Page 4 of Vislava Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 17th 2009

Kje so Aborigini? Razmisljam kako na svojem potovanju nisem videla Aboriginov, razen dveh v Sydney-u in nekaj plesalcev v Bangarra dance theatru. Na google sem prebrala, da zivijo danes le se v osrednji in severni Avstraliji, ceprav so domorodno ljudstvo in njihov zacetek seze 40.000 let, v cas ob koncu ledene dobe. Domnevno so prisli v Avstralijo v colnih iz lubja in s seboj pripeljali pse, ki so predniki danasnjih dingov. Videla sem enega v enem od dveh zivalskih vrtov, ki jih ne omenjam, ker so bili skupaj z zivalmi v precej bednem stanju. Kje so zascitniki zivali v Avstraliji? Aborigini govorijo 500 razlicnih narecij, vsako pleme najbrz svojega. So lovci in nabiralci, pomagajo si z bumerangom in woomero posebnim lucalom kot kopje. Lovili naj bi kenguruje, emuje in oposume. Imajo svoja naravna svetisca in eno ... read more

Kako sem osvojila najvisji vrh Avstralije. Ponudila se mi je priloznost za obisk Kosciuszko national parka in podvig na istoimensko goro, ki je hkrati najvisja gora v Avstraliji. Prijazna Stajerka Zinka, ki ze vrsto let zivi v Canberri je bila moja sopotnica in vodnica. Po 18 km hoje sva osvojili Kosciuszko, ali 2.228 m visoko vzpetino, ki je po visini sleme Avstralije. Po dveurni voznji proti jugo-zahodu sva se ustavili v majhnem podezeljskem mestecu Cooma, ki je bilo bojda v 60. letih prejsnjega stoletja zelo zivahno, ker so v blizini gradili jez za hidroelektrarno. Umetno jezero Jindabyne je napolnjeno in istoimensko naselje ob njem raste, Cooma pa umira. Vozili sva se ob jezeru in pocasi se je cesta zacela vzpenjati in ob cesti se je pojavila tabla z zemljevidom Kosciuszko National park, placali sva vstopnino in ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Darling Harbour December 15th 2009

Sydney je mesto, ki ga ne mores doziveti v dveh dneh, ampak v tem casu dobis le bezen vtis. Upam, da se bom lahko v casu bivanja v Avstraliji se vrnila in nadaljevala z okusanjem tega Avstralskega bisera. Sydney, ki je glavno mesto zvezne drzave Novi juzni Wales je najstarejse mesto v Avstraliji, ustanovljeno 1788 kot kazenska kolonija. Mestno jedro steje okoli 170.000 prebivalcev, z okolico pa 4 milijone. Z vidika turista je Center prijazen in dosegljiv. Iz Sussax St. smo pesacile v Darling Harbour. To je cetrt kjer je Sydney Exhibition Centre in so Chinese Gardens, ki so bili cilj nase poti. Po nemirni noci, ko sem zaradi mestnega hrupa slabo spala, sem si v Kitajskih vrtovih spocila oci in duso. Ceprav nedalec stran avtomobili drvijo po Harbour St., so vrtovi v kotanji, do katerih ... read more
Caplja
Kuscar
Brzice

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Sydney Harbour December 14th 2009

Za dva dni bomo v Sydneyu Klara, Zvonka in jaz smo se utaborile v stanovanju v 11. nadstropju v Maestri Towers (OAKS hotels) na Sussex St., kar je v Centru mesta in daje moznost pesacenja do najvecjih znamenitosti. Imele smo stanovanje z vsem potrebnim udobjem za bivanje, kuhanje in pranje, a ne za spanje. Spati v mestu, ki nikoli niti za minute ne spi, ampak zivahno buci in brni dnevno 24 ur, ni za cloveka, vajenega vaskega zivljenja. Pesaciti do Queen Victoria Building in v Sydney Tower na 360º pogledov mesta. Pod nami je Center, okrozja Pyrmont, Darling, Harbour, Woolloomooloo, Dalinghurst, zalivi in otocki, znameniti Harbour Bridge, opera, Botanicni vrt in stevilni zalivi, parki in otocki. Zares slikovito in razgibano mesto. Ce ga primerjam z Melbournom pa sem mesanih obcutkov. Slednje velemesto ima poseben car. ... read more
Aborigin igra na didgeridoo-ju
Zvonka in jaz pred opero
Pred ogromnim fikusom

Oceania » Australia » New South Wales » Blue Mountains December 13th 2009

Blue Mountains in Scenic World: zeleznica in sprehod. To je spust z zeleznico v globino, v pragozd, kjer po mosticastih stezah, da ne bi oskrunili gozdnih tal, lahko turisticno ogledujemo pragozd. Zivali so se gotovo sramezljivo umaknile nasim ocem, le dolgorepi ptici, ki so gnezdili na gozdnih tleh, se niso menili za nas. Pred 150. leti so ped pecinami, kamor smo se spustile z zeleznico, se kopali premog, sekali gozd in naredili pravo opustosenje. Tako je bilo razvidno iz na starih fotografijah pred opustelimi rovi. Gozd se je v zadnjem stoletju obnovil in danes nas obdajalo visoko drevje evkaliptusov, praproti, vse preprezeno z ovijalkami. Gozd je bil tak, kot, da se tukaj ni nic dogajalo. So rane zares zaceljene? Z Railway dol in s Cableway spet nazaj na ploscad, ki so jo uredili posebej za turiste. ... read more
Tri sestre (cetrto smo postile dome :))

Oceania » Australia » New South Wales » Blue Mountains December 12th 2009

Koncno v hribe Kar nekaj ovinkov smo naredile predno smo napolnile prtljaznik z opremo in hrano. Koncno smo bile na cesti proti Modrim goram in ker sem vedno samo sopotnica, sem lahko opazovala pasnike in redka naselja. Ce izpustim kavo in zajtrk v Bowral-u, ki je nasa stalna postaja na poti proti Sydney-u, je bil nas prvi nacrtovani postanek v Richmondu, ki ne sodi med turisticne atrakcije, ampak je le manjse podezelsko mestece z univerzo, kjer je studirala Asja. Kraj studija sem spoznavala prek njenih pisem, sedaj pa sem imela priloznost, da si Campus tudi ogledam. Vanj smo vstopile sredi dne, bil je prazen, tisino je napolnjevala le pesem skrzatov. Zrak je bil gost, da bi ga lahko rezal in disalo je po borovcih. Delavci so obnavljali hisice za studente in barvali streho knjiznice. Temperatura je ... read more
Z gore na goro
Koncno spet v hribih : )

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne December 11th 2009

In nazaj v Canberro. Zakljucek ene zgodbe je bilo potrebno proslaviti. To je bil “zajtrk” (brunch) , ki ga Avstralci strezejo do 12. ure. Pred poletom v Canberro smo hotele videti se novo stanovanje, ki naj bi bilo zgrajeno ze do novembra, a se je gradnja zavlekla, kot obicajno pri nas. Le nekaj delavcev je bilo se na objektu, stanovanje pa je bilo zaprto in ograjeno z visoko ograjo, ki jo po damsko ne bi mogle preplezati. Z Zvonko sva na vsak nacin hotele vkorakati v stanovanje, zato sva izkoristile priloznost, da pogledava sosednje stanovanje, ki je bilo odprto. Pred njim je visok mozakar pospravljal orodje. Pred nacrtovanim dejanjem sva glasno razpravljale v cisti Slovenscini, ne menec se za mozakarja. V polomljeni Anglescini sva mu pojasnili namero, ki nama jo je prijazno uresnicil. Smejocih se oci ... read more

Oceania » Australia » Victoria » Mornington Peninsula » Sorrento December 10th 2009

Mornington peninsula je SV od Melbourna. Polotok sva z Zvonko precili do Flinders. Ob cesti so farmarji dobro oznacili svojo dejavnost in mikavno ponudbo razlicnih proizvodov, od vina, jagod, cesenj. Nikjer se nisva ustavili, ker naju je gnala radovednost naprej, do konca polotoka. Flinders je rt, kjer se zbirajo srfarji. Opazovali sva jih z razgledne terase, ko so cepeli v vodi in cakali na valove, da so na njih pojezdili do obale. Vreme je bilo oblacno in rahlo je zacelo dezevati, kar pa ni motilo seniorjev, ki so na obali na igriscu za golf udarjali po majhnih belih zogicah. Niti obala, niti prizori, ki jih je ponujala, me niso fascinirali, mogoce zaradi vremena. Opelali sva se do Cape Schaneck, kjer je pod svetilnikom speljana pot v naravni park, kjer 1000 stopnic in lesenih mosticev vodi k ... read more
Na obali
Pogled na morje na zatisni strani

Oceania » Australia » Victoria » Great Ocean Road » Torquay December 9th 2009

The Great Ocean Rd. smo prevozile 8.in 9.12.2009. Dezevno jutro prvega dne ni obetalo nic dobrega, a nas ni prestrasilo. Ze pred 7. uro zjutraj smo zapuscale mesto in zajtrkovale ze v obmorskem mestecu Torquay. Po nekaj kilometrih, ko nas je ocean ze zvesto spremljal, med Wye River in Kennett River so nas turisti, parkirani ob cesti, opozorili, da se nekaj dogaja. Ustavile smo se in v naravi, na dokaj nizkem drevesu opazovale koalo pri zajtrku. Nemenec se za nas je ena slastno zvecila listje, druga je ze spala, tretja pa je menjala lokacijo. Na tej poti mi je prvic postalo zal, da nimam boljsega fotoaparata, da bi to ljubko zivalico lahko priblizala. Nadaljevale smo voznjo, ker se nam je mudilo do The Twelve Aposteles. Smerokazi so nas pripeljali naravnost do parkirisca in mnozica turistov nas ... read more
Koala
Gozd

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne December 7th 2009

Kitajska hrana je yummy Se enkrat v mesto, ceprav sem se Melbourna ze najedla in bi ga rada zapustila. Nisem prav posebna ljubiteljica mestnega zivljenja. Rada pogledam znamenitosti, jih obcudujem, se cudim cloveski kreativnosti in predrznosti, a s tem dolgo ne uzivam. Nahrani me mir in narava in te si ze mocno zelim. Danes sva pregledali Queen Victoria Market, Etihad Stadium, cisto pomotoma, ker sva se odpeljali prevec proti zahodu, Chinatawn kar dvakrat, za kosilo in vecerjo in vmes Albert Park in istoimensko jezero. Kitajska cetrt je posebej pisana in mi je ze prvi dan vzbudila pozornost, ko smo se peljale mimo. Tudi kosilo, nudeljni in won-ton juha, je bilo dobro. ... read more
Vodna kokoska (coot)
Silhueta Melbourna
Vhod v kitajsko cetrt

Tot: 0.168s; Tpl: 0.007s; cc: 17; qc: 85; dbt: 0.0775s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.2mb