Page 5 of Vislava Travel Blog Posts

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre December 6th 2009

Se vedno v Melbournu Miklavzev dan sva z Zvonko izkoristili za presenecenje najinih gostiteljev po starem obicaju: podarili sva pomarance, suho sadje in piskote. Stanujemo v hisi na vogalu ulice Wattlertree na stevilki 2/312 v okrozju Malveren East 3145. Podobno kot v Canberri ima tudi Melbourne mnozico okrozij, poseljenih s hisami in vec stanovanjskimi objekti, ki ne izstopajo iz poprecne poseljenosti z druzinskimi hisami z vrtovi in visokimi ograjami. Vsi so precej zaplankani in precej sem morala stegovati vrat, da sem priblizno videla kaj se skriva za ograjami. Novejse hise so visje in kazejo na trdnejso gradnjo. Nasa hisa je lesena in obcutljiva na dotik, ker se ze pri hoji moje sestre vsa trese. Okna so enojna in se odpirajo na sibanje gor in dol in prepuscajo veter in hrup s ces... read more

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » South Yarra December 5th 2009

Sprehod po parku Owen naju je odpeljal v naravni park ob Yarri - Yarra Bend Park. Spremljala nas je njegova psicka Gipsy. Kosilo smo imeli v nenavadni indijski samopostrezni restavraciji na robu parka, kjer si placal toliko kot se ti je zdelo, da je hrana vredna. Denar smo metali v skrinjico. Hrana je bila vegetarijanska, a zelo okusna, malce bolj pekoca. Nacrt najinih prihodnjih izletov prilagajava studentki, ki ima se studijske obveznosti in sestri, ki ima delovne obveznosti. Pred odhodom v Sydney (12.12.) imava v nacrtu oceansko voznjo, pingvine in apostole. ... read more

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre December 4th 2009

Se vedno v Melbournu: Sprehod po vrtovih V Center mesta sva se z Zvonko iz Altinega stanovanja pripeljali prepozno, da bi dokoncali zgodbo prejsnjega dne. Zamudili sva termin voznje po reki proti zahodu, zato sva zalost pregnali s pivom in klobaso iz ovcjega mesa, ki so jih pekli na obrezju Yarre. Pogled nama je zajadral na drugo stran reke in prek Princes bridge, in odpesacili sva v park ob reki - Alexandra gardens, prek njega v Queen Victorija gardens in proti spomeniku Shrine of remembrance - spominskemu obelezju, ki so ga zgradili v letih od 1928 do 34 za paddle zrtve 1. Svetovni vojni. Po spominskem obelezju naju je prijazno vodil senior (prostovoljec), ki je bil zadolzen za usmerjanje turistov in se je ocitno dolgocasil v brezdelju. Razlozil nama je simbolne pomene zgradbe, skulptur in ... read more
Shrine of remembrance

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre December 3rd 2009

Predbozicni koncert opernega pevskega zbora na Federation Square Ownovim starsem sva z Zvonko obljubili, da prideva poslusat njuno petje. Koncert je bil na trgu pred Federation Square ob 12.uri. Del opernega zbora Melbourske opere, kjer pojeta Cecily in David, je pel bozicne pesmi v razlicnih jezikih. Bilo jih je prav prijetno poslusati, ceprav je postajalo kar vroce. Po koncertu in kavi sva se odlocili za plovbo po reki Yarri (River Cruises Yarra). Ogled mesta iz ladje je bil po najini oceni najbolj udoben. Popeljali sva se pod mostovi Princes Bridge (1907), Queen bridge (1919), Kings bridge (1961), Spencer Street bridge (1930) do marine in mestne recne luke, kjer je naenkrat lahko privezanih 52 ladij. Iz mondenega mestnega jedra smo se popeljali do gospodarskih objektov in skladisc. Reka se je sirila in najbrz ze mesala z morjem. ... read more
Plovba po Yarri

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne December 2nd 2009

V Altinem stanovanju in njen zakljucek studija Dan nama je skoraj usel. Ko sta Alta in Owen zapustila stanovanje, sva ga malo uredili po svoje in skuhali kosilo. Ob 16. Uri smo se zacele pripravljati za slovesno predstavitev Altinih filmov, ali zakljucek studija. Predstavitev se je odvijala v eni od dvoran na Federation Squaru. Njen izdelek se imenuje Rainface (dezevni obraz). Cinematographer je Alta Katarina Truden, tako je pisalo na filmskem platnu. Kot sodelavka pa je bila se pri dveh drugih filmih. Pogostitev, mesto v tisocerih luceh, klepet z Ownovimi starsi, vse je bilo prijetno. Mesto ima ponoci se poseben car. Lepo je. ... read more
Z Zvonko
Alta, Owen in druzina

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » City Centre December 1st 2009

Iz Canberre v Melbourne in novi cevlji Iz mrzle Canberre sva zjutraj poleteli v Melbourne. Letalska druzba Quantas je res radodarna. Pri samo enourni voznji strezejo s slascimami in kavo ali cajem in te priganjajo, da popijes, ker je pot tako kratka, da se kava ne ohladi, da bi jo lahko v miru popil. V Melbournu naju je pozdravilo toplo sonce in dvojica mladih zaljubljencev. Odsli smo na zajtrk, odpeljali Owna na univerzo, ker je imel konferenco in jo se ima, in seveda samostojne tocke na konferenci, zaradi cesar je bil malce zivcen.. Necakinja Alta nama je razkazala mesto: Center, Chinatown, Flinders Street Station, Shrine of Remembrance - spomenik vojnim zrtvam, Federation Square, Eureka Tower…Mesto je mogocno, visoke stolpnice, tudi drugo najvecjo stolpnico na juzni polobli ima, parke, palme in drugo drevje, glasne tramvaje, nasploh je ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 30th 2009

Jamr jamr jamr, ampak sama pa ne grem Ker cutim pomanjkanje hoje (kje ste planinci moji?.) in svoje nezadovoljstvo tudi vidno izkazujem, mi je bil za danasnji dan podarjen Black Mountain in botanicni vrt. Ker pa je dezevalo, temperature pa so drasticno padle, se mi je hrib priblizal sam. Odpeljali sva se na vrh z avtomobilom in z dvigalom v stolpu na 870 m n.v. S kavarne in razgledisca na vrhu stolpa (z antenami in krozniki) sva se zadnjic pred odhodom v Melbourne preverili vsa okrozja Canberre, jezero Ginnindera, Belconnen Town Centre in vsa druga okrozja na 360 degree views. Kazipoti so me opozorili na Australian Alps national parks: Piccadilly Circus, Camel Back, Tidbinbilla Nth., Brindabella Range, Baldy Range in nekaj vrhov, ki so vidni od tu in presegajo 1800 m n.v. S ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 29th 2009

Poglej poglej koliko kengurujev! Jutranji pohod na Mt. Taylor je dostopen kar iz nasega okrozja Lyons. Pot sicer nisva takoj nasli in sva sli okoli riti v zep, vendar sva zz Zvonko videli kar 4 kenguruje, po mojem kar celo druzino. To je spet naravni park, s panoji, ki nas informirajo o prisotni flori in favni, o kacah, ki so dolge le 15 cm in zelo strupene, a jih ni bilo videti, o pozarih, ki so veckrat unicili hrib in ogrozali bljizna naselja, zato je bolj skopo porasel z drevjem. ... read more

Oceania » Australia » Australian Capital Territory » Canberra November 27th 2009

Canberra in dan pocitka Popoldne sva se s sestro povzpeli na Mt. Ainslie- Nature Reserve, ki z visine 620 m n.v. ponija lep razgled na parlament in mavzolej padlim vojakom v 2. svetovni vojni. Na hribu so pred vec kot 150. leti se pasli ovce, vendar ga je sir Ainslie s svojim vplivom obranil pred opustosenjem in ga ze leta 1830 zascitil kot naravni park. Krasijo ga mogocni evkaliptusi in baje domuje tukaj kljunati jezek, ki ga nisem videla. Po spustu sva si ogledali Avstralian War Memorial in mislim, da je vreden ogleda, kot tudi park, ki ga obdaja in Parade ground. ... read more
War memorial
Spominska plosca padlim v II svetovni vojni
Pogled navzdol z War memoriala

Oceania » Australia » Tasmania » Launceston November 26th 2009

Cin cin z rdecim vinom in nazaj v Canberro Prespale smo v Cantry Club Villas, ki so nudile vec domacnosti in udobja kot hotel. Miza in stoli na trati pred hisko, tasmansko pivo in klepet pred spanjem, za zakljucek dneva. Po zajtrku sprehod po mestu Launceston, ogled in pokusina piva znane pivovarne James Boags Brewery, s tradicijo od 1820 in dobljenimi stevilnimi medaljami kakovosti. Dan je hitel, blizal se je povratek na celino, zato smo od piva hitro pohitele k vinu. Na Tamar Valley Wine Route smo obiskale vinarno Joseph Chromy, ki je ob cesti na letalisce. Lezi ob ribniku in ponuja lepe prizore ob pogledih na park in vinograde, dobro hrano in vino. Pokusile smo Pino noar. Cez uro smo poletele prek Melbourna v Canberro. ... read more
Klara

Tot: 0.138s; Tpl: 0.006s; cc: 12; qc: 64; dbt: 0.0556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb