Canberra-drugi dan-parlament

Canberra 1Canberra 1Canberra 1

Parlament house

Kaksna se mi zdi Canberra? Parlament in ostalo

Canberra je en sam velik park, sploh ne deluje kot mesto. Ima sicer Center mesta - nekaj stolpnic in velik nakupovalni center, gledalisce, knjiznico in proti parlamentarnemu srediscu galerije in muzeje, visoko sodisce in druge upravne stavbe ter univerzo in drzavni arhiv.

Odlocili sva se za ogled parlamenta. Iz Wodna sva se odpeljali z neklimatiziranim avtobusom, kasneje sem ugotovila, da imajo nekateri avtobusi klimo, pa ni bilo vroce, ker odpirajo stresna okna. Tako zracenje sem dozivela tudi v Grciji. Ekolosko.

Parlament je prav posebna stavba s travnato streho, zato sodi med turisticne oglede tudi razgledna streha. S strehe je lep razgled na park, jezero in memorial, postavljen padlim vojakom v 2. svetovni vojni. Povsem geometricna postavitev se posebno lepo vidi iz Mt. Ainslie [url=, kjer je tudi na posebnih panojih obrazlozen nacrt arhitekta z vsemi letnicami in fazami izgradnje. V parlamentarno sredisce sodi vec stavb, tudi stari parlament, visoko sodisce in druge upravne stavbe, vendar sva si ogledali le notranjost parlamenta, glavno parlamentarno dvorano in dvorano za zasedanje senata. Za spomin sem vzela tudi sedezni red parlamentarcev in seveda prisostvovala zasedanju parlamenta in senata. O cem so razpravljali, nimam pojma,
Cabberra 2Cabberra 2Cabberra 2

Kraljica in jaz
vendar se mi zdi, da so se govorcem posmehovali. Podobno kot vcasih vidimo na TV iz Angleskega parlamenta.

Reprezentancna dvorana je bila pripravljena za sprejem sportnikov. Na sirokih stopniscih in hodnikih je bila tisina in osebje, v senjorskih letih, ki je bilo ocitno zadolzeno za usmerjanje turistov, je bilo sila prijazno.

Ko sva se navelicali pohajkovanja po parlamentu in slikanja ob kipu Angleske kraljice, ki so jo postavili kar v atrij parlamentarne kantine, sva se podali po parku proti Centru. Temperatura je bila 37 stopinj in sestra ni kazala posebnega navdusenja za ogled parka in okolice. Otroci v uniformah so divje tekali po parku in vroce sonce jih prav nic ni motilo. S seboj sem jih vzela na fotografiji.

Canberra 3Canberra 3
Canberra 3

Otroci v parku

Tot: 0.105s; Tpl: 0.017s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0632s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb