Obisk Ivana in Ploy in malo naokrog po mestu.

Published: December 19th 2009

Z mislimi na Tajskem in bog vedi kje...

Z Ivanom (Zinkinom bratom, stajarcem po rodu) in z njegovo partnerko Ploy smo govorili o zivljenju na Tajskem, o obiskovanju svetisc, o delu na polju, o dezevnem obdobju, ki traja kar 8 mesecev v letu, o kuhanju riza in odprtih kuhinjah in se in se.

Delamo nacrt kako se bomo jutri odpeljali do morja, na ribarjenje.

Zmanjkalo nam je zelenjave in sadja, zato smo se odpravile na Fishwick. Na poti sem si ogledala se St. Clares College, kjer se je solala Alta (necakinja).

Utrujene od nakupov smo se odpeljale v prestizno cetrt Canberre, v Manuco village ali Court, v Caffe Verve, kjer mi je v oko padel lepotec za sankom, grskega profila, kot bog je bil, a je imel crn predpasnik in je bil natakar. 😊

Se malo izleta na Lookaut Redhill, da sedaj mesto poznam z vseh zornih kotov.

Tot: 0.175s; Tpl: 0.011s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.1273s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb