. Grappig is dat we dan net een weekje een nieuwe auto hebben! Geen betere mogelijkheid om de auto een beetje te leren kennen lijkt mij! We gaan een soort rondreis in het bovenste deel van Italie doen. We beginnen in de noordoost hoek en vertrekken uiteindelijk in het noordwesten. De terugweg zal dus via Zwitserland lopen. Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn. Ik kan me er geen voorstelling van maken. Mede omdat het eigenlijk nog niet helemaal duidelijk is wat voor type rondreis dit nou precies is. Het lijkt ... read more

Tot: 0.117s; Tpl: 0.007s; cc: 18; qc: 59; dbt: 0.0712s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb