Take me out to the ballgame

North America » United States » New York » New York » Manhattan
July 25th 2014
Published: August 8th 2014

Vandaag naar Yankee Stadium, daar hebben we echt zoveel zin in !!! We hebben in de ochtend met de bus een grote route gereden rond central park, Harlem en de Bronx. Mooi om te zien hoeveel gezichten de stad heeft, en Manhattan is wat mij betreft niet de mooiste... De ochtend begon een beetje fout, we zijn toch in het hotel ontbijt getrapt (5 dollar pp volgens de boeking) waar we 87 dollar voor moesten neerleggen. Maar we hebben wel voor het eerst zelf wafels gemaakt en gegeten in new York. Dat gaan we voortaan dus anders aanpakken. Het valt ook op dat je hier altijd en overal kunt eten, je ziet ook altijd mensen eten.In de ochtend hebben we even wat winkeltjes gekeken en rondgelopen. We zijn al op tijd naar Yankee stadium gegaan, die sfeer willen we toch meepakken. Er stonden al zoveel mensen, waarvan velen in yankee shirts. Het eten en drinken in het stadion is natuurlijk, op z'n amerikaans, ook goed geregeld. Het is net een grote Disney attractie. Alleen had ik, stomstomstom, mijn kleine filmcameraatje bovenin mijn tas liggen. Je mag je telefoon en je ipad meenemen maar niet een camera want stel je voor dat je gaat filmen .... Dus die moesten we in een kluis achterlaten en daarvoor wel even 12 dollar betalen, commercianten. De wedstrijd was mooi en, om een bekende nederlandse honkbalkenner te citeren " het leven is een feest als je bij Derek Jeter bent geweest" well, het leven is een feest!!!!

Het was een supergoede wedstrijd met 4 homeruns. We hadden mooie plaatsen, bovenin maar op de eerste rij, we hebben niets gemist!!! Overal kun je eten en drinken halen, ik zou de opbrengst van zo'n dagje wel willen hebben... Tevreden naar ons hotel gegaan en weer heerlijk geslapen.

Tot: 0.055s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 25; dbt: 0.0367s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb