Dag 7


Advertisement
Thailand's flag
Asia » Thailand
April 20th 2005
Published: April 20th 2005
Edit Blog Post

Op dag 7 vertrokken we als eerste richting het drie landen punt (Thailand, Laos en Burma).

Vervolgens een boottochtje gemaakt, waarbij we kort een eilandje aandeden wat onder Laos valt. Als tourist mag je daar wel komen zonder visum.

Toen zijn we met aantal levensgevaarlijke :-) pickuptrucks de bergen in gegaan en hebben we twee bergstammen bezocht.

Je moet je voorstellen dat op het moment dat je uitstapt je zowat bestormt wordt door die mensen met al hun souvenirs. Zelfs het wijzen op hun kindje ter omkoping schuwen ze niet.

Op de terugweg zaten er meerdere vrouwen in de trucks te huilen van deze ervaring.

Daarna aangekomen in een mooi resort voor twee overnachtingen. Alleen de echte oerwoud geluiden op de achtergrond had ik behoorlijke moeite mee. Ik had echt het idee dat er ieder moment een leeuw door het raam kon springen!!!

Jaja, ik weet het, ik ben geen Crocodile Dundee type.

Jacinta vond het allemaal prachtig en sliep binnen vijf minuten... :-)))



Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement



20th April 2005

Zodat je rustig kunt slapen
Maak je geen zorgen er zijn geen leeuwen in Azia. (wel tijgers) - African Boy
20th April 2005

Ik heb ook erg moeite om die mensen in al hun armoede te zien. Je ziet de verwachting in hun ogen als ze naar je kijken. Ze hopen dat je iets koopt zodat hun toekomst beter wordt. Het is zo moeilijk om nee te zeggen. Vaak kom ik dan terug met een prulding, maar ja..... :-). - Wouter

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 26; dbt: 0.0393s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb