170.den - taipei


Advertisement
Taiwan's flag
Asia » Taiwan » Taipei » Da'an
July 17th 2018
Published: July 18th 2018
Edit Blog Post

Rano problem opat najst neake ranajky v okoli. Tak som zas obehol cely blok a nakonec skoncil v 711, kde kupujem po dlhej dobe jogurt a k nemu banan.

Vsetko zjedene v lobby, kde su dva tv.

Ludia oproti minulajsku su tu neni az taky druzny. Prakticky som zatial neprehodil s nikym ani slovo. Akurat som tu videl chalana z irska co bol v predoslom hosteli v shilin. Ale tez moc druzny neni tak ako minule.

Clovek fakt musi opustit taipei aby nasol priatelskejsich ludi.

Dnesny plan ist do parku Daan. Podla ludi z predosleho hostela vraj parada.

Mam na vyber pesi abo mrt. Vyberam si prvu moznost. Ide sa vyklenkami v budovach tak tien je, inak slnko pece a je okolo 35C.

Prichadzam do parku, tak teda prvy dojem nic moc. Slabucky park, dost veci ohradenych paskami, nieco tu opravuju.

Lahinam si do tiena na lavicku a relaxujem pri mini jazere. V nom je maly ostrovcek a kopa roznych vtakov.

Po asi hodine presun na dalsiu lavicku okolo amfiteatra, kde studenti fotili neaku reklamu.

Ludi v meste minimum, zvacsa len turisti, sak kto normalny by opustil vyklimovanu miestnost a prechadzal sa v tomto pekle.

Na jednom mieste rozostavane fotoaparaty a ludia co nieco fotili v korunach stromoch. Kukam blizsie a tam dva dravy vtaci.

Obdalec hrali futbal male deti pod dozorom bieleho cloveka.

Dost mi vyhladlo tak reku pojdem na najblizsie metro a nazad do ubytka s tym,ze si po ceste nieco do seba hodim.

Zapadam do miestnej restiky. Prvy problem, dostavam objednavkovy listok, samozrejme v cinstine. Obzeram sa okolo seba, nikto nic na stole, resp uz dojedene. Nuz zrejme prvy krat objednavam len na verim v boha.

Suma 110, robim ciarku a cakam co mi donesu.

Medzi tym zhavim free wifi /zvacsa je po celom meste/ a skusam opat appku cs na rychle stretko.

Toto som skusil este na ubytku. Ozvali sa mi dve babi, jednej nevim o co islo, bo stretnut sa nechcela a druha chcela ist do wuilen /moj plan tez/ ale ozyvala sa vzdy po pol hodine a furt menila cas stretka, no a ta jej fotka. Podla profilu 35 rocna baba, fotku mala skraslenu o tie kreslene blbosti co si davaju male deti. Rohy, srdiecka atd.

Prinasaju mi polievku, nudlova a v nej....pecinkove kusy. Fuuuuj to som si objednal dobru chobotinu. Neako som to nasilu do seba natlacil, bolo toho fakt dost.

Medzi tym sa mi ozyva cs baba, stretko asi 5km odomna. Ok, kukam spoje, nic dobre mi google mapa nenasla. Tak idem pesibusom.

Rychlo krokom smerujem k miestu stretnutia.

V okoli national taiwan normal univerzity kopa zahranicnych studentov. Clovek si pripadal ako niekde na zapade.

Prichadzam do malej ale velmi utulnej kaviarnicky namelles coffe a roaster.

Su tu len tri stoliky + bar.

Dnu ma uz ocakava 20.rocna baba. Milovnicka kavy, objednavam si kapucino. Zatial najlepsie v azii. Ona pije daku domacu kavu, kostujem to ale moc mi to teda nechuti.

Studuje v taichungu, agro univerzitu.

Po kapucine smer botanicka zahrada. Fajn prechadzka doplnena o odborny vyklad.

Cs mi ukazoval video ako boli v lese a za ulohu mali sa presekat porastom. Fakt sranda sikmacky s malym kosakom sekaju cestu v mensom poraste.

Nanjichang night market je nasa dalsia zastavka. Vola sa to nocny market ale v skutocnosti to funguje nonstop.

Tato cast taipea je velmi kludna, ludia su tu uplne iny, taky pohadaci. V minulosti tu bolo male vojenske letisko. Cul stare cinziaky a nocny market.

Davame neake tie jednohubky zapite papaya dzusom.

CS rodina tu cez den predava nudle. Takze obchodnici cs poznaju.

Po jedle pesi presun k ximen metru. CS teda moc nadsena z takej dialky nebola /20.min/. Vsetko nad 10.min pesi je tu pre sikmacov daleko a pouzivaju bus resp metro.

Cul som si spomenul na vychodny timor a na jednu zensku co cakala na minibus v dili asi 10.min a odvizla sa len 500m. ah ta lenivost

Inac cs hrava basketbal a tenis, tak dobra postavicka.

Pri ximen metre kupujem pre ruri ananasovy kolac. Poradila mi to cs, vraj toto ludia najviac kupuju. Platil som kartou, na ubytku zistene,ze pica v obchode mi to dala zaplatit v anglickych librach /revolut karta/, tak strata na kurze asi 0.3e

Rozlucka s cs a smer hostel. Dnes som mal v plane len oddychovy den, nakonec som sa ale dobre nachodil.

Vecer vybehnute len kupit plnene dumplings, 2xmaso,1xveg a 1xvolaka picovina. V 711 kupujem pivo a vsetko do seba hodene v lobby kde plno ludi.

Jedna sikmacka tu kreslila komiks, fakt parada.

AKo som chodil nocnym mestom, predemnu jedna bezdacka si vklude laha na zem a zahajila spanok. NIc by na tom nebolo divne keby to nebola rusna ulica.

Na hokkaide uz mam vdaka ruri zajednane ubytka / hosteli co budem cestovat s nou/. Jeden je 6 dorm a druhy vraj super small room, tak to som fakt zvedavy co to je, super small. Len aby som tam nespal po stojacky.

Wifi furt uboha na ubytka. Prakticky cely den nahravam 50ks fotiek, co inde trva par minut.

Potesili fotky z makarskej kde na lodi vliala vlajka seredeni, no nepotesil utok torcidy na chalanov ked opustili lod.

Zajtra opat stretko s dnesnou cs ale tentoraz ziadne chodenie ale len pivecko v parku. T.j. musim vybrat dalsie prasule, bo v penazenke len 150td.

Ozvala sa mi baba z dulanu, nema cas na mna v taipei a pin sa tez ospravedlnila.

Naklady :

jedlo : 45td
nudlova polivka s pecinku : 110td
kapucino : 70td
papaya dzus : 70td
2xsnack : 24td
ryza,maso : 25td
ananasovy kolac : 5.59e / 190td ale platene v librach 4.94 karta/
4xdumplings : 60td
pivo classic plechovka : 41td

Advertisement



Tot: 0.093s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb