Blogs from Taiwan, Asia - page 6

Asia » Taiwan » Hualien » Taroko July 8th 2018

Z ubytka vypadnutie nieco po 9.30 smer np taroko. Cs sa cudovala co sme vsetci vcera sli spat tak skoro (o polnoci) Mensie zhrunutie jej vcerajsieho rozhovoru s peknou recepcnou. Obe recepcne studuju na rovnakej skole ako studovala pin. Talian co zobral jednu recepcnu na festival na druhy den zobral recepcneho erica do taroka. Vraj isiel dost rychlo a na spiatocnej ceste mali nehodu. Obiehali auto zprava (normalna vec tu ) to si ich nevsimol a odbocilo vpravo takze bum. Recepcny len oskrenina ale talian vraj aj rozbite koleno. Aby platila poistka recepcny musel povedat, ze on soferoval. Talian nemal vodicak. Zrejme aj preto pozicovne nepozicavaju skutre ludom bez vodicaku. Volaco sa stane a poistka neplati. Nuz nazad na skuter. Zastavka na ranajky. Vsetko cerstvo prichystane, jeden chlapik furt valkal cesto, dalsi to daval do pece ... read more

Asia » Taiwan » Hualien July 7th 2018

Na ranajky vybehnute kusok po ulici. Neake cesto plnene vajcom a k tomu ice green tea. Potom cakanie az do 12.30 v lobby na cs z taipei. Zhruba som si vytipoval neake korejske mesta ale nakonec ju budem asi riesit za pochodu tak ako taiwan. Po zvitany sa s cs, smer pozicovna motoriek. Povedal som jej nech zobere stroj na dva dni, ja som takticky ostal vonku. Najskor cena 350 ale ked sa pytali ci ma spolujazdca ukazala vonku na mna a zrazu bola cena 600. Nuz ideme teda pred stanicu. Na nu sme sa dostali skratkou klasicku cez nastupistia. Tetula nam dala neplatny listok, presli sme nastupistami a vysli pred hlavnym vstupom. Ono keby ju nerekonstruuju tak sa nemusi saskovat s neplatnym listkom a v pohode sa prejde mimo nastupist. Ono cloveka bez listku na/z ... read more

Asia » Taiwan » Hualien » Hualien City July 6th 2018

Vcera som bohuzial musel zmenit svoje rozhodnutie a dnes opustam dulan. Cs z taipei dojde do hualing uz doobeda v sobotu. Objednal som rovnaky hostel za fajn cenu cca 90td. Preco taka nizka ? Pouzil som nazbierane body v agode co mi zrazili cenu cca o 210td. Vcera prisla na izbu sikmacka ale ang nevedela nist. Rano v lobby stretavam najkrajsiu z troch bab. Na papier mi pise po cinsky hualin a idem smer ranajky. Po par metroch ma dobieha, ze este nevidela nikoho stopovat tak ci sa moze pridat. Na ranajky pork sendvic, ledvaj som ho do seba natlacil. Po vyjdeny z ranajkarne sme na ulici zbadali par s batohmi. Dalsi stopari, ona nemka (mama taiwanka, otec nemec), on anglan. Tipujem okolo 20rokov. Po zoznameni sa takticky presuvam dalej od nich i ked podla spravnosti ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 5th 2018

Budicek az nieco po 10.30. No jeden som mal ked som sa bol asi o 2.00 vygrcat do tureckeho hajzla. Na ranajky do seba hodene nudle. Potesilo ang menu a tetula co povedala pri mojom odchode thank you. Hovno dedina ale ludia sa tu snazia byt k turistom privetivy. Moje kroky viedli k Dulan Archaeological Site. Mensie stupanie, vonku dusno ale nastastie nie slnecno. V pozadi vysoke pekne hory, uzka cesticka, okolo policka resp fajn priroda. Prichadzam na miesto, tu stekajuci pes tak pokracujem dalej dolava po hlavnej k dalsiemu archeologickemu miestu. Mala tu byt keska ale nenasol som ju. Cestou na mna z blizkeho domu (chatky) vybehli dvaja psi. Kurvy vyjebane. Nuz na tomto mieste dake tri vacsie sutre, nic extra preco by sem mal clovek chodit. Tak nazad k prvemu miestu, tu idem na ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 4th 2018

Tak ako vcerajsi obyvetalie hostelu aj terajsi sli rano na vychod slnka. Mne sa fakt nechcelo. Na dorme som bol uz sam. Oproti v 70 kde byva majitelka bolo plno. Takze nakonec ma az dve budovy. Vcera nam na ubytko donisla melon. Na ranajskach stretavam nemecku partiu. Pri letisku vymena baterky. Nuz valim si to do pristavu resp do tej druhej budovy kupit listok na dnesnu lod. 8.15 este nik, 8.25 uz dosli prvy ludia (3) a obsluha. Taka kurva stara sa normalne predemna predbehla. Ale neriesil som to. Predajkyna vyvesila casy odchodov lodi, pri niektorych bolo nieco po cinsky. Tak reku 14.30, full. Na papier mi napisala zo 4 lodi len 2 moznosti, 10.30 alebo 12.30 tak berem tu druhu, este isla lod 16.30 ale tez vypredana. Este som mal cas, baterku plnu tak reku ... read more

Asia » Taiwan » Green Island July 3rd 2018

V noci som sa furt budil, bud na stale chodiacich spolubyvajucich alebo len tak. V lobby ma cakalo mile prekvapenie na stoliku. Boli tam krekry aj s venovanim od kratkovlasej dievciny. Pred spankok som nechal svoje na stole a podla listku ich zhodila tak mi kupila nove. Na oplatku som jej tam nechal swg s podakovanim. Smer ranajky, na jedno spytanie najdene. Klasicka ranajkovaren kde ludia zvacsa kupovali plnene sendvice. Kupon som mal na 50td. Tak sendvic s vajcom, slaninou za 35 a studeny caj za 15. Po jedle gl dive centrum pri miestnom malom pristave. Chalan mi zacal nosit postupne vercajch. Neopren dlhy najskor velky, nevedel pochopit , ze chcem mensi (ang nula bodov), potom maly, nakonec nasol spravnu velkost. Topanky sa trafil a zavazie pochopil ked som ukazal po azijsky 6 (ako ked clovek ... read more

Asia » Taiwan » Green Island July 2nd 2018

Z ubytka vypadnutie velmi skoro uz o 6.30 Na ranajky som si zobral polystyrenovy chleba a susene fazule (?) Vonku pod mrakom, tak pohodova asi 7km cesta po hlavnej ceste az do pristavu fugang. Este na taitung strane som sa pokochal Flowing lake. Dost velke jazero v tvare bazena. Boli na nom aj zavodne lodky. V pristave v hlavnej budove okienka s roznymi casmi odchodov lodi. Vsetky otvarali az o 8.00. Ukazal som email, dal pas, zaplatil a dostal listok. Znacenie ako sa ide k lodi minimalne, tak som sledoval ludi. Najskor to vyzeralo, ze sa uz ideme nalodit ale lod sa zrazu vymenila. Inak mensia dezorganizacia, najskor sa nakladal tovar (kvety, vajicka) a potom sli ludia. Lenze ludia zatarasili auta co donisli tovar tak trubenie, uhynanie sa. Sadam si dole, dalo sa ist i hore. ... read more

Asia » Taiwan » Taitung July 1st 2018

Je nedela, stihacky nelietaju, konecne klidecek. Rozmyslal som, ze si operem (20pracka 10prasok, susenie na streche) ale hadam vydrzim s dvoma cistimi a jednym polo do sappora. Som hovado. Ruriko mi ponukla 5hod vylet zo sappora do hakodate, ze to v pohode odsoferuje. Na hokkaido mam tri alternativy (avsak treba mi stan, pri A alternative stan neni problem, pri ostatnych kupa resp prenajom) A - budem furt s ruriko (ked ma bf, tak nist ) B 19 prilet sapporo 20 sapporo 21 kutchan 22 kutchan - yotei 23 lake toya 24 lake toya 25 Noboribetsu 26 sapporo 27 Asahikawa 28 Asahidake Onsen 29 asahi - Kamikawadake 30 Sounkyo Hot Spring 31 sapporo 1 odlet tokio C - mozno tu stretnem aj ziveho brumbruma (ne toho alkaca z al) 19 prilet sapporo 20 sapporo 21 Asahikawa 22 ... read more

Asia » Taiwan » Taitung June 30th 2018

Budicek mi obstarali vojenske stihacky co lietaju prakticky cez den nonstop. Ranajky teda velmi ubohe. Neaka kocka ryze (jak u nas polystyrenovy chleba), toasty a dzem. No a este voda. Po ranajkach smer cesticka k oceanu. Slnko svietilo inym smerom tak uz lepsie nafoteny tunajsi biely dom. Je to stara rozpadajuca sa barabizna, top sight v meste. Taiwan je tusim specializovany na stare veci. V kazdom meste je nieco stare prerobene na tur.atrakciu pritom u nas by potom ani pes nestekol. A este skoro v kazdom meste je art village (zvacsa blbost). Nuz malajzia fici na grafitoch, taiwan na tomto. Idem do zltej pozicovne, bike chcem od 10.30 do 15.00 tak reku ci daju zlavu, nedali. Ovsem ponukli mi horsky bicykel (ten stoji 150). Tak aspon nieco. Tento ma vyhodu vo vacsom pohodli ale hlavne ma ... read more

Asia » Taiwan » Taitung June 29th 2018

Z ubytka vypadnutie nieco pred 7.30. Ranajky kupujem len do ruky. Tentoraz napraskany sendvic. Vsetko do seba natlacene na bus stanici. Informator ma naviguje na spravny bus, ono dosol len jeden s cielovou stanicou kaosiung ale snaha sa ceni. Cestou rozmyslam ci ist do tainang busom, vlakom (idu len dva doobeda) alebo stopom. Nakoniec vyhrava stop a vyskakujem v dedinke fenggang. Sofer cely vyvaleny, ze nepokracujem az do fangshan odkial idu busy, vlaky. Pochodujem za pripekajuceho slnka po ceste co sa napaja na hlavny tah, cca 2km. Par aut islo ale nik nezastavil. Na hlavnom tahu cakacka cca 15.min. Som si napisal aj najblizsiu dedinu ale podla ma tu tabulku i tak nik necital. Inac jak som isol po tej vedlajsej dobre som nadaval, ze som nesol busom. Fakt neuveritelne teplo. Stopol som neakych chalanov, co ... read more

Tot: 0.091s; Tpl: 0.005s; cc: 7; qc: 63; dbt: 0.0483s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb