TASMANIJA-severni del, polotoki in zalivi-dan 2

Oceania » Australia » Tasmania » Tasman Peninsula
November 23rd 2009
Published: December 5th 2009

Tri turistke in tasmanski vragec

Jutro smo zacele z voznjo po zalivih do marine in se odlocile, da zavijemo proti severu. Najprej na Tasman Peninsulo, proti Port Arthurju in Cresent Bay. Polotok je proti odprtemu morju nedostopen, obala je strma in skalnata, imenovana Pirates Bay. Visoke strme stene smo videle le v daljavi. Z manjso turisticno ladjo smo naredile krog po zalivu Cresent Bay in si ogledale ostanke jetnisnice, ki so jo Anglezi postavili leta 1830 in z jetniki in otroci, ki so jih tudi zapirali po 7. letu starosti, izdelovali razlicne izdelke, od cevljev do ladij. Pogruntali so tudi “humano” obliko dodatnih kazni kot je zapiranje v samice, ki so se do danes ohranile kljub pozarom. To je zgodovina Tasmanije. Sam zaliv je bi bil prav caroben, ce se ga ne bi drzala tako slaba karma. Tako pa je deloval brezdusno.

Na poti smo si ogledale manjsi zivalski vrt s pticami, kenguruji in tasmanskim vragcem. Slednjo zivalco v naravi ne bi mogla videti, zato sem se podala v to jetnisnico, kjer so bili vragci ujeti in zaprti za ogled pozresnim turistom. Kenguruje se da videti na prostem, zato so se mi tukaj kar smilili, ker so bili
Tasmania 5Tasmania 5Tasmania 5

Klara in jaz
ograjeni na travniku posutem z njihovimi iztrebki in hranjeni z macjimi briketi.

Vecer smo docakale na polotoku Freycinet peninsuli, ki je v celoti nacionalni park. To sem obcutila takoj, ko sem kengyruja zagledala na oddaljenosti nekaj metrov in ko mi je pred spanjem pod oknom na uho zapihal posum.

Vzhodna obala je en sam velik pasnik, ki se razteza od gozdnatih hribovitih predelov na levi strani ceste, ce se peljemo proti severu, do razgibane obale, zalivov in manjsih zalivckov, ki so ponekod lagunasti, pa tudi pesceni, z belo mivko. Na takih koncih so se razvila manjsa turisticna naselja.

Tasmania 6Tasmania 6
Tasmania 6

Tasmanska vragca

Tot: 0.093s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb