Page 2 of Vislava Travel Blog Posts

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains January 10th 2010

Jezero Adaminaby naj bi bilo pred leti se vecje kot je danes. Susna leta so znizala jezersko gladino za tretjino, tako je povedal Ivan, ko naju je popeljal po jezeru. Gladina jezera je bila danes razburkana. Veter je potiskal vodo naravnost v kljun colna, da nas je ob precejsnji hitrosti colna posteno potusiralo. Obala je bila travnata, posusena trava in pesceni zalivi, strlece drevje brez listja, ki je ostalo po kaksnem pozaru, ali jih je posusila soncna pripeka. Obzorje je bilo puscavsko, voda prijetna za kopanje. Zasidrali smo se v zalivu, ki ga je izbral gostitelj. Pescena plaza in drevo (brez listja), ki smo ga izbrali za senco nasi malici. Vrgli smo se v vodo in plavali. Popoldne smo se z avtodomom vrnili v Canberro. Voznja je bila prijetna, sedeli sva za mizo, lahko bi lezali, ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains January 9th 2010

V koci moras za seboj pospraviti, ocistiti kopalnico in posesati sobo, posteljno perilo smo prinesli s seboj. Prijatelj se je javil prejsnji vecer, da bo posesal se skupne prostore. Ko smo vse postorili, smo se odpravili novim dogodivscinam naproti. Za zadnji dan smo nacrtovali krajso pot. Ko smo se vracali, smo se ustavili v Perisher Valley in se po ozki stezi povzpeli do Porcupine Rocks, 5 km oddaljeno vzpetino z zanimivimi granitnimi monoliti in lepim razgledom v pogorje Main Range in dolino Thredbe Valley. Splezali smo po granitnih zaobljenih skalah na vrh, a se nismo dolgo zadrzevali, ker je divje pihal zahodnik, da nas je skoraj odpihnilo. Zdrsnili smo na stezo in se pocasi vrnili po isti poti. Na stezi smo opazili iztrebke divjega prasica in zajckov. Opazili smo tudi velike okrogle odprtine, iz katerih kukajo ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains January 8th 2010

Main Range Track je 22 km dolga pot, ki smo jo drugi dan izpeljali od Charlotte Pass prek Blue Lake, kjer zivijo celo ribe (Galaxias oledius) in so prilagojene za zivljenje v hladni vodi. Prvic smo precili Snowy River preskakujoc iz kamna na kamen, drugic ko smo se vracali po drugi, meni ze znani poti (Summit Walk), pa prek mosta. Ob poti so zuboreli potocki, pobocja je prekrivalo nizko rastje in mahovje, pisane zaplate cvetja. Vse zeleno in cvetece, pravo nasprotje pokrajinam v nizinah, ki so od sonca povsem porjavele. Pot se je vstrajno vila navzgor na Main Range in ponujala lepe razglede dalec naokoli, na jezero Club Lake, na jezero Lake Albina, na Rawson Pass in Mt. Kosciuszko, ki smo se mu pocasi blizali. Veter je prijazno odganjal muhe, kar mi je nadvse prijalo, saj ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains January 7th 2010

Nakljucje me je ze tretjic popeljalo v pogorje Diviling Range, ki se mu tezko izognes, saj se razprostira od Viktorije, prek New South Walesa do konca Quenslanda. Ze drugic se podajam v Avstralske alpe ali Snowy Mts. (Snezne gore ali Kosciuszko National park). Gore so v poletnem casu zelene, posute s cvetjem, videti pa je se zaplate snega, ki jih sonce ni pokopalo. Nastanili smo se v Charlotte Pass, v koci: skupna kuhinja in jedilnica in sobe z WC-jem in tusem. Vse je bilo lepo organizirano. Imeli smo svojo omarico za hrano, svojo polico v hladilniku, vse ostalo smo si bratsko delili. Prijetno je bilo v druzbi kuhati ali pomivati posodo. Prvi dan smo jo urezali proti vasi Guthera na Schlink Hut Walk, ki v krogu znese 22 km, vendar smo se odlocili za ¾ poti, ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Cooma January 4th 2010

Kopanje nam ni disalo, ceprav se je vreme izboljsalo. Popeljale smo se ob morju proti jugu: Moruya, Bodalla, Narooma do Tilbe-Tilbe, kjer smo si privoscile kosilo in si ogledale historično vas potisnjeno ob hrib, nekaj kilometrov v notranjosti. Sredi pasnikov in nizkega gricevja do vrha popasenega z redkim drevjem. Majhne lesene hise, pisano pobarvane, so posejane po travnikih, le center vasi je strnjen in tam so trgovine, pekarija, hotel z nekaj sobami in kavarnice. Kraj je tako ljubek, da naravnost privlaci turiste. Zavile smo ponovno k Oceanu v Wallaga Lake, kjer Ivan pogosto ribari. Cesto proti jezeru smo zgresile in se naenkrat znasle sredi Aboriginskega naselja. Takoj nam je bilo jasno, da smo nezazelene, zato smo na kroziscu obrnile in izginile. Videla sem enega od getov, ki so jih Avstralske oblasti naredile z te nesrecnike, nasilno ... read more

Oceania » Australia » New South Wales » Batemans Bay January 3rd 2010

Batemans Bay, ponovno nas je vleklo k Juzemu oceanu in prijateljem ob morju. Ponovno smo obiskale Mogo in prespale pri Anici in Pavlu. Zivljenske zgodbe nasih izseljencev so tako pisane, da se jih ne navelicam poslusati. Vreme je bilo muhasto in po malem je dezevalo. Kot nalasc za obiske in kramljanje ob kozarcku dobrega Avstralskega vina.... read more

Hvala bogu, da smo ga docakali zdravi in veseli. Leto 2010 je internacionalno leto bioloske razlicnosti (biodiversity), in leto v katerem bo slovenska nogometna reprezentanca igrala za svetovni pokal.... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 31st 2009

Za Silvestrovo nikoli ne grem spat pred polnocjo, ker je to vznemirljiv cas zakljucka enega in rojstvo Novega leta. Ze nekaj let praznujem ta trenutek s prijatelji, v naravi, kjerkoli v hribih. Na praznovanje v Avstraliji se nisem pripravljala, ker je ze novo okolje napovedovalo drugacno pricakovanje Novega leta. Silvestrski vecer smo prezivele v Centru mesta pri Italijanu Tosseliniju, ki je skupaj z bratom odprl dve restavraciji- kavarni, njegova druzina je pred mnogimi leti pripotovala iz okolice Udin. Kuhata Italijanske specialitete in sta cenjena. Moja sestra posebej ceni Tosselinijevo kavo in mafne. Za Silvestra je Tosselini zgledal nekako takole: prostor je bil natrpan z glasnimi gosti, ki so se posebej pri eni mizi drli na polno grlo. Posedle smo za rezervirano mizo, na hitro pobrisano in takoj dobile steklenico vode in kozarce. Narocile smo enotno vecerjo ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 30th 2009

Vsako jutro me zbujajo nenavadni glasovi Avstralskih ptic, ene s petjem, druge z javkanjem podobnim macjim in tretje z nasilnim derenjem. Vrane se derejo bolj zategnjeno kot doma, črno bele srake, ki jim pravijo Mag Pie se pojavljajo v celotni druzinski zasedbi, pri cemer mladic teka za starsi in jih s svojim kricanjem neusmiljeno izsiljuje, bojda je zelo dolgo odvisen od starsev. Rjavkaste copkaste prepelice niso glasne in prihajajo na vrt v parih. Glasne so papige, kakaduji v beli opremi in z zlatimi kronami, ki radi telovadijo po drevju in izzivalno raztegujejo krila. Imajo se za najlepse, zato avtoritativno zasedajo vrt in radi napodijo manjse papige: rdece in zelene. Sivo-roza papigam pravijo tudi Avstralski kakaduji (Galah - Eolophus Roseicappilus). Drobnih pisanih pticic ne poznam, mislim, da so podobne nasim, vsaj tako civkajo in zvrgolijo. Crni labodi ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra December 29th 2009

Natonal Museum of Australia nismo v celoti pregledale, ker nas je prehitel cas. Ogledale smo si dokumentarni film od nastanka celine in naseljevanja, sprva Aboriginov in v 18. stoletju Anglezev. Skoraj istocasno so na celino vdirali tudi Kitajci, a Anglezi so bili bolje organizirani in so v celoti prevzeli oblast. Prikazani so bili zacetki industrializacije, gospodarske krize, invazija priseljencev iz Evrope po 2. svetovni vojni, cas obeh svetovnih vonj in rekrutiranje vojakov, saj so bili Avstralci udelezeni v vseh vojnah na Pacifiku. Film se je vrtel na nacin, da smo bili gledalci sredi dogajanja, hkrati se je vrtelo vec prizorov na vec platnih, saj se je predstavitev odvijala v manjsi polkrozni dvorani, kjer se je premikalo sedisce gledalcev. Kaj takega se nisem dozivela, prevzelo me je kot otroka, ki je prvic povabljen v lutkovno predstavo. ... read more

Tot: 0.1s; Tpl: 0.006s; cc: 7; qc: 87; dbt: 0.061s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb