Blue Mountains: dan 2

Oceania » Australia » New South Wales » Blue Mountains
December 13th 2009
Published: December 19th 2009

Blue Mountains in Scenic World: zeleznica in sprehod.

To je spust z zeleznico v globino, v pragozd, kjer po mosticastih stezah, da ne bi oskrunili gozdnih tal, lahko turisticno ogledujemo pragozd. Zivali so se gotovo sramezljivo umaknile nasim ocem, le dolgorepi ptici, ki so gnezdili na gozdnih tleh, se niso menili za nas.
Pred 150. leti so ped pecinami, kamor smo se spustile z zeleznico, se kopali premog, sekali gozd in naredili pravo opustosenje. Tako je bilo razvidno iz na starih fotografijah pred opustelimi rovi. Gozd se je v zadnjem stoletju obnovil in danes nas obdajalo visoko drevje evkaliptusov, praproti, vse preprezeno z ovijalkami. Gozd je bil tak, kot, da se tukaj ni nic dogajalo. So rane zares zaceljene? Z Railway dol in s Cableway spet nazaj na ploscad, ki so jo uredili posebej za turiste. Med potjo pa opazovanje in slikanje Orphan Rock, Katoomba fals in poti, ki so lepo speljane po robu skalnatih odsekov in dajejo slutiti, da bomo imele so dovolj dela, ce bomo hotele prodreti globje v gozd. Raziskovale smo naprej Blackheath in Pulpit Rock, Horseshoe falls in malicale na urejenem prostoru s sencnimi pokritimi mizami in klopmi, pitno vodo in WC-ji. Tako urejenih prostorov manjka v Sloveniji.

Ogledale smo si Eko lodge Jemby Rinjah, lesene hiske, zgrajene na kolih sredi gozda, kjer bi lahko uzivale v popolni tisini ali le ob pesmi pisanih papig.

Prehodile smo se del poti v Grand Canyon, ker nas je napis ob stezi opozoril, da do dna ni mozno pesaciti zaradi podora. A ze ta pot, ki smo jo naredile je bila slikovita. Vse poti so vodile navzdol v globino pragozda, k rekam, ki so se skrivale v soteskah. Za zakljucek pa smo si ogledale se dokumentarni film o proucevanju pragozda in odkritju prastarih iglavcev, ki so se navkljub evoluciji ohranili do danes iz casov dinozavrov. V filmu smo videle tiste lepote, ki so nasim ocem nedostopne, do njih ni urejenih poti. Kaksna sreca. Nepozabno!

Tot: 0.076s; Tpl: 0.009s; cc: 6; qc: 45; dbt: 0.037s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb