Page 6 of Vislava Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Tasmania November 25th 2009

Pes preko visecih mosticev, skozi gozd in mimo jezera Prenocile smo v County Club Tasmanija, golfisticnem srediscu, ob robu ribnika in igrisc. Na programu za danasnji dan je bil Catarackt George Reserve in tri urna hoja ob South Esk River do stare hidroelektrarne. Pot je bila lepo speljana ob kanjonu reke, vklesana v skale, ponekod prek visecih mosticev, po gozdu in ob jezeru. Ponujala je zanimive razglede, rastlinje in poigravanje reke ob zaobljenih sivo-crnikastih kamnih. To je bila moja Tasmanija v malem. Nekaj podobnega sem si naslikala v domisljiji. Sopotnice je pestila vrocina in dolga pot, jaz pa sem uzivala. ... read more

Oceania » Australia » Tasmania November 24th 2009

Zalivi, zalivcki in nagajivi valovi Po krepcilnem spanju v Fraycinet lodge in obilnam zajtrku v restavraciji, ki je ponujala prelep razgled na Coles Bay, ki so ga z leve obkrozala skalnata pobocja, v notranjosti pa rdeckasta pescena plaza in proti notranjosti polotoka gozdovi. Nas danasnji cilj je bil Wineglass Bay. Ime je dobila po krvolocnih junastvih belega cloveka, ki je v zalivu pobijal kite. Zaradi krvi se je zaliv obarval rdece, po tem je zaliv dobil ime. Hoja po jutranjem soncu in urejeni potki do prelaza med neimenovanima masivoma, je bila slikovita, ker smo med potjo obcudovale grcaste evkaliptuse in razlicne iglavce ter zbrusene monolite razlicnih oblik. Na prelazu se je odprl razgled na Vinski kozarec, ki je bil lepo zaobljen sipast in kristalno bel. Modrina morja se je prelivala prek belega obroca v gosto zelenje ... read more
Tasmania 8
Tasmania 9

Oceania » Australia » Tasmania » Tasman Peninsula November 23rd 2009

Tri turistke in tasmanski vragec Jutro smo zacele z voznjo po zalivih do marine in se odlocile, da zavijemo proti severu. Najprej na Tasman Peninsulo, proti Port Arthurju in Cresent Bay. Polotok je proti odprtemu morju nedostopen, obala je strma in skalnata, imenovana Pirates Bay. Visoke strme stene smo videle le v daljavi. Z manjso turisticno ladjo smo naredile krog po zalivu Cresent Bay in si ogledale ostanke jetnisnice, ki so jo Anglezi postavili leta 1830 in z jetniki in otroci, ki so jih tudi zapirali po 7. letu starosti, izdelovali razlicne izdelke, od cevljev do ladij. Pogruntali so tudi “humano” obliko dodatnih kazni kot je zapiranje v samice, ki so se do danes ohranile kljub pozarom. To je zgodovina Tasmanije. Sam zaliv je bi bil prav caroben, ce se ga ne bi drzala tako slaba ... read more
Tasmania 5
Tasmania 6

Oceania » Australia » Tasmania » Port Arthur November 22nd 2009

Tasmanija Prvoten potovalni nacrt, obiskati Centralni teritorij, je smo spremenile zaradi vrocine v Alice Springsu. Napovedana je bila temperature 40C stopinj, v Tasmaniji pa pol manjsa, pa pojdimo tja, da nam ne bo vroce. Tasmanija je tri krat vecja od Slovenije, ima pa manj kot pol milijona prebivalcev, kar 40% povrsine je zascitene kot narodni parki. Na nasi poti je ostal neobdelan osrednji del otoka in zahodna obala, The Overland Track, Mount Ossa in Cradle Mountain, ki ponujajo 90km urejenih pes poti za pohodnike. Moja sanje se niso uresnicile in v ta del Tasmanije nisem niti pokukala. Pristale smo na letaliscu Hobart na jugu otoka po 9. uri. zjutraj. Letalisce je podobno Brniskemu, zato sem se kar dobro pocutila. Ze pri pristajanju letala sem pod seboj zagledala zeleno obalo s stevilnimi zalivi in otoki, ki je ... read more
Tasmania 2
Tasmania 3

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 21st 2009

Povabila na ples Gledalisce v centru Canberre (Canberra Theatre Centre) je gostilo Bangarra dance theatre group (Bangarra plesno skupino) . Ker sta ples in glasba najbolj razumljiva jezika, naju je z Zvonko sestra Klara povabila na predstavo. Predstava je bila je v vseh pogledih odlicna: glasba se je lepo ujemala s plesom. Tako dobrih plesalcev ze dolgo nisem videla. Plesni spektakel, kjer se je tradicionalni Aboriginski ples prepletal s sodobnim, kjer je bilo razumeti boleco zgodbo staroselcev v preteklosti in danes, je koreografiral in vodil Stephen Page. Zgodbe so opominjale na brezobzirnost belega cloveka. Teater je bil poln, zacuda veliko se je gnetlo lipicancev, med katerimi marsikdo ni mogel priti brez pomoci. Le kje je Avstralska mladina?!? ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 19th 2009

Kaksna se mi zdi Canberra? Parlament in ostalo Canberra je en sam velik park, sploh ne deluje kot mesto. Ima sicer Center mesta - nekaj stolpnic in velik nakupovalni center, gledalisce, knjiznico in proti parlamentarnemu srediscu galerije in muzeje, visoko sodisce in druge upravne stavbe ter univerzo in drzavni arhiv. Odlocili sva se za ogled parlamenta. Iz Wodna sva se odpeljali z neklimatiziranim avtobusom, kasneje sem ugotovila, da imajo nekateri avtobusi klimo, pa ni bilo vroce, ker odpirajo stresna okna. Tako zracenje sem dozivela tudi v Grciji. Ekolosko. Parlament je prav posebna stavba s travnato streho, zato sodi med turisticne oglede tudi razgledna streha. S strehe je lep razgled na park, jezero in memorial, postavljen padlim vojakom v 2. svetovni vojni. Povsem geometricna postavitev se posebno lepo vidi iz Mt. Ainslie url=url=http://en.wikipedia.org/wiki/Mo... read more
Cabberra 2
Canberra 3

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 18th 2009

Klarina hisa 18. November je bil dan pocitka v Klarini udobni hiski v okrozju Lyons v Canberri, vsajeni v hrib nad Woden-om, se enim od okrozij Canberre. Med voznjo do hise sem spoznala vec takih okrozij, ki so si med seboj podobna. Razvila so se ob vodah: reki ali jezerih, ne vem ali so jezera naravna ali umetna (to bo), vsa okrozja imajo nakupovalna sredisca in ponujajo druge storitve prebivalcem, ki so v glavnem naseljeni v hisah. Izza zelenja kukajo le strehe. Avstralci gradijo nizke, povecini lesene ali montazne hise, novejse so tudi visje in bolj razkosne. Hise v Canberri so cenejse kot nova stanovanja, ki stanejo od 600.000 do 800.000 avstralskih dolarjev. ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney November 17th 2009

Od Sydneya do Canberre Pristanek na letaliscu Sydney, formalnosti med katere sodi pasje ovohavanje prtljage, pa ne zaradi drog, ampak prepovedanega vnosa sadja in druge hrane. No s sestro sva bili cisti, saj sva pojedli vse kar so nama dali na letalu, malice pa nisva vzeli s seboj od doma. Pred letalisko stavbo naju je z Zvonko (sestra 2) pozdravil svez avstralski veter. Vsedli sva se na zelezni klopci (jaz sem se kar vlegla in glavo naslonila na nahrbtnik), si narocili eno veliko sila grenko kavo in pocakali na prevoz. Klara (sestra 1) in Alta (necakinja) sta naju nalozili v klimatizirano Mazdo 6 in nadaljevali smo voznjo proti Canberri. Predvideno tri urno razdaljo smo premostile s postankom v vasi Bowral, ki lezi sredi vinorodne in turisticno obiskane pokrajine, ki je bila videti precej Angleska. Vinarne v ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 17th 2009

Dolga je pot do Avstralije S sestro sva 17. novembra ob sedmih zjutraj pristali na letališču Sydney. Potovalne nogavice so mi pripomogle, da po 23. urah noge niso zatekle in začuda nisem čutila kakšne utrujenosti. Osebje Quantasa naju je razvajalo, zato tudi nisva bili lačni. Imeli sva organiziran prevoz do Camberre, vendar naju sestra še ni čakala, ker se je še prebijala skozi mestni vrve. Vsedli sva se na klopco pred letališko stravbo in naročili kavo. prvi stik z Avstralijo je bil blag vetrič, ki naju je prijetno hladil. Cesto proti Canberri so spremljali drevoredi evkaliptusov. Med triurno vonjo smo se le enkrat ustavile v prijetnem majhnem kraju sredi vinorodne pokrajine v Bowralu. . Pokrajina je podobna Angleški. Utrujenost se je pojavila kasneje, zato so bili naslednji dnevi posvečeni počitku in nakupovalnim ... read more

Europe » Slovenia » Upper Carniola » Kranj October 22nd 2009

Danes me Asja po Skype uči bloganja. Še nekaj ur bom rabila, da bom suverena na tem področju. ... read more

Tot: 0.154s; Tpl: 0.007s; cc: 9; qc: 88; dbt: 0.0631s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb