Blogs from Quito, North, Ecuador, South America - page 17

South America » Ecuador » North » Quito July 6th 2013

After 4 days in Quito we think we are almost acclimated to the altitude. Quito is 9300 feet elevation and we are about 1000 feet above the city in New Town (that's vs Old Town). Our 300 meter walk from our apartment to where we begin the 4 K trek into City Center is about a 9% grade slipping to 6% about 2/3 of the way up. A great way to work of breakfast. We have posted 2 photos of Kate making a return trip from the apartment after forgetting our water. Yesterday we headed out on our first tourist walk. After about an hour of up and down hills with significant grades we entered the Historic district. Mike was amazed that the central square was almost a copy of the one he visited last year ... read more
1/2 Way
The Arch at Roquefuerte
Exquisite Archetecture

South America » Ecuador » North » Quito June 29th 2013

Hola! Après plus de 19h de trajet, nous voici finalement arrivés à Quito (du moins à son aéroport). 1ère bonne surprise, la pluie que nous attendions n'est pas là ! Lors de notre premier trajet en taxi nous permettant de rejoindre l'auberge de jeunesse, nous découvrons pourquoi les routes équatoriennes sont réputées si dangereuses : c'est à cause des équatoriens ! Ici, la conduite est un vrai jeu de course! Arrivés à l'auberge, nous rencontrons un tas de gens sympa, principalement des américains. Fatigués comme nous sommes, on pense aller se coucher relativement tôt, après avoir partagé un peu les expériences de tous ces backpackers. Manque de pot, on nous propose un "popcorn", l'équivalent américain de notre barathon ! Une telle offre ne pouvais pas se refuser ! Le voyage commence donc très bien... Le lendemain ... read more
1er bar
3eme Bar avec notre pote ricain
Quito depuis le haut du téléphérique

South America » Ecuador » North » Quito June 20th 2013

Atsikėlęs iš ryto susipakuoju visus daigtus, palikdamas viską kas nereikalinga ir ko negalėsiu pasiimti su savim į lėktuvą. Kadangi namo gryšiu su Ryanair iš Frankfurto į Kauną ir tik su rankiniu bagažu, tokių daigtų yra nemažai. Dar prieš išvažiuojant vikietei merginai jai atidaviau kremą nuo saulės bei purškalą nuo uodų. Šiandien šveicarui palieku 3 sim korteles (Ekvadoro, Peru ir Bolivijos). Be to siuvimo kelioninį rinkinuką kurį gavau dar laive atplaukdamas čia. Prieš išlydėdama mane Mia man paruošia pietus, tad kartu papietaujam ir iškeliauju į oro uostą. Kelionė iki oro uosto suplanuoju 2 valandas, turėtų tiek užtekti. Pirmiausia važiuoju autobusu iki autobusų terminalo, tada kaip visada skirtingi žmonės rodo skirtingomis kryptimis į oro uostą. Pirmiausia paklausiu kontrolierės ir ji pasako, kad vien nuo čia iki oro uosto utrukti gali apie 2 val 30 min. Šiek tiek išsigąstu, ... read more

South America » Ecuador » North » Quito June 18th 2013

Buvau susiruošęs vienas važiuoti aplankyti Pasuchoa gamtos rezervato, bet pasiūliau Mia ir jisu visa šeimyna nutarė prisijungti nes patys ten dar nėra buvę. Man nuo to tik geriau, nes iki ten nusigauti tektų apie 2 valandas važiuoti vietiniais autobusais. Tad dar prieš piet susiruošiam ir išvažiuojam. Atvažiavus iki miestelio šalia kurio turėtų tas parkas būti kiek pablūdinėjam, bet galų gale atvažiuojam labai prastu keliu iki parko. Čia pasirodo nieko mokėti nereikia, nors aš buvau skaitęs, kad įėjimas mokamas. Mia su Andrejum net nesiruošia eiti, tuo tarpu aš su Mios broliu einam apžiūrėti šio rezervato. Parko prižiūrėtojas sako, kad daugiau 2 valandų užtrukti neturėtumėm. Vos pradėjus eiti įlendam į tankų mišką per kurį veda siauras takelis, o augmenija tokia tanki, kad daug kur reikia eiti pasilenkus. Tokiu mišku einam apie valandą ir visą laiką kildami į viršų. ... read more

South America » Ecuador » North » Quito » Historical Center June 17th 2013

Iš ryto su vokiete mergina iškeliaujam pasivaikščioti po miestą. Iš pradžių nuvažiuojam iki autobusų terminaluo, o nuo čia iki miesto jau visai netoli, tad einam pėsti. Vakar spėjau apžiūrėti dalį senamiesčio, bet sutemus viskas atrodo kiek kitaip. Šialia senamiesčio stūgso kalva su didžiule statula, tad sugalvojam iki jos nueiti. Nuo senamiesčio iki kalvos viršaus veda laiptai. Kiek palipus laiptais pasitinka užrašas, kad čia turistams vaikščioti pavojinga. Kalva nedidelė, tad atrodo juokingai šis užrašas. Užtektų poros čia kart nuo karto praeinančių policininkų ir nebūtų pavojinga. Nufotkinam užrašą ir keliaujam toliau. Kalva nedidelė, tad per 20 min pasiekiam jos viršų. Statula atrodo keistoka, bet užtai nuo kalvos į visas puses atsiveria neblogas vaizdas, vienoje pusėje senamiestos, kitoje nesibaigiantis miestas. Čia pasėdim gerą pusvalandį ir keliaujam atgal iki senamiesčio. Pusiauk... read more

South America » Ecuador » North » Quito » Historical Center June 16th 2013

We have another snapshot video here, showing our trip from Lake Titicaca in Bolivia to Machu Picchu in Peru. As usual copy and paste this link or follow the embed below: Link - https://vimeo.com/69484901 Embed - Following the Incas from Charles Green on Vimeo.... read more

South America » Ecuador » North » Quito June 15th 2013

Ryte pagaliau proga gerai išsimiegoti. Be to iš ryto išsiskalbiu visus rūbus kurių per pastarają savaitę prisikaupė nemažai. Didelių planų kažką šiandien veikti neturiu, galbūt nuvažiuosiu iki senamiesčio pavaikštinėti. Iš ryto visi nuvažiuojam iki parduotuvės apsipirkti. Po to Mia su Andrejum pasiūlo važiuoti iki baseino pasimaudyti. Tad papietavę, pasiimam jų sūnų iš darželio ir važiuojam maudytis. Atvažiuojam į ramioje vietoje įsikūrusį gan seną atvirą baseiną. Žmonių nedaug, nes dabar vidurys darbo dienos. Vanduo čia sako irgi mineralinis, bet ne toks šiltas kokio galėtum tikėtis. Pasimaudom porą valandų ir grįžtam namo. Čia Mia vakarienei pagamina labai skanių vištienos sparnelių. Pavakarieniavę dar ilgai bendraujam kol galiausiai nueinam miegot. Šiandien atsikeliu kiek anksčiau ir nesulaukęs kol pasirodys bent vienas iš šeimininkų iškeliauju į miestą. Šiandien noriu nuvažiuo... read more

South America » Ecuador » North » Quito » Historical Center June 11th 2013

Starting my trip off in Quito a few days before I meet up with my group... Days 1 & 2 were great!! I didn't get to the hotel and in bed until 3am Sunday night... I will readily admit there were some moments of "concern" while taking a taxi at 1:30 am, but I made it safe and sound. I decided to try the new "Hop On- Op Off" touristic bus and was pleased with the day. Sitting up high certainly gets you some good views. On a bad note- at the end of my day I accidentally erased all of my pics so I'll have to back track a little later. Ugh! I spent most of my first day enjoying the "Centro Histórico" which is a UNESCO World Heritage sight. My hotel is right down ... read more
Standing in both hemispheres!
Plaza Grande 2
Typical street in historical Quito

South America » Ecuador » North » Quito June 10th 2013

We had another fantastic sleep in the comfortable beds of La Casa Verde and I woke up already excited about our yummy breakie awaiting us! We got up and changed and made our way to the kitchen where delicious food was waiting again! We had the same as yesterday and it was so yummy! A grape, strawberry, pineapple concoction of a fruit salad on granola and yoghurt with our vegemite on toast again! Mmmmm! After filling up we headed back to our room to once again pack up our packs for our journey back to Quito. We did a wee bit of scouting for places to live in Brissy when we get back. Once again me pushing for coastal living and negotiating how long it would take ben to get to work! Then we paid our ... read more

South America » Ecuador » North » Quito June 7th 2013

Today we woke feeling lazy and decided to have a catch up day which probably was needed! We woke up at about 6.30 which was actually good cos the tennis semi - rafa/djokovic had started at 6am. So instead of dozing back to sleep which I would usually do at 6am, we switched the tennis on and proceeded to water an epic 4.5 hour match in bed! We did get up at one point and go down and have our breakie which was included. Simple but delicious. Fresh, warm bread, granola, fruit, yoghurt, juice and coffee. They did have a coffee machine so we asked for a latte. She said ok then went on to spend the next 15 mins attempting to our together a latte but it just wasnt working so we kindly put her ... read more
Casa Joaquin Hotel
"I'm in love with this beautiful shower"
On the rooftop terrace

Tot: 0.163s; Tpl: 0.007s; cc: 7; qc: 72; dbt: 0.1045s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb