Montana – Idaho – Salt Lake City

North America » United States » Utah
August 12th 2011
Published: August 16th 2011

Vi overnattede den sidste nat i Yellowstone ved vestindgangen, og tog før middag af sted mod Salt Lake City, Utah. Vi kørte fra (og langs) de smukke og unikke bjerge (Rockie Mountains) og efter nogle få timer var vi i Idahos kartoffelmarkslandsskab. Det var naturligvis flot med lavendel og kartoffelmarker, men alligevel en tam oplevelse ovenpå dagene i bjergene og kløfterne. Der blev spillet mange spil i bilen – især ”Angry Birds”, ”Paper Toss” og ”Trial X” på ipad’en, og ”Nintendodogs” på Nitendoen, og selvfølgelig tid til Uno. Vi besøgte Carl’s Jr., i Idaho Falls og fik rigtige gode burgere – uhm! Vi havde booket og tjekkede ind på et rigtigt luksus hotel, Hyatt, i Salt Lake City, hvor de var en god swimmingpool – mega nice efter en lang dag i bilen. Efter en time i poolen tog vi på visit i OL byen fra 2002, og her var mange fede butikker, bl.a. en Build-a-Bear butik, hvor Christopher og Nicoline adopterede koalaen ”Kidubu Osso Mangala” og kaninen ”Sugura” (kanin på Swahili) – hyggeligt!

FamilieforøgelseFamilieforøgelse
Familieforøgelse

Vi byder Kidubu Oso Mangala og Sugura velkommen i familie:)
Salt Lake CitySalt Lake City
Salt Lake City

Momonernes tro fylder meget i alle bygninger og foretninger
En hård dag i bilenEn hård dag i bilen
En hård dag i bilen

En dag med mange drillerier og uro i bilen:(

Tot: 0.1s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.0599s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb