Snowy Mountains

Oceania » Australia » New South Wales » Snowy Mountains
January 9th 2010
Published: January 13th 2010

V koci moras za seboj pospraviti, ocistiti kopalnico in posesati sobo, posteljno perilo smo prinesli s seboj. Prijatelj se je javil prejsnji vecer, da bo posesal se skupne prostore. Ko smo vse postorili, smo se odpravili novim dogodivscinam naproti.

Za zadnji dan smo nacrtovali krajso pot. Ko smo se vracali, smo se ustavili v Perisher Valley in se po ozki stezi povzpeli do Porcupine Rocks, 5 km oddaljeno vzpetino z zanimivimi granitnimi monoliti in lepim razgledom v pogorje Main Range in dolino Thredbe Valley. Splezali smo po granitnih zaobljenih skalah na vrh, a se nismo dolgo zadrzevali, ker je divje pihal zahodnik, da nas je skoraj odpihnilo. Zdrsnili smo na stezo in se pocasi vrnili po isti poti. Na stezi smo opazili iztrebke divjega prasica in zajckov. Opazili smo tudi velike okrogle odprtine, iz katerih kukajo orjaski pajki. Tak pajek je delal sinoci druzbo najinemu prijatelju na steni spalnice.

Po kosilu ob jezeru Jindabyne naju je prijatelj zapeljal do Adaminaby, v Buckenderra Holiday Village, do kabine stevilka 26, to je na rob Namadgi national parka. Po aktivnejsih pohodnih dnevih se nama je prileglo lenarjenje, kopanje in posedanje ob ognju. Ivan in Ploy sta bila gostitelja. V njuni druzbi in druzbi njunih dveh prijateljev smo po kopanju preziveli vecer ob dobrotah, pripravljenih na BBQ. Dan se je poslavljal, jezerska gladina je postal negibna in ribici so takoj opazili sumljive krogce, ki so se pojavljali na povrsini jezera. Ribiski nagon jih je pognal k obali, namocili so ribiske palice, midve pa sva se pocasi sprehajaje vrnile do kabine. Na drevju so se prepirale papige, a so kmalu utihnile. Vse je potihnilo, noc je bila mirna, prisluhnila sem tisini, ki je bila popolna, zame vznemirjajoca, ker sem prisluskovala in iskala kaksen zvok, pa nic, sama tisina.

Tot: 0.101s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 52; dbt: 0.0718s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb