Page 9 of Colaboy Travel Blog Posts

North America » United States » Florida » Miami June 17th 2004

Helaas was het in het internetcafé dus NIET mogelijk om de foto’s te uploaden. Balen. ’s Avonds zijn we met de bus Collins Avenue naar beneden gereden, uitgestapt bij Lincoln street en zo verder gelopen richting Ocean Drive. The place to be voor alle stoere mannen en vrouwen. Dat we het recht hadden daar te lopen bleek wel nadat we quasie nonchalant :) foto’s hadden laten nemen met drie tijger pythons rond onze nek. Ludmilla wilde gelijk een foto met die beesten, en daarna, voordat ik erg in had, had ik ze ook om m’n nek hangen. Dat dat slechts 20 dollar kostte mocht de pret niet drukken (en nog een vette deal ook: normaal was het 20 dollar per foto, maar omdat we nu zelf de foto namen mochten we voor 2x10,-) Verder hebben we ... read more
En weer eten
En veel lachen, heel veel lachen
Het hhogtepunt van de avond

North America » United States » Florida » Miami June 17th 2004

Vandaag zijn we bij de zee en het zwembad geweest en dus hebben we de auto helemaal nog niet nodig gehad. Op dit moment (17:23) slaapt Lud en type ik dit verhaal. Een of andere mongool had me vanacht om 05:30 gebeld en daarna kon zij niet meer slapen. Gelukkig heb ik nog tot 09:00 ofzo kunnen doortrekken. Bedankt Ludmilla! :) Het hotel is heel mooi, het eten eerlijk en het zwembad en strand perfect. Het eten en drink is wel HEEL duur maar voor nu mag dat de pret niet drukken. We zitten in het Riu op Miami Beach. Vandaag was het zeer warm en een beetje wisselvallig. Momenten van een strakke blauwe hemel, maar we hebben ook al regen en/of bewolking gehad. Maar dat hoort ook wel een beetje bij het weerbeeld hier. Wel ... read more
En uiteraard.... ETEN :)
Heel veel eten....
Zwembad

North America » United States » Florida » Miami June 16th 2004

Jaja ‘we made it’. De vlucht was perfect. Niets deed ook maar herinneren aan de turbulentie die ik in het verleden op de terugvlucht vanuit Californie heb gehad. Na de nodige douane controles, snuffel honden en koffer openmaak acties (op Schiphol: Ludmilla gelooft nog steeds niet dat die kerel een slipje had achtergehouden) waren we in de US of A. Moe kwamen we de aankomsthal binnen gerold (ja gerold, wat Ludmilla had al een flesje Amaretto gescoord in het vliegtuig). Opeens kwamen we daar oog in oog te staan met iemand die ik echt TOTAAL niet verwacht had…. STEPHANIE!!!! De hostess van een eerdere Miami vakantie. Compleet met bitcherige blik, totaal doorgedraaide houding/voorkomen en overslaande stem. “Hey U heb ik eerder gezien!!!”…. Ze keek nors en ontweek m’n opmerking. Ze vroeg of we van de ‘Holland ... read more
Vliegtuig
Auto
Navigatie in orde maken

Europe » Netherlands » North Holland » Amsterdam June 12th 2004

Hallo allemaal, Woensdag 16 juni vertrekken wij, Ludmilla en ik, om 14:10, naar Miami. Via deze site hoop ik terplekke via een laptop verslag te kunnen doen en foto's te laten zien. Eventueel kan je via het knopje 'Email Alert' een alarmpje aanzetten zodat je automatisch een email krijgt als wij iets toevoegen aan de site! Ook kan je via een 'comment' reageren op wat wij geschreven hebben. Dat komt dan onder onze tekst te staan. Stel dat ik helemaal geen internet vindt daar dan houdt alles natuurlijk op, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk :-))) Groetjes, Ramon ... read more

Tot: 0.347s; Tpl: 0.007s; cc: 8; qc: 70; dbt: 0.1137s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb