Sydney: dan 1

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Sydney Harbour
December 14th 2009
Published: December 19th 2009

Za dva dni bomo v Sydneyu

Klara, Zvonka in jaz smo se utaborile v stanovanju v 11. nadstropju v Maestri Towers (OAKS hotels) na Sussex St., kar je v Centru mesta in daje moznost pesacenja do najvecjih znamenitosti. Imele smo stanovanje z vsem potrebnim udobjem za bivanje, kuhanje in pranje, a ne za spanje. Spati v mestu, ki nikoli niti za minute ne spi, ampak zivahno buci in brni dnevno 24 ur, ni za cloveka, vajenega vaskega zivljenja.

Pesaciti do Queen Victoria Building in v Sydney Tower na 360º pogledov mesta. Pod nami je Center, okrozja Pyrmont, Darling, Harbour, Woolloomooloo, Dalinghurst, zalivi in otocki, znameniti Harbour Bridge, opera, Botanicni vrt in stevilni zalivi, parki in otocki. Zares slikovito in razgibano mesto. Ce ga primerjam z Melbournom pa sem mesanih obcutkov. Slednje velemesto ima poseben car.

Iz stolpa se takoj ponudi ogled znamenitega mostu Sydney Harbour Bridge, do katerega smo odkorakale. Do mostu in pod most, da smo preverile zelezno konstrukcijo pa v Informacijsko sredisce, kjer smo si ogledale film o gradnji mostu, nismo pa se povzpele po njegovem vrtoglavem zeleznem loku, ki je bojda pravo dozivetje. Adrenalinsko iskusnjo smo preskocile in se odlocile za posedanje pred Opera House. O tej posebni zgradbi, ki je simbol mesta ne bi izgubljala besed, ter jo vsi dobro poznate. Poslusale smo glasbo dveh Aboriginov, ki sta belo pobarvana muzicirala v pristaniscu na dideridoo in lesene palice. Delovala nista prevec avtenticno, na kar je gotovo vplival povsem civiliziran prostor, pa vseeno zanimivo. To je bilo moje prvo srecanje s tem domorodnim ljudstvom ali prvoselci.

Od opere naprej pa v Royal Botanic Gardens, kjer smo se zapletle med korenine velicastnih fikusov, obcudovale lotusove cvetove v ribniku, cvetove palm in drugega grmicevja, cudile orjaskim netopirjem, ki so viseli iz vej kot veliki mosnjicki, obcudovale mesto iz vrtov, prvic videle zares orjaske bambusovce, dolgokljune ptice in na koncu ugotovile, da je za en dan dovolj in moramo se pripesaciti do stanovanja.

Tot: 0.076s; Tpl: 0.01s; cc: 12; qc: 28; dbt: 0.0315s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb