Byron Bay - Dag 6

Oceania
December 14th 2009
Published: December 17th 2009

Adam havde taget fri fra arbejde og vi kunne derfor tilbringe hele dagen sammen alle otte.
Vi kørte derfor sydpå til Byron Bay, hvor vi tilbragte det meste af dagen på stranden med badning. Adam havde medbragt surfbrædder, så alle fik prøvet bodysurfing og paddling. Børnene var i vandet hele tiden kun afbrudt af frokost og spisning af is. Efter strandturen tog vi op til fyret hvorfra der var mulighed for at bevæge sig ud på det australske fastlands østligste punkt. Her lå der naturligvis også en cache, som vi fik logget.

Aftensmad blev købt hos henholdsvis en indisk takeaway og en fish & chips restuarant. Derefter kunne vi sidde på stranden med udsigt over stillehavet og bugten og nyde maden. Herligt!!!! Derefter kørte vi tilbage til the Clarks hvor der var kaffe/the og en fantastisk æblekage lavet på en dadelbund. (Rikke har fået opskriften, så I kommer sikkert til at stifte bekendtskab med den fremover)

Tot: 1.598s; Tpl: 0.01s; cc: 4; qc: 49; dbt: 0.0732s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb