Springbook National park og Surfers paradise - Dag 7

Oceania
December 15th 2009
Published: December 17th 2009

Adam skulle arbejde. Derfor tog Kim alene af sted med alle pigerne. Planen var at se Purling brook falls og best of all lookouts. På grund af ekstremt regnvejr måtte vi dog begrænse os til førstnævnte. Inden regnen nåede vi at hike ned til en dejlig pool, hvor vi kunne gå rundt i det klare bjergvand, men på vejen op til vandfaldet kom regnen og vi var efter kort tid gennemblødte alle sammen.
Alle var gennemblødte og Kims telefon druknede og er stadig død. Sightseeingen blev derfor indstillet og vi måtte køre hjem og skifte til tørt tøj. Kims mobiltelefon var gennemblødt og er forsat stendød. Så kontakt os på Rikkes mobil hvis behov herfor.

Efterfølgende spiste vi frokost og foretog et nyt besøg i Anaconda. Denne gang blev der købt nye sko til Kim så de gamle (og nu våde) kunne kasseres. Pigerne handlede imens i en speciel butik, som kun havde varer i sortimentet, som alle havde overskredet sidste salgsdato!! Rikke fandt først ud af dette efterfølgende, da børnene havde drukket deres for længst døde colaer.

Vi kørte videre mod Surfers paradise, som er en turistby med skyskrabere og en lang, lang strandvej med et hav af Shopping muligheder. Vi tilbragte lidt tid der og spiste italiensk is og sushi. Om aftenen skulle vi på Raw pizza restaurant, hvor man fik nogle fantastiske veganer pizza. Der var live musik til maden og udenfor var der opvisning med ild jonglering og trommer. Alle børnene prøvede dette. Mikkeline begejstrede med sine hulahop evner dog uden brug af ild. Hjemme igen hos the Clarks blev der jongleret og trommet videre, mens vi voksne pakkede rygsækkene sammen.

Det korte besøg hos Danielle & Co. var desværre ved at være slut. Vi har nydt at være sammen med jer alle sammen og lære jer og børnene bedre at kende. Desuden er det altid perfekt, at have lokale guides med rundt som kender området og som kan give insider viden om al ting. Thanks for your hospitality. Vi håber at gense jer i DK senere ;-)

Tot: 0.089s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 45; dbt: 0.0434s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb