Snowy Mountains

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains
January 10th 2010
Published: January 13th 2010

Jezero Adaminaby naj bi bilo pred leti se vecje kot je danes. Susna leta so znizala jezersko gladino za tretjino, tako je povedal Ivan, ko naju je popeljal po jezeru. Gladina jezera je bila danes razburkana. Veter je potiskal vodo naravnost v kljun colna, da nas je ob precejsnji hitrosti colna posteno potusiralo. Obala je bila travnata, posusena trava in pesceni zalivi, strlece drevje brez listja, ki je ostalo po kaksnem pozaru, ali jih je posusila soncna pripeka. Obzorje je bilo puscavsko, voda prijetna za kopanje. Zasidrali smo se v zalivu, ki ga je izbral gostitelj. Pescena plaza in drevo (brez listja), ki smo ga izbrali za senco nasi malici. Vrgli smo se v vodo in plavali.
Popoldne smo se z avtodomom vrnili v Canberro. Voznja je bila prijetna, sedeli sva za mizo, lahko bi lezali, pa ponudbe nisva sprejeli.

Tot: 0.132s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.1034s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb