Aconcagua!!

South America » Argentina » Mendoza » Aconcagua
January 21st 2008
Published: January 21st 2008

Hei igjen alle sammen! Sorry guys: I'm not gonna write this in english. But it's a diary from the "expedition" to Cerro Aconcagua. I reached the summit by the way. But I think it's a lot of history in all the pictures so you can enjoy them. If you are wondering about something, just e-mail me and I will write to you! Da har jeg kommet meg trygt ned fra fjellet og befinner meg for tiden i Santiag... Read Full Entry

Photos are below

Paa vei ned til BC igjenPaa vei ned til BC igjen
Paa vei ned til BC igjen

Her kan vi skimte Camp Canada og BC Hytta helt der nede
FolksomtFolksomt
Folksomt

Masse folk paa vei oppover fjellet!

23rd January 2008

GRATULERER!
Hei Magnus, gratulerer med Aconcagua!! Flotte bilder og morsomt å lese om turen! Jeg følger med på turen din hver gang det dukker opp en ny mail ifm bloggen. Nyt fortsettelsen! Vi snakkes! Hilsen JØrgen

Hallo Jorgen!
Takk for det! Det var en bra tur! Artig at du foelger med. Naa tilbringer jeg 1 1/2 uke i Santiago, og har denne uka mitt foerste spansk-kurs! Er paa tide aa faa ryddet litt i det jeg har plukket opp til naa : ) Vi snakkes
29th November 2011
Kult?!

Great picture.

Tot: 0.06s; Tpl: 0.009s; cc: 15; qc: 19; dbt: 0.0365s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb