Sisin potopis po Avstraliji

Vislava

I am looking forward for my first ever three-months trip to Australia. I am happy to share it with my friends from Slovenia. :D

Veselim se svojega prvega trimesecnega potovanja po Avstraliji. Rada bi ga delila z vami. Upam, da boste uzivali ob spremljanju mojih dogodivscin.

Odlocitev za daljse potovanje je ze dolgo rasla v meni, z njo pa pricakovanja kaj vse bom na tej poti dozivela. Internet in razlicna pripovedovanja popotnikov, eksoticne fotografije, najrazlicnejse nastanitve, zemljevidi, cene goriva, najem bivalnikov, nacrt potovanja…

Pravi cas za daljse potovanje je vsekakor upokojitev. Morda bi bilo boljse se malo pocakati, se umiriti in kasneje na pot, vendar me je gnalo, da bi takoj, ko sem pospravila pisalno mizo odpotovala, da me ne bi zajela panika zaradi brezdelja in nekoristnosti, ki bi jo z njim dozivela. Ta strah me je pognal na pot se predno sem zares upokojenka. Nacrti, ki sem jih kovala sama brez sorodnikov h katerim sem potovala, so se zjalovili takoj po pristanku na Sydnejskem letaliscu.

Tako je moje potovanje sedaj brez nacrtov in v zakup sem vzela dnevno prilagajanje, vseeno pa bi rada cim vec iztrzila. Pomagala si bom z domisljijo, ki mi je ne manjka.

Koliko Avstralije bom videla, se ne vem. Vem pa, da je najmanjsa celina na zemlji, redko naseljena v poprecju. Slikovita, polna nasprotij, od urbanih, poseljenih in obdelanih predelov na severu-vshodu in jugo- zahodu, do tropskih predelov na severu in puste polpuscavske notranjosti.

Pot v Avstralijo traja iz Brniskega letalisca do Sydneya natanko 21 ur ciste voznje, brez cakanj na Frankfurtskem in Singapurskem letaliscu.
Vsakemu priporocam pogosto vstajanje med voznjo, sprehode in potovalne nogavice. Pa nekako gre. Po pristanku pa rabis en dolg krepcilen spanec in kasneje je takoj vse tako, kot bi bil ze rojen Avstralec.

Oceania » Australia » Queensland » Glasshouse Mountains NP January 27th 2010

Nisem ljubiteljica polezavanja na plazi in rutine, ki pomeni kopanje, brisanje, tusiranje, jedaca, kava in pijaca. Zato sem se veselila, da se bomo premaknile malo v notranjost te dezele, da bomo morda se kaj videle. Na poti iz plaze nas je eno jutro presenetil prav lep kuscar, ker je imel tako dolg rep, bi bil lahko dolg 70 cm ali vec. Razen kengurujev, sem v Avstraliji videla najvec kuscarjev, ki so bili lepo pisani in za nase razmere velikanski. Z Bogom Sunshine coast, poglejmo kaj se skriva globje v notranjosti. Zapeljale smo mimo Eumundija in se zacele dvigati v hriboviti predel: gozdovi, polja, pasniki, vse lepo zeleno in razkosno. Postanek v Montoville, ki je turisticni kraj: trgovine, kavarne, gostisca. Razgled po pokrajini do morja. Zapeljale smo do jezera Baroon Pocket Dam, ki ga obdaja cudovit subtropski ... read more

Oceania » Australia » Queensland » Noosa Heads January 25th 2010

Nase zivljenje je ogledalo nase notranjosti. Svoje bivanje lahko dozivljamo kot bolecino, ali kot lepoto. Odlocila sem se, da bom sobivanje z Nooso dozivljala kot lepoto. Jutra in veceri so povsod najlepsi, ob obali oceana in v bogatih subtrobskih gozdovih pa se posebej. V Noosi nikoli ne vstanes dovolj zgodaj, da bi bil malo sam. Lahko jo mahnes po hribu navzdol ob 6. uri zjutraj, pa bos srecaval tekace, kolesarje in plavalce, ki se bodo ze vracali. Jutranjo svetlobo sem lovila na pesceni plazi, ko sem bosa hitela proti laguni na kopanje. Le bosonog si si lahko privoscil tako razkosje, ker sicer ni cevlja, ki bi mehko mivko zadrzal. Po kopanju pa pocasi nazaj v sobo, k knjigi, saj se je temperatura dvigala hitreje kot sonce in je bila hoja v hrib vse prej kot osvezujoca. ... read more

Oceania » Australia » Queensland » Noosa January 24th 2010

Na dusek sem prebrala zgodbo o ljubezni z naslovom Svila Alessandra Baricca in zacela brati knjigo Ane Marije Kolman: Prebujanje zavesti. Mogoce se bom kaj naucila. Prebujanje zavesti ali po Sokratu spoznaj samega sebe. Aborigini poznajo dve vrsti casa: zdaj ali veliki cas. No jaz sem se odlocila, da bom zivela zdaj. Prvi dan nisem mogla sprejeti Noose. Delovala mi je tuje, nekam mestno. Primerjala sem jo z Jadransko obalo, kar je neprimerljivo. Ocean ne moremo primerjati s pohlevnim Jadranom, z modrino in mirno gladino, ki Te kar vabi, da zaplavas. Sprva se nisem mogla prisiliti, da bi sla v vodo, zato sem zavila v Nacionalni park, v gozd, ki pokriva polotok in je nizje ob obali bolj vlazen, s palmami in gosto podrastjo ob obali, proti vrhu, ki meri 120 m, pa samo z evkaliptusi ... read more

Oceania » Australia » Queensland » Noosa January 23rd 2010

Queensland, je se ena zvezna drzava Avstralije, ki naseljuje 4.4 milijona prebivalcev. Glavno mesto pa je obmorsko mesto Brisbane. Je zeleno obmocje Avstralije s stevilnimi rekami, subtropskimi gozdovi in vlaznim, toplim podnebjem, ima na tisoce kilometrov dolge plaze, ki se imenujejo zlate, soncne in se kaksne. Juzno od Brisbena je Gold coast. Iz letala, ko je pristajalo, sem videla kilometre dolge zlato rumene plaze in visoke neboticnike ob obali. Ta pogled, mislim z neboticniki, me ni pritegnil. Na severu Queenslanda je ze tropsko podnebje in januarja nic kaj privlacno za turiste, pravijo domacini, v notranjosti pa je vse bolj vroce in susno, bolj ko se priblizujemo mejam severnega teritorija. Takoj po pristanku v Brisbenu, sem zacutila vlago v zraku. Ob cesti proti Noosi so nas spremljali gozdovi, zelena bujna trava in polja. Peljale smo se proti ... read more

Pocivamo, kuhamo in prevec jemo, berem, pripravljamo se na porocno slavje, na katerega smo povabljene jutri. Pripravljamo se tudi na novo pot, v Queensland. Te zvezne drzave se nisem obiskala. Pravijo, da ima ocarljivo obalo. Bom preverila, ce je res.... read more
Ivan in Ploy 2

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne January 18th 2010

Pred odhodom se malo po mestu, ki ima ime po izvirih, pa je voda v strugi presahnila predno je dosegla mesto. Nizke lesene hise, nekaj parkov, ni videti dolge zgodovine. Aborigini z drsajocimi koraki pohajajo po mestu. Sedim in opazujem, redki avtomobili na cesti, tudi zelo stare kamionete, verjetno so v mesto po opravkih prisli okoliski farmarji. Mudi se nam na letalisce, letimo ob 11.uri in vrniti moramo avto, ki nas je ubogljivo prevazal 1.500 km. Polet je OK, se enkrat preverjam povrsino Severnega teritorija, pogorje Macdonell Ranges, ki obkroza Alice Springs, slana jezera, vreme se je poslabsalo, ko smo priletele v Viktorijo, v Melbournu je dezevalo. ... read more

Oceania » Australia » Northern Territory » King's Canyon January 16th 2010

Oddale smo kljuce, popile kavo in se poslovile od Anangu dezele z obiskom Kulturnega centra. V njem smo se zadrzale vec ur. Ogledovale smo izdelke Aboriginov, od obeskov, okraskov, izdelkov iz lesa in gline, poslikav na platno in les. Ogledale smo si film kako Aboriginke pripravljajo hrano iz nabranih plodov, ogledale smo si orodja in glasbila, fotografije zivali in njihova poimenovanja, zemljevid plemen, ki zivijo po celotni celini. Zgodbe s katerimi so pojasnjevali naravne pojave…. Premalo casa, da bi lahko vse razumele in si zapomnile. Nadaljevale smo voznjo do Watarka nacionalnega parka ali Kings kanjona, ki lezi 300 km juzneje od Alice Springsa in se je oblikovalo od 440 do 360 milijonov let nazaj. Aborigini pa so v tem obmocju ziveli ze 20.000 let nazaj. To podrocje kaze obliko pogorja, verigo, ki ji je voda zarezala ... read more

Oceania » Australia » Northern Territory » Uluru January 15th 2010

Bila je se noc, ko smo se odpravile iz sobe. Soncni vzhod smo hotele pricakati pred Ulurujem. Bilo je lepo, a ne lepse kot ujeti na oblinah monolita barve zahajajocega sonca. Sledil je zajtrk ob avtomobilu (kosmici in sojino mleko) in dobile smo dovolj energije, da smo lahko v jutranjem hladu, ce temu lahko tako recem, obhodile masiv in si ga ogledale do potankosti. Uluru Base Walk je 10,4 km dolg krog, ki smo ga opravile v slabih treh urah. Jutro je bilo sveze, rahel vetric in redko drevje je dodatno hladilo in caralo romanticno vzdusje. Ob rdeci stezi se je bohotila sveza zelena trava, med grmovjem so se pasle kamele, drobne pticice so nas preletavale, skrgati so skrtali, odpirali so se nam novi in novi pogledi na masiv. Vsaka grbina, vsaka odprtina vsak previs je ... read more

Oceania » Australia » Northern Territory » Alice Springs January 14th 2010

Tezko pricakovano potovanje je napocilo z danasnjim dnem. Vec tisoc km dolgo razdaljo smo preletele v nekaj urah. Iz Canberre do Melbourna in od tam proti severu. Iz Viktorije, prek Juzne Avstralije v Severni teritorij, v Alice Springs. Sprva so se pod nami in prek obzorja, do kamor je segel pogled iz visine 9000 km sirili pasniki z napajalnimi ocesci, polja in pogorje Flinders Ranges, ki se proti jugo-zahodu razteza do Adelajde in na vshodu gricevje Grey Range, ki se razprostira proti Queenslandu. Bolj kot smo letele proti severu, bolj se je izgubljala zelena in rjavo- rumena povrsina zemlje in prehajala v rdeckasto. Povrsina je bila le malo valovita in ponekod grbinasta, kot narobe obrnjene skoljke, ki so bile se rahlo belkaste v vdolbinah. Pod nami ni bilo vidnih naselij, ne poti, ne rek in zelenja, ... read more

Od 11. Do 13.1. 2010 so sledili dnevi pocivanja in branja. En vecer smo preziveli na vecerji pri prijatelju, obujali smo spomine o nedavno prehojenih poteh v Sneznih gorah in nacrtovali nove poti, tokrat po Evropi, ki jo obisce vsako leto.... read more

Tot: 0.1s; Tpl: 0.006s; cc: 11; qc: 87; dbt: 0.0622s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb