Järjetön reissu alkanut

October 12th 2011
Published: October 12th 2011

CO2max

Aikamoinen hiilijalanjälki taas tulossa! Sori vaan planeetta...Tarkoitus on suhailla marraskuun loppuun asti melkoisesti vähän joka puolella ja moikata tuttuja. Eilen lensin Madridiin ja parin tunnin päästä lähtö kentälle ja kohti Havannaa. Täällä oli eilen ihan täysi vappu päällä, koska tänään joku pyhäpäivä. Tää tapaskulttuuri on vain niin kivaa! Hyppäsin neljässä baarissa yhdellä ja aina joku herkku lyötiin kylkiäisenä. Pyörin aamulla tyhjässä kaupungissa, joka oli aivan hullu kontrasti illan menoon.
Havannaan menossa noin 10hlö porukan kanssa ja majoitun vanhojen tuttujen Caridadin ja Elion luona. Siellä lähinnä maistellaan sikareita ja rommeja ja nautitaan rennosta menosta. Suomeen takaisin ensi viikon lopulla Pariisin kautta, jossa toivottavasti näen vanhat tutut Jaanan ja Jean-Lucin perheineen. Kiire Helsinkiin on, koska perjantaina 21.10. menossa 6hlö voimin Kiovaan fiilistelemään ja sapuskoimaan.
Maanantaina 24.10. "pitääkin" lähteä Hong Kongin kautta Peteä moikkaamaan Hanoihin muutamaksi päiväksi. Sieltä lennetään pariksi päiväksi Saigoniin ja sieltä taas Manilan kautta Dumagueten saarelle sukeltamaan viikoksi. Sitten lentelen moikkaamaan duunikaveria Yasukia Tokioon pariksi päiväksi. Suvikki tuleekin sitten Tokioon 12.11. ja sieltä lähdetään samana iltana Tahitille. Paluulento on sitten viikon päästä Aucklandin kautta Osakaan, josta Suvikki lentää kotiin ja mä menen moikkaamaan Peteä ja Yaminaa Bangkokiin pariksi päiväksi(ja fiksaamaan pari pukua). Sieltä suomeen ja vielä viimeinen rutistus Hannan ja Heikin kanssa New Yorkiin 25-29.11. Sitten onkin aika lopettaa loma ja jatkaa duuneja. Tahitia ja Dumaguetea lukuunottamatta olen kaikki mahdollisuudet turreilut nähnyt noissa kohteissa, joten ainoa stressi on jatkuva lentely. No voivoi, oma valinta. Lentokilometrejä tulee yli 80000 eli 2 kertaa maapallon ympäri päiväntasaajaa pitkin.

Nyt pikaisesti El Corte Inglesiin ostamaan aurinkorasvaa ja sitten kohti Havannaa.

12th October 2011

Vaimo ja planeetta kiittävät!
No, yritän suhtautua niin, että tosi ihanaa, kun pääset reissaamaan ja minä virun täällä sateessa, tuulessa, loskassa, pimeässä, kylmässä, tylsässä. Mutta luulin kyllä, että me mennään Uuteen Kaledoniaan ensisijaisesti ja toissijaisesti Tahitille. No, ehkä otan taas sen asenteen, että kuljen vaan perässä, katselen maisemia, syön keksejä ja välillä kyselen, missä ollaan tai mikä talo toi on. Niin se on ehkä helpompaa! pusuja

Tot: 0.07s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 31; dbt: 0.0523s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb