Mornington Peninsula (polotok)

Oceania » Australia » Victoria » Mornington Peninsula » Sorrento
December 10th 2009
Published: December 19th 2009

Mornington peninsula je SV od Melbourna.

Polotok sva z Zvonko precili do Flinders. Ob cesti so farmarji dobro oznacili svojo dejavnost in mikavno ponudbo razlicnih proizvodov, od vina, jagod, cesenj. Nikjer se nisva ustavili, ker naju je gnala radovednost naprej, do konca polotoka.

Flinders je rt, kjer se zbirajo srfarji. Opazovali sva jih z razgledne terase, ko so cepeli v vodi in cakali na valove, da so na njih pojezdili do obale. Vreme je bilo oblacno in rahlo je zacelo dezevati, kar pa ni motilo seniorjev, ki so na obali na igriscu za golf udarjali po majhnih belih zogicah. Niti obala, niti prizori, ki jih je ponujala, me niso fascinirali, mogoce zaradi vremena.
Opelali sva se do Cape Schaneck, kjer je pod svetilnikom speljana pot v naravni park, kjer 1000 stopnic in lesenih mosticev vodi k obali. Crnikaste in rdece skale se strmo dvigajo iznad morja, rastje je nizko, grmicevje in mahovje. Podrocje je zasciteno kot naravni park. V zalivih se vcasih ustavijo tudi pingvini, ki drugace redno domujejo na Phillip Islandu.

Ko ze opisujem Avstralsko naravo, znacilnosti in podnebje, ne morem mimo omembe muhastega podnebja v Canberri in Melbournu ter okolici, ki niha lahko za 10-15 stopinj. V enem dnevu me je zeblo in mi je bilo vroce, veter pa je v Melbourne stalni spremljevalec. Tudi danes je divje pihal od morja proti celini, kar pa ni odgnalo muh, ki so naju spremljale na sprehodu. O Avstralskih muhah bi lahko napisala samostojno zgodbo. Le-te so takoj nase prijateljice. Prilepijo se na obleko, krozijo okoli nosu in najraje parkirajo pod nosom ali pod brado, da so v zavetrju in preklemano moras paziti, da jih pri hoji ne pogoltnes ali potegnes v nos. Predno vstopis v avto jih je pametno odgnati, ker jih sicer lahko prevazas po Avstraliji, v avtomobilu pa so se bolj nadlezne.

Vreme se je slabsalo in ko sva se pripeljali do konca polotoka, do Portsea, se nisva odlocili za 7 km pot do konca polotoka. Polotok sva si ogledali kar na info tocki, kjer so bile obesene fotografije obale, ki bi bila zanimiva ogleda ob lepem vremenu. Odpeljali sva se naprej do Sorrenta in se v restavraciji ob pesceni plazi prepustili uzitkom ob jedaci in pijaci. Dez naju naenkrat ni motil, lesen pomol in zasidrani colni v plitvini pa so nama naredili prijetno koliso, ki sem jo fotografirala. Podobno kot bi sedeli nekje v Benetkah, na Lidu. Razgled je bil otozen kot v filmu Smrt v Benetkah.

Tot: 0.096s; Tpl: 0.012s; cc: 13; qc: 53; dbt: 0.0442s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb