Page 3 of Vislava Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 28th 2009

Vreme se je izboljsalo in hitro segrelo. Po zajtrku smo se odpeljale v Tidbinbillo, naravni park. Med potjo smo se ustavile ob reki Cotter, ki se skupaj z Paddy’s River zduzita v reko Murrumbidgee, ki tece skozi Canberro. Reka se umirja v sirokih tolmunih in vabi kopalce. Med rackami je plaval mlad par. Mikalo me je, da bi ju slikala. Pravzaprav nismo imele posebnega cilja, da v gozdu morda najdemo kaksno koalco. Vendar do gozda nismo prispele. Ustavile smo se v Nassa centru, v Australia Telescope Narrabri in pogledale dva filma, pripravljenega za obiskovalce, o raziskovanju vesolja in o Ameriskem podvigu na luno. Na ogled so nam ponudili vesoljsko obleko, hrano in opisali kako so se vesoljci v kapsuli tusirali. V posebni stekleni komori smo videle en majhen delcek lune. Kamen je bil siv in se ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 27th 2009

Alta je odsla nazaj v Melbourne, ker se mora do konca meseca preseliti v novo stanovanje. Obiscemo galerijo portretov slavnih Avstralcev (National Portrait Gallery), umrlih in se zivecih politikov, pisateljev, slikarjev, igralcev, sportnikov… celo nekaj Aboriginov je bilo med njimi, borcev za svoje pravice, pesnica, slikar in plesalec. Malo v primerjavi z mnozico kislih Angleskih lordov in ladies. ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 26th 2009

Kosilo, kengoruji in Bozicno okrasene hise Slavnostno kosilo s predjedjo- rakci z zelenjavo, juho, peceno ovcjo nogo in doma narejenimi njoki, solato, poobedkom in kavo, smo pripravljale skupaj. Alta je naredila izvrstne rahle njoke, Klara pa je kosilu dala barve in ton, da se je hrana lepo harmonicno povezovala od zacetka do konca. Gostje so bili zadovoljni. Vreme je bilo kislo, po malem je rosilo, a sem se z Zinko odpravila na sprehod okoli hriba v Kambah. Ob stezi so iz trave kukali kenguruji, kot veliki zajci, ce so cepeli. Opazila sem jih sele, ko so se postavili na zadnje noge in naju zacudeno gledali, kaj pocenjava v njihovem svetu in v takem vremenu. Presenetili sva mamo z mladicem, ki se je v naglici basal v varno zavetje mamine vrece. Med skoki so iz vrece se ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 25th 2009

Bozic in dezeven dan. Poudarek danasnjega dne je bil na hrani in druzenju. Berem knjigo, jem Crismas pudding in pijem kavo. Ivan in Ploy sta prinesla ogromno sladkovodno postrv in solato iz Zinkinega vrta. Prebiramo kuharsko knjigo, ker bomo naslednji dan me gostile. Na Boxing Day ali Sv. Stefana se ljudje obiskujejo, ce ne nakupujejo, ker se zacnejo razprodaje. Me ne bomo nakupovale, ker imamo polne omare stare, a se dobre robe. Kaj bom s kolesom, ki mi ga je danes pripeljal Pavle, ker se kar dezuje, pa prav nic ni toplo (19C), vceraj pa se 35 stopinj C. Postajam nestrpna, ker mislim, da izgubljam cas in ne bom dovolj videla in dozivela. Pa me je potolazila misel avtorja Alana de Bottona, ki ga pravkar prebiram, ki pravi: ni nujno, da s svojih potovanj prinesemo ... read more
Zenske
Druznje
Druzenje

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 24th 2009

Zjutraj na Black Mountain in zvecer v cerkev Predbozicni dan se je zacel z obiskom Pavla in Tanje. Tanja si je zelela pred odhodom v Slovenijo ogledati se Canberro iz razglednega stolpa na Black Mt. To pot sem ze drugic ponovila, ker sem se jima pridruzila. Na stolpu se nisem vec ukvarjala z razgledi in fotografiranjem, ampak sem prisluhnila Pavlu, ki je razlagal, kako je na mestu, kjer danes stoji parlament, leta 69 stal samski dom kjer je stanoval. Kako je skozi mesto tekla reka, kako se ni bilo danasnjega jezera, ne na tisoce his. Pripovedoval je kako so gradili mesto, kako se je prebivalstvo letno povecevalo za 20.000 novih mescanov, koliko je stal parlament in za koliko je bil predracun presezen, podobno kot pri Slovenskih cestah. Avstralci gradijo hise v nekaj mesecih, ce so pocasni ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Batemans Bay December 23rd 2009

Prijeten dan in vrnitev v Canberro Dan sva posvetili druzabnosti, zato sva obiskali nase izseljence, ki bivajo v Batemans Bayu, najprej Anico v trgovini v Mogu, kjer je v prijetni trgovini izzivljala svojo poslovno zilico. Bili sva preseneceni nad okusnim izborom prodajnih izdelkov in sva nekaj tudi kupili. Po krajsem klepetu naju je najavila mozu Pavlu in odpeljali sva se v njun dom, ki sva ga po manjsem zapletu nasli na hribu nad Batemans Bayem. Prostorna hisa, s pogledom na morje, z dvema prijaznima sogovornikoma, Pavlom in necakinjo iz Slovenije Tanjo, je bila najina zacasna postojanka. Pavel je bil v mladih letih pravi pustolovec in je znal dogodivscine s svojih potovanj slikovito opisovati. Bil je izvrsten pripovedovalec, na kar sva bili ze opozorjeni. Tezko sva se odtrgali, vendar sva zeleli se pred nocjo prispeti v ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Batemans Bay December 22nd 2009

Dan 2 Iz Batemans Bay-a sva se naslednji dan napotili proti severu. Ta pot se zdalec ni tako privlacna, kot voznja ob oceanu proti jugu. Prvi postanek je bil Durras North, ker naju je zanimalo na zemljevidu zarisano jezero Durras Lake. Jezero ali natancneje obala naju kasneje nista fascinirala, pac pa sva se ponovno srecali s kengurujem. Pogled teh avtotonih zivali me vedno znova pretrese, ker je tako zalostnen, pobit, pa naj jih srecas zaprte v zivalskem vrtu, ali v svobodne v naravi. Kje pa sploh so svobodne, ce jim je clovek vzel zivljenski prostor in jim dolocil le Naravne parke, jaz bi jih imenovala gete. Vsakodnevno so zrtve Highway (avto cest), ki jim krizajo naravne poti. Nadaljevali sva voznjo proti severu do Bawley Point, kjer so me navdusile visoke sipine, dolga pescena plaza in ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 20th 2009

Jezero, botanicni vrt in planetarij Nedelja v Canberri je in prilegel se je popoldanski sprehod ob jezeru Burley Griffin in po Botaničnem vrtu. Spet sem napolnila fotoaparat z drevjem, grmovnicami in cvetlicami: Eucalyptus rossii, Family Myrtaceae, Family Mimosaceae, se posebej so bile zanimive rastline dezevnega gozda in rastline, ki rastejo v kamnitem susnem podrocju: Rock Garden. Po vejah so se vrtele rdece papige Crimson Rosella. Prijazno in sproscujoce popoldne. V mestih, kjer koli sem ze bila, me je vedno vleklo v vrtove in parke. Nikoli mi ni bilo zal. Te slike nosim s seboj in ne bodo zbledele. Zapeljale smo se se do Planetarija in Observatorija, ki so ga po pozaru ponovno obnovili. Vse stavbe so zgrajene na enem od gricov v Cannberri. Tudi stari teleskopi so se na ogled v na pol pozganih stavbah. ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 19th 2009

Z mislimi na Tajskem in bog vedi kje... Z Ivanom (Zinkinom bratom, stajarcem po rodu) in z njegovo partnerko Ploy smo govorili o zivljenju na Tajskem, o obiskovanju svetisc, o delu na polju, o dezevnem obdobju, ki traja kar 8 mesecev v letu, o kuhanju riza in odprtih kuhinjah in se in se. Delamo nacrt kako se bomo jutri odpeljali do morja, na ribarjenje. Zmanjkalo nam je zelenjave in sadja, zato smo se odpravile na Fishwick. Na poti sem si ogledala se St. Clares College, kjer se je solala Alta (necakinja). Utrujene od nakupov smo se odpeljale v prestizno cetrt Canberre, v Manuco village ali Court, v Caffe Verve, kjer mi je v oko padel lepotec za sankom, grskega profila, kot bog je bil, a je imel crn predpasnik in je bil natakar. Se malo izleta ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 18th 2009

Pisanje novoletnih cestitk in nakupi. ... read more

Tot: 0.142s; Tpl: 0.006s; cc: 4; qc: 84; dbt: 0.0799s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb