Fiji en Sydney

Oceania » Fiji » Yasawa Islands » Yasawa Island
August 27th 2011
Published: September 6th 2011

Fiji Er zijn een aantal dingen die je moet weten als je naar Fiji gaat: Bula=Hallo, Vinaka=Bedankt en Fiji-time= alles gaat volgens de planning van de mensen, daar dus vaak niet op tijd! Aangekomen op het vliegveld kwamen we al direct in aanraking met de Fiji-Time. Onze pick-up naar het hostel bleek er niet te zijn. De vriendelijke mensen van het vliegveld wisten ons te vertellen dat ze vast wa... Read Full Entry

Photos are below

7th September 2011

Whoa! Monstergolven in een tropisch paradijs! Vooral die break in Fiji krijgt een schoonheidsprijs. Die stranden ook, maar wat doet die lelijke gast steeds in beeld? ;-) Succes in Bali, Myrthe... Emile vond de golven daar, nou, laten we zeggen \'uitdagend\' Take care, Mick P.s. wie van jullie schrijft nou eigenlijk? P.p.s Sjoerd, wie is die grote Japanner en wil hij eigenlijk wel met jou op de foto?!
8th September 2011

Hee Mirt, Ziet er heeerlijk uit. Heel herkenbaar, dat Fiji time :-) Geniet van Indonesie! Annet

Tot: 0.061s; Tpl: 0.011s; cc: 14; qc: 26; dbt: 0.0298s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb