Peroept u maar.....

South America » Peru » Huánuco
September 24th 2012
Published: September 29th 2012

Lieve allemaal,Joehoe! Daar zijn we weer! Nieuwe update! Het heeft even geduurd, maar we zijn natuurlijk ook zo druk...😊 Vilcabamba en daarmee Ecuador ligt alweer even achter ons. Het was prachtig, relaxed en gezellig. Het was veel te kort, hebben maar het halve land gezien en moeten dus écht een x terug... We hebben, na ons vorige verhaal, paard gereden door de bergen en dat was super l... Read Full Entry

Photos are below

Slapen onder een GROTE gletsjer
UitnodigingUitnodiging
Uitnodiging

Voor het 'onverwachte' feestje
Hoofd erbij houdenHoofd erbij houden
Hoofd erbij houden

Witte gijt. Check die tong :)!
Uit etenUit eten

Hartvorm..

Ezels dragen de spullen

Sneeuw op de top
St Cruz

Meisjes aan het werk, schapen laten grazen.

Eindeloos zand..

Een hele klim omhoog...

En vanaf daar....

De racebuggy!

1st October 2012

Zoooooow..... Gaaf hoor! Klinkt allemaal super. Beide een tocht op eigen niveau erop zitten. Respect! Maar wat is daar nou leuk aan, een uur in een gordel in een spleet. Zal wel een mannending zijn... Veel plezier maar weer! Groetjesssss Ann.
3rd October 2012

Huaraz
wuha, leuke dingen doen. Whywash trek toch maar laten zitten? Jammer van de wolken, uitzichten zijn briljant daar. Wat een tegekke cursus heb je daar gedaan, goed bezig. Heel veel plezier aankomende tijd.
4th October 2012
Reddingsactie

brrr
brrr mountain rescue niks voor mij: mijn mount resc blijf ver van alle gaten! Nog even een opmerking over Lima: 1.kijk vooral naar alle autos 2. Peru bestaat historisch gezien uit een kustgebied dat eenwoestijn was/is met riviertjes vanaf de bergen. Alleen hier was landbouw/bewoning mogelijk. Deze gebiedjes hebben zich redelijk geisoleerd ontwikkeld; kleine geisoleerde bevolkingscentra. In het nat museum of hoe het mag heten in Lima vindt je al deze volkjes terug. Voor toeristen die de geschiedenis niet kennen is dit zeer verwarrend. Desalniettemin toch een interessant museum! 3. Boven Cusco is een indiaanse verdedigingsmuur. Mag je niet missen. let op de passing van de stenen. Hier hebben de indianen geprobeerd de spanjaarden te overwinnen. Hoewel de spanjaarden sterk in de (getals)minderheid waren hebben de indianen toch verloren. Als je de muur ziet is dit onbegrijpelijk Het gaat jullie goed begrijp ik. ben benieuwd naar jullie verdere belevenissen. Gr Ruud en Els

Tot: 0.132s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 47; dbt: 0.0872s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb