Adijo Tasmanija! Adijo tasmansko pivo!

Australia's flag
Oceania » Australia » Tasmania » Launceston
November 26th 2009
Published: December 5th 2009

Cin cin 😊 z rdecim vinom in nazaj v Canberro

Prespale smo v Cantry Club Villas, ki so nudile vec domacnosti in udobja kot hotel. Miza in stoli na trati pred hisko, tasmansko pivo in klepet pred spanjem, za zakljucek dneva.

Po zajtrku sprehod po mestu Launceston, ogled in pokusina piva znane pivovarne James Boags Brewery, s tradicijo od 1820 in dobljenimi stevilnimi medaljami kakovosti.

Dan je hitel, blizal se je povratek na celino, zato smo od piva hitro pohitele k vinu. Na Tamar Valley Wine Route smo obiskale vinarno Joseph Chromy, ki je ob cesti na letalisce. Lezi ob ribniku in ponuja lepe prizore ob pogledih na park in vinograde, dobro hrano in vino. Pokusile smo Pino noar. Cez uro smo poletele prek Melbourna v Canberro.

Tot: 0.086s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 50; dbt: 0.0441s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb