therewego's Guestbook

Weer thuis
Gelukkig heeft het in Limone nog niet zo lang geregend dat we een complete dag thuis moesten zitten. De langstdurende regenbui was de 3e dag dat we hier waren en dat was van 's morgens tot 16.00 uur. Daarnaast is in Limone de temperatuur in ieder geval vele malen aangenamer dan in Nederland. Afgelopen donderdag konden we eindelijk ( na twee vergeefse pogingen omdat onder andere de wachttijd tot het kunnen meegasn met de gondel 2,5 tot 3 uur was...) de Monte Baldo op! We hebben die dag schitterend weer gehad met vrij uitzicht op 1760 meter over het gardameer. Maar gisteravond waren we terug op ons eigen nest in Amersfoort. De jongens hadden eigenlijk geen zin om naar huis te gaan omdat ze het veel te goed naar hun zin hadden. Dus nu alle vakantiespullen opruimen, wassen, souvenirs uitpakken (ik heb wat lekkers voor je in petto uit Limone), boeken kaften, post nalopen, cavia's ophalen uit het dierenpension, etc... En beginnen met het foto album!! Enfin, geniet nog van jullie laatste dagen en en een goede terugreis naar Nederland (Hebben jullie nog een taxi nodig vanuit schiphol of het treinstation?) Wat betreft de buikpijn is het bij beide jongens over. Stijn had er tijdens Sala een keer last van, maar ik vermoed dat dat een combinatie is van laat naar bed, vroeg op en inspanning bij warm weer. Ik heb nog wel een controle afspraak staan op aanstaande donderdag in Blaricum. Succes met inpakken en goede terugreis!

hoi
wel lekker om weer in je eigen bed te slapen. Daar heb ik wel weer zin in. Nog anderhalve dag, dan komen we ook weer terug, en dan begint het gewone leven meer, pfff daar heb ik nog even helemaal geen zin in!!! Maar het klinkt alsof jullie een fijne vakantie gehad hebben!!! We spreken elkaar snel,liefs Meta
24th August 2014

Geniet nog van jullie dagen in San Francisco ! Ongelooflijk hoe snel een zomervakantie kan gaan. Voor het weer hoef je niet terug te komen naar Nederland :-) Voor de wifi wel !!! En voor mij stiekem ook.....;-) Toen ik het stukje van Maria las, dacht ik eerst even dat ze het over Nederland had.....haha, we hebben hier nl hetzelfde weer. Robin gaat morgen al naar school. Laura heeft nog een week. Het enige wat we hier hebben gehad is regen regen en regen, en het is behoorlijk koud. We dragen herfstjassen, handschoenen en sjaals. Drinken warme chocomelk en anijsmelk. Mochten jullie nog een plekje in jullie tas over hebben voor wat zonnestralen, nemen jullie die dan voor ons mee ?! Groetjes, liefs en tot gauw !!!!!

hoi
och wat ontzettend balen dat het al herfstweer is, bah, dan heb je het gevoel dat je helemaal geen zomer hebt gehad. Alleen de moestuin doet het er wel goed op denk ik. Ja, Robin zit natuurlijk nu in een andere regio, maar hij heeft er vast al wel zin in? Ik ben zo benieuwd hoe hij het zal gaan vinden. Geef hem een dikke knuffel van ons en wens hem een superleuke start!!! We denken aan hem :) Kan Laure lekker nog even al jouw aandacht opeisen en goed uitrusten voor ze aan haar havo uitdaging gaat beginnen. Die kids zijn straks zo doodmoe van het harde werken, daar heb je geen kind meer aan!!!!Best slim gedaan van jou eigenlijk...Morgenavond schreeuwen we nog een keer ROBIN HEEREMA WAS HERE in het AT&T park van de san francisco giants. Tot snel en drink maar lekker chocomelk hoor!!! Met gesmolten marshmellows,mmmmmmm

watergenot
Op dit moment 'genieten' wij van heel veel water... dat met veel donder en bliksem met bakken uit de hemel komt!!! Het regent nu zo hard dat er gewoon stroompjes water op de (berg) wegen hard naar beneden stromen. Onze auto is nu zeer grondig zowel van boven als van onder gewassen!!! Voordat wij vandaag vertrokken voor onze rondrit langs een aantal bergdorpjes met ,volgens het boekje, duizelingwekkende uitzichten, hadden wij onze kledingwas op ons balkon gezet om in het zonnetje te laten drogen. Je raadt het al: wij waren nog niet terug toen (weer) de hemelsluizen opengingen. We hebben gelukkig een zeer zorgzame en attente gastvrouwe die onze was onder het afdakje heeft geplaatst zodat die grotendeels droog is gebleven. Hopelijk morgen een wat drogere dag, maar de weersvoorspellingen zijn weinig veel belovend...
22nd August 2014

hi
dat is balen, zo zonde van je kostbare vakantiedagen als het blijft plensen, tenzij het plensen weer zo hard gaat dat het bijna spectaculair is. Zijn de jongens helemaal in orde, geen last meer van vermoeidheid en buikpijn ? Bij Kai is het helemaal over,maar die zal volgende week wel hardstikke moe zijn denk ik want vermoeiend is het wel zo met een camper. We hebben straks nog vier dagen in san Francisco, kunnen we even bijkomen, hoop ik. Ik wens jullie de zon en nog een paar mooie zonnige dagen, liefs Meta
19th August 2014

Van harte gefeliciteerd, Sanne!!!
Natuurlijk onze felicitaties en een ontzettend dikke knuffel voor Sanne! Wij zijn hier in ons huisje (met overigens grandioos uitzicht) aan het Gardameer helaas verstoken van Wifi. En de wifispots in het nabij gelegen Limone of Riva del Garda zijn er weinig. En als je ze vindt, moet je een inlogcode hebben. Dat schiet dus niet op en dus maar beperkt gebruik van dataroaming..... Maar wat maken jullie een fantastische reis in Amerika!! Geniet er van en we spreken jullie vast wel eind volgende week. Groetjes en liefs, Maria (en Hans en Leandef en Stijn)

hoi
fijn om te horen dat jullie een mooie plek hebben in italie, lekker genieten van het water en de zon. nog maar een weekje dan is het weer voorbij.... heel veel plezier en tot later, kus van ons allemaal!!

Gefeliciteerd!
Hee Sanne, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.... Dikke kus, Cindy

hoi
dankjewel Cindy!!! nog een weekje dan komen we weer thuis.... dan moeten we maar eens flink uitrusten want het is wel heel vermoeiend zo te reizen haha

18th August 2014

Sanne 14 jaar !!! Gefeliciteerd !!!
Hiep Hiep Hoera !!! Er is er 1 jarig !!! Lieve Sanne, gefeliciteerd met je 14e verjaardag !!!! We wensen jou een hele mooie verjaardag toe , met veel lichtjes, lampjes, zwembaden, zon, ijsjes en Starbucks en American Bucks. Veel liefs, Victoria Robin en Laura

Hi
Dankjewel lieverds, dikke kus van ons en we zien jullie snel weer. Hoop dat alles goed gaat daar, is Robin al weer terug??
16th August 2014

vakantie
Hoe gaat het daar ik heb geen idee of deze berichten bij jullie binnen komen ik zie wel hoe verder desnoods via Facebook in ieder geval vast een leuke verjaardag toegewenst.Zoen mam en Jan
15th August 2014

Wat leuk die foto's erbij !
Hoi Allemaal, wat leuk die foto's erbij ! Ik heb ondertussen mijn beide kids weer thuis. Ze hebben een leuke vakantie gehad. Ik heb zelf genoten van twee weken rust. Het weer in Nederland is nu erg slecht. Dus we genieten dubbel van jullie blogs. :-) waarin jullie ons meenemen naar de mooiste plaatsen, zwembaden en ervaringen.

Hoi
Deze las ik dus na die ander, en ik zie nu dat je lieverdjes weer allebei veilig thuis zijn. Nog even en dat begint school alweer.... Nogmaals veel liefs van ons en alle andere fotos hou je tegoed

Hoi
Het gaat goed op kantoor, en nee, er zijn geen interessante nieuwtjes te melden. Groetjes!

Hoi
Was te verwachten nu iedereen nog vakantie heeft, ben zo benieuwd hoe alles gaat lopen na de vakantie... maar ja dat zijn we allemaal natuurlijk. Dankjewel voor het reageren, liefs Meta
11th August 2014

Heerlijk meereizen
Oh Meta wat fijn dat je zoregelmatig schrijft. Nu begrijp ik wat alle achterblijvers bedoelden als ze een berichtje bij onze reisblog achterlieten. Het is ├ęcht net of ik achter in jullie camper zit en meereis. Heerlijk ennuh niet stoppen met genieten hoor! Liefs Herma
From Blog: Hoodoos here
12th August 2014

ha herma
het is ook leuk om steeds een stukje te schrijven en zo weten we zelf ook wat we gisteren en eergisteren gedaan hebben want alles gaat zo vreselijk snel. Ik ga nu weer een stukje schrijven, hoop dat alles goed is bij jou, dikke zoen, Meta
From Blog: Hoodoos here
9th August 2014

Hoi
Hier gaat het prima, ik heb nu weer een lang weekend vrij. Max onze oude hond te logeren, dus een drukke boel in huis mede dankzij een jaloerse dame Beau ;) Gaaf dat jullie op quads hebben gereden! Jullie kunnen nog een paar weken genieten, en ik dan dus van jullie blog :)

hi
is er nog SKOB nieuws??? ben benieuwd hoe het daar gaat, groetjes aan iedereen!!

Tot: 0.035s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 30; dbt: 0.0086s; 1; m:saturn w:www (104.131.125.221); sld: 1; ; mem: 1.3mb