Blogs from Putian, Fujian, China, Asia

Asia » China » Fujian » Putian May 11th 2012

Che ne dite di parlare qualcosa legato al brand? Una volta ho avuto lezioni su brand. Il mio maestro di cui alcuni elementi, quali la consapevolezza del marchio, la fedeltà alla marca e così via. Io non capisco in quel momento, nemmeno ora. Penso che la maggior parte delle persone proprio come me che non si preoccupano del marchio per quanto alcuni fanno gli altri. Il più che conosciamo probabilmente il marchio che ci circonda, come alcuni negozi che abbiamo usato per andare. Così quando ci incontriamo alcune persone che sono di moda, troviamo non è facile comunicare, possiamo solo ascoltare, perché non sappiamo. Il marchio più famoso, di borse, lo so Gucci, ieri ho ricevuto un nuovo marchio Prada, io non se la pronuncia è giusto o no. Ok, tu conosci la marca Hogan outlet ... read more

Asia » China » Fujian » Putian August 2nd 2008

Zaterdag 2 augustus. Vandaag moest eerst nog één en ander uitgezocht worden. Aangezien we over deze stad helemaal geen informatie hadden, gingen we op zoek naar een reisbureau dat ons zou kunnen helpen aan praktische informatie. De reisbureaus die we op de stadskaart vonden, of ons door omwonenden aangewezen werden, bleken allemaal al opgedoekt te zijn. Een koppel dat we op straat tegenkwamen, bood hulp aan, belde hun reisagent op en gaf een naamkaartje mee, zodat we eindelijk naar een echt bestaand adres op zoek waren. De bediende en de baas deden allebei erg hun best om antwoorden te geven op onze vragen. Zo wilden we o.a. de overdekte Dongguan brug te Dongping gaan bekijken. Daar hadden ze nog nooit van gehoord. Na een lange zoektocht op Internet en via contacten met chauffeurs en andere reisagenten, ... read more
Gerda en Berna met onze begeleider voor de tempel ter ere van mevr. Qian Siniang.
Die avond toasten we op de huwelijksverjaardag van Gerda en Luc.
Een onverwachte eerst attractie: onderweg zien we langs de weg enkele leeuwen dansen onder de leiding van een jonge vrouw die de hele ceremonie leidt.

Tot: 0.058s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.0242s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb