Buenos Aires


Advertisement
Argentina's flag
South America » Argentina » Buenos Aires
December 27th 2007
Published: December 27th 2007
Edit Blog Post

Hello!

I have now travelled down to South America and Buenos Aires. I only gonne spend one night here now, but I will be back in a couple of months with more time to explore the city!
The reason I'm here now, is that I'm gonna meet a goup from norway, and try to do Aconcagua in the next couple of weeks. It will not be any updates of the blog before at least 12th to 15th of January! You can follow the expedition on www.summits.no, but I'm afraid it's all in Norwegian, so probably not so interesting for you guys....

Have a happy new year!!


Tja, jeg kan jo skrive litt paa norsk ogsaa....
Som dere skjoenner (forhaapentligvis) saa blir de neste ukene veldig spennende! Jeg har naa ankommet Buenos Aires og skal i morgen moete en gruppe fra Norge, med reiseleder Oyvind Tofte i "Summits" i spissen. Oyvind er en kollega fra sportslageret, som driver et eget reiseselskap med vekt paa fjellturer, men ogsaa kajakk og sykling. Det blir litt vanskelig aa faa oppdatert bloggen fra fjellet, men som jeg skrev over kan dere foelge med paa www.summits.no Oyvind har med en satelittelefon og vil gjennom en kollega i Norge holde dere oppdatert. Klikk dere inn paa reisebrev og Aconcagua paa summits.no og foelg med! Jeg vil komme tilbake med bilder og mer beskrivelser, men det blir ikke foer vi er nede fra fjellet igjen i midten av Januar!
Og det er heller ikke saa mye aa rapportere fra Buenos Aires i denne omgang, annet enn at den er en del stoerre enn Oslo har jeg funnet ut! Jeg kommer til aa utforske byen bedre naar jeg kommer oppover igjen om noen maaneder, saa da blir det sikkert litt skriving her!!

Ha et riktig godt nytt aar alle sammen!!!



Advertisement



20th January 2008

Gratulerer med topptur
Godt gjort å komme seg til toppen av Acongagua. Har en kamerat som gjorde det samme & fridde til dama på toppen. ( Hun var så omtåket at hun sa ja.. ). Her i Oslo er det mildt og snøfrit, på Holmlia venter vi på at snøene skal komme. Du legger kanskje ut noen fjellbilder etterhvert, - hvis du hade energi til å ta noen da. Hilsen Knut
21st January 2008

Morro med toppen!
Takk for det Knut! Det var et slit, men morro at det gikk! Jeg skjoenner godt at folk kan si ja til det meste der oppe, for jeg var ganske i taaka selv ; ) ha ha. Haaper hun skjoente hva hun hadde gjort naar hun var vel hjemme igjen da! Jeg jobber med aa legge ut bilder naa, saa det skal vaere rett rundt hjoernet! Haaper snoen kommer til Holmlia ogsaa snart da! Ha en fortsatt fin dag!

Tot: 0.146s; Tpl: 0.013s; cc: 11; qc: 71; dbt: 0.084s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb