Blogs from Taiwan, Asia - page 5

Asia » Taiwan » Taipei July 18th 2018

Moj posledny den na taiwane. Sice de facto posledny bude zajtra ale to je len presun na letisko. Chrapal som az do 9/30, vybehnutie na ranajky do 711 a nazad do postele. Ubytko nakonec opustam az po 12/00. Smer severna brana a stara posta. Nakonec som si to rozmyslel a mincu nekupujem, kupim nabuduce, bo mam taky pocit,ze na taiwan sa isto este vratim. Vonku bolo dnes vacse teplo nez vcera. V ubytku nic nerobenie a cakanie na 15/30. O 16/00 mam stretko na nabrezi rieky tamsui. Dadaocheng pier plaza. Tuto oblast poznam z minula ale vtedy som bol na opacnej strane a moc ma to nenadchlo. CS i ja prichadzame na minutu presne. Je tu par stankov s pivami, francuzske, thajske, talianske. Kotvime na malej plechovke peroni za sialenych 120td. Opat som cakal,ze to bude ... read more

Asia » Taiwan » Taipei » Da'an July 17th 2018

Rano problem opat najst neake ranajky v okoli. Tak som zas obehol cely blok a nakonec skoncil v 711, kde kupujem po dlhej dobe jogurt a k nemu banan. Vsetko zjedene v lobby, kde su dva tv. Ludia oproti minulajsku su tu neni az taky druzny. Prakticky som zatial neprehodil s nikym ani slovo. Akurat som tu videl chalana z irska co bol v predoslom hosteli v shilin. Ale tez moc druzny neni tak ako minule. Clovek fakt musi opustit taipei aby nasol priatelskejsich ludi. Dnesny plan ist do parku Daan. Podla ludi z predosleho hostela vraj parada. Mam na vyber pesi abo mrt. Vyberam si prvu moznost. Ide sa vyklenkami v budovach tak tien je, inak slnko pece a je okolo 35C. Prichadzam do parku, tak teda prvy dojem nic moc. Slabucky park, dost veci ... read more

Asia » Taiwan » Taipei July 16th 2018

Rano toastove ranajky, miesto ananasu bol melon. Mohli dat radsej ananas. Spraveny check out, batoch nechani na ubytku. Recepcna mi dala kod od dveri aby som sa vedel dostat do tohto secret ubytka, pretoze kluc som musel pri check oute odovzdat. Dnesny plan ist kuknut na sever do mestecka Tamsui. V metre vyberam 1000td, dufam,ze mi to bude stacit ale ak nebudem chlastat malo by. Este ale musim vymyslet daky darcek pre ruri, zatal mam magnetku, to dam jej mame Nasadam na cervene metro a uz sa rutim nadzemou smer beitou, tu musim zmenit supravu ale farba ostava rovnaka. Vystupujem na konecnej, ta je vo velmi peknom tehlovom prevedeni. Vydavam sa po stopach ludi co idu predomnou. Nic zaujimave zatial, uzka ulicka a rozne obchodiky. V jednom mi davaju na kostovku keks. Po zjedeny hned otravuju ... read more

Asia » Taiwan » Taipei July 15th 2018

Bohuzial ranajky su az od 8/30 a o takom case sa uz mam stretnut s cs. Kupujem teda maly sendvic a cakam pri metre. Je tu free wifi, prichadza mi sprava,ze bude meskat 5.min. Smer rovnaky ako vcera len s tym rozdielom,ze cul startujeme priamo od metra jiantan a ideme inym cislom Na zastavke obrovsky sok, dlhy had turistov. Dostavame sa az do tretieho busu. Ludia sa netlacili ale pekne poslusne staly v rade, ziadna nervozita, pohoda, klidek, tabacek. Na 108cku tez kopa ludi, ale dostavame sa do druheho busu. Este tu taxikar vabil ludi, jednu skupinku nalomil. Cs zmenila plan a chcela ma zobrat na rovnaku turu ako som bol vcera. Nastastie tiez prepasla zastavku a ideme slubenu turu. Erziping trial je uplne pohodova tura. Rovinka po vydlazdnenom chodniku, ten ide paralelne s prirodny chodnikom ... read more

Asia » Taiwan » Taipei July 14th 2018

Ranajky toast, cokolada, arasidove maslo, lekvar, neaky salam /nevyzeral vabne/, ananas, musli a susene mlieko. Dal som si 2xcokoladovy a 2x arasidovy toast. Vsetko zapite horucim cajom. Po jedle presun do ok martu, kde kupene dva kolace. Na platbu som pouzil easy kartu bo tam mam dost penez, ktore zrejme na prepravu neminiem. Bus c.260 mi usiel pred nosom, tak cakacka 15.min na dalsi. Nastasti bol prazdny. Vyskakujem na konecnej bus stanici Yangmingshan. Islo sa pekne do kopca, na jednom useku kontrolovali policajti auta, kazde jedno. Kukali len dake nalepky na celnom skle. Na bus stanici sa stavam do ohradky kde uz kopa dochodcov pripravenych na turistiku. Do prveho mini busu c108 som sa nezmestil ale opat o 15.min dosol dalsi, tam uz bezproblemov i ked som stal. Medzi stropom a mojou hlavou medzera asi 5cm. ... read more

Asia » Taiwan » Taipei » Shilin July 13th 2018

Nahravam predposlednu varku fotiek na drive a smer ranajky. Objednavam obrovsky sendvic, ktory do seba tlacim na ubytku. Mal som dost velky problem otvorit usta, taky bol velky. Smer vlakova stanica, kde som si v cakarni este posedel polhodinku. Robili tu daky prieskum, jedna baba tu behala s malou kamerou. Nasadam do lokalneho vlaku a vyskakujem uz o dve zastavky, Jingmei Station. Uplne ako keby som sa ocitol na konci sveta. Nastupiste zanedbane, budova pred rozpadom a nikde nikto. Teda az na jedneho cloveka co vystupil so mnou, ten bol tez trosku dezorientovany. Ha len som nemohol najst pipac na karty, nakonec som sa musel vratit na nastupiste a tam sa odpipnut. Na hlavnej zacinam stopovat. Najskor nic, potom mlady par,ze ma odvezu na stanicu(komunikacia cez mobilny prekladac), po chvili dalsie auto, vodic sa mi ospravedlnil, ... read more

Asia » Taiwan July 12th 2018

Budicke o 6.00 Obe baby uz boli na odchode. Dlhorocna viezla nz na stanicu do taitungu odkial jej ide vlak do taipei. Podliezam roletu, sadam na stroj. Ranajkove restiky este pozatvarane ale i tak si robim asi po kilometri zastavku. Zacina poprchat. Davam na seba prsiplast s kratkym rukavom (vyfasoval som ho este na borneu), na batoh navliekam plast a ide sa. Dazd silnie, tym padom spomalujem. Podla google maps by to mali byt zhruba 3hod. Nebyt dazdu cesta by bola genialna. Ide sa popri pobrezi. Asi po hodine prichadzam k Sanxiantai. Vybera sa parkovne ale takto skoro tu este nik neni (7.30). Stroj parkujem pod pristrekom a za mierneho dazda smer ostrovcek, ktory je spojeny s pevninou zaujimavym polooblukovym mostom. Je tu aj fajn plaz s altankom. Na moste stupam, klesam asi 5x a uz ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 11th 2018

Neskory budicek az okolo 9.00. Na moje prekvapenie vonku slneco. Na ranajky idem spolu s chalanom co tu bol 4noci. Plati mi ich aj ked protestujem. Mal som sendvic s porkom a vajcom, zeleny caj nesmel chybat. Na ubytku mi taiwanec dava rozne tipy. Ale vsetko som uz navstivil resp ostatne veci v central taiwan su bez vlastnej dopravy tazko dostupne. Inak vsetko treky o ktorych som vedel. Ked som uz pri tej vysokohorskej turistike. Cs v hualien mi vravela, ze boli niekde turistikovat, prespali v chate a tam im ukradli neake drahe nacinie. Tak v horach by som zlodejov a hlavne medzi turistami necakal obvzlast na taiwane. Pobratie na prazdnu plaz, kde velke vlny a neznesitelne teplo a dost silny vietor. Vydrzal som tu len hodinu. Povodne som chcel ist na Lisong Hot Springs ale ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 10th 2018

Na ranajky skocene do ranajkoveho bufetu. Tentoraz hambac s ladovym zelenym cajom. Caj mi tu zacal velmi chutit, dobre to osviezi. V 711 kupa proviantu na dnesnu turu na dulenshan trial. Podla recepcneho spiatocka ma trvat 5-6 hod. Na info tabuli napisane 4-5, no ja som to nakonec s par prestavkami dal za 3hod. Startujem tatosa a hor sa na zaciatok trialu. Vonku pekne slnecno, jasno. Valim si to po hlavnej obcas aj 120km/hod vac to neukazuje ale to som isol vzdy len chvilku. Siroka rovinata cesta laka na rychlu jazdu. Podla mapy odbocujem k vyhliadke 都蘭山登山步道入口停車場 Caka ma strme stupanie po ok uzkej ceste. Obcas zakruta, doplnena o zrkadlo aby clovek videl ci nejde nieco oproti. Okolo same policka, zahrady. Pod vyhliadkou odstavene 3motorky. Jeden clovek v altanku z ktoreho je paradny (a prakticky jediny ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 9th 2018

Rano zbalenie, nechanie batohu na recepcii a smer Feicui Gu. To mi odporucila cs. Ranajky kupujem so sebou, sendvic. Ked som ho neskor zacal jest tak prekvapko, bol ovocny. Cez mesto som sa vymotal az na vypadovku kde uz ziadna premavka. Skuter parkujem na ceste a polnou cestickou pokracujem az k tunelu. Za mnou par, nechavam ich takticky predbehnut, bo z tunela som nemal dobry pocit. Nakonec pohoda len treba svetla, mobil staci, ja som mal celovku. Po opusteny tunela este mensi chodnicek, klesanie a som pri umelo vytvorenom vodopade. Prakticky taka betonova priehrada, dole studene jazierko po kolena. Bolo tu uz par ludi ale atrakcia nic moc, neoplati sa sem ist. Na spiatocnej ceste som stretol skupinku asi 20ludi. Prechadzam most a po bocnej cesticke smerujem k jazeru liyu. Cesta velmi dobra, na jednej strane ... read more

Tot: 0.195s; Tpl: 0.006s; cc: 10; qc: 68; dbt: 0.1091s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb