Blogs from Coolah, New South Wales, Australia, Oceania

Oceania » Australia » New South Wales » Coolah November 7th 2015

We hardly slept at Beardy Creek as the temperature plummeted and we had the sound of long distance lorries driving through the night. We got up to dew sparkling on the grass, only just liquid. This was not what we expected from Australia. We planned for a light day, with little exploring as we were tired and needed to rest. Lindsey drove around 100km South to Armidale where we found a lovely campsite, Armidale Tourist Park, which met our "basic" requirements... swimming pool and free wifi! We woke early in Armidale so that we could get a good start. This aim was quickly thwarted when we discovered the gas stove we had bought to replace the van's gas stove wasn't working. We took it back but couldn't get a replacement so had to search the city. ... read more
Crimson Rosella Parrot
Coolah Tops Waterfall
Echidna

Oceania » Australia » New South Wales » Coolah September 9th 2014

Beaucoup trop enerver pour la ligue, je me reveille a 2 heures avant mon cadran. C'est aujourd'hui que je vais chercher Laurence a l'aeroport!!!! Je prends un petit cafe, et je vais prendre le train pour arriver a l'aeroport pour 10;30 am. il est 10;45 et pas de laurence... hummm... un ptit txto sur facebook et elle me dit qu'elle est arriver!!!!! J'entends : Miccchhhoouuuuuuuuuu,..... Je me vire debord et je la vois, avec une montagne de bagage!!! On court une vers l'autre, elle pleure, moi je ris!! Beaucoup trop de joie en si peu de temps!!! Je rencontre son amie, qui avait le meme vol que Laurence, quelle chance!!!! on prend le train pour se diriger a l'auberge. Elle s'installe rapidement et on va prendre quelques bieres avant de partir a l'aventure; elle veut voir ... read more
moi et lolo beach
moi et lolo coucher
moi et lolo

Tot: 0.057s; Tpl: 0.003s; cc: 7; qc: 26; dbt: 0.021s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb