de eerste dag

North America » United States » New York » New York » Manhattan
July 24th 2014
Published: July 29th 2014

Vandaag vertrekken we naar NYC.

Ons hotel is Sheraton Tribeca in Manhattan, 370 Canal Street, NY10013. We hebben heel veel plannen voor deze dagen in the Big Apple.

Deze reisdag was erg lang maar alles verliep echt prima. Geen enkel problem met de handbagage, de eerste keer dat we zo lang weg zijn met zo weinig baggage, lekker makkelijk hoor!. In Reykjavik hebben we een korte stopover gedaan, haastig iets eten en dan door met de volgende vlucht.We deden een wedstrijdje wie het eerst een honkbalveld zou zien....we zagen allevier wel twintig velden in tien seconden.

In NY aangekomen zijn we in een gele taxi gestapt die ons in een half uurtje naar het hotel heeft gebracht. Hongerig en moe zijn we op de hoek naar een pizzeria honkbal restaurant geweest, pizza voor je neus , als je tenminste naar beneden kijkt. Overal waar je verder kijkt volg je de wedstrijden, en dan te weten dat we daar morgen zelf zijn, jihaaajeee...

Foto's volgen nog, even snappen hoe we die erop krijgen.... Prima hotel trouwens, heerlijke bedden, niet zoveel ruimte verder maar de douche is ook super. En na zo'n plakkerige reis is dat wel fijn. het is warm in NY, ik denk ongeveer 25 graden maar wel een hoge luchtvochtigheid. We zitten bij Soho in de buurt, buiten het hele drukke centrum en horen daarom niets van het verkeer.

Tot: 0.078s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0455s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb