Obisk pri Anici in Pavlu v Batmens Bayu

Oceania » Australia » New South Wales » Batemans Bay
December 23rd 2009
Published: December 28th 2009

Prijeten dan in vrnitev v Canberro

Dan sva posvetili druzabnosti, zato sva obiskali nase izseljence, ki bivajo v Batemans Bayu, najprej Anico v trgovini v Mogu, kjer je v prijetni trgovini izzivljala svojo poslovno zilico. Bili sva preseneceni nad okusnim izborom prodajnih izdelkov in sva nekaj tudi kupili. Po krajsem klepetu naju je najavila mozu Pavlu in odpeljali sva se v njun dom, ki sva ga po manjsem zapletu nasli na hribu nad Batemans Bayem. Prostorna hisa, s pogledom na morje, z dvema prijaznima sogovornikoma, Pavlom in necakinjo iz Slovenije Tanjo, je bila najina zacasna postojanka. Pavel je bil v mladih letih pravi pustolovec in je znal dogodivscine s svojih potovanj slikovito opisovati. Bil je izvrsten pripovedovalec, na kar sva bili ze opozorjeni. Tezko sva se odtrgali, vendar sva zeleli se pred nocjo prispeti v najin zacasen dom v Canberri. Vecer smo prezivele z Ivanom in Ploy, ob ribiskih dogodivscinah.

Tot: 0.098s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.0565s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb