Sydney: dan 2 in pot nazaj v Canberro

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney » Darling Harbour
December 15th 2009
Published: December 19th 2009

Sydney je mesto, ki ga ne mores doziveti v dveh dneh, ampak v tem casu dobis le bezen vtis.

Upam, da se bom lahko v casu bivanja v Avstraliji se vrnila in nadaljevala z okusanjem tega Avstralskega bisera. Sydney, ki je glavno mesto zvezne drzave Novi juzni Wales je najstarejse mesto v Avstraliji, ustanovljeno 1788 kot kazenska kolonija. Mestno jedro steje okoli 170.000 prebivalcev, z okolico pa 4 milijone. Z vidika turista je Center prijazen in dosegljiv.

Iz Sussax St. smo pesacile v Darling Harbour. To je cetrt kjer je Sydney Exhibition Centre in so Chinese Gardens, ki so bili cilj nase poti. Po nemirni noci, ko sem zaradi mestnega hrupa slabo spala, sem si v Kitajskih vrtovih spocila oci in duso. Ceprav nedalec stran avtomobili drvijo po Harbour St., so vrtovi v kotanji, do katerih ne seze mestni vrvez. Sprehodile smo se ob ribnikih, slapovih, ki so se pretakali prek sivih skal, ki so jih pripeljali z razlicnih obmocij Avstralije, ob cvetocih grmovnicah, pisanih paviljonih, bambusovcev, banan, do cajnice. Ob jasminovem caju in Kitajskih sladicah sem opazovala otroke, ki so malico delili s pisanimi debelimi ribami, ki so se skupaj z obiskovalci selile po ribniku do cajnice. Ocitno so bile vajene obiskovalcev.

Ob Cockle Bay smo se sprehodile do Convencion Centra in Harbourside Shopping Centre in nazaj v Chinatown v Shushi Train. Po kosilu pa do slavne Bondi Beach na kavo in sladoled. Zlatorumena mivkasta plaza je bila polna kopalcev, deskarjev in lenuhov, ki so polezavali na pesku in travi nad plazo.

Dan se je nagibal v pozno popoldne in poslovile smo se od mesta v upanju, da se kmalu spet vrnemo.

Na poti domov, smo se ustavile v nasi stalni postojanki, kavarnici v Bowralu in se enkrat ob jezeru George. Lake George pravzaprav ni vec jezero, ker so ga podnebne spremembe spremenile v pasnik, kjer se danes pasejo ovce. Ob pasniku, ki je bilo nekoc jezero smo se ustavile zaradi posebnega prizora, ki ga je ponujala svetloba zahajajocega sonca, ki je zlatorumeno barvala posuseno travo in puhaste se ne ostrizene ovce, ki so se lenobno pomikale za vodnico od vode, mlakuze, ki je se ostala od nekdanjega jezera.

Tot: 0.085s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 46; dbt: 0.0427s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb