BYE VEGAS

November 7th 2008
Published: October 27th 2014

Geo: 36.0846, -115.172

GÜN 5 Günlerden Cuma

Uçak uygun saatte fakat takım yine saatinde kahvaltı salonunda buluştu.Güzel bir kahvaltı çektik hatta günün geri kalanında yemek meselesini belki çözemeyiz diye biraz fazla yüklendik.
Valizi geceden toplamıştım.Millet son dakikaya kadar olur da paramız cebimizde kalır endişesiyle kolları çekip durdular.Milletimizin bu makineleri kullanma konusundaki birikimlerine hayran kalmamak mümkün değil.
Mc Carran hava alanı şehre çok yakın zaten şehir çöl üzerinde kurulduğu için tabak gibi ...tüm inen kalkan uçakları görmek mümkün..
Alan da yakanızı bırakmıyorlar her tarafta makinalar cebinizde kalan son kırıntıları
süpürüyorlar .İhtiyar balıkçı ve deniz hikayesi ..Olur da iri bir şey yakalamışsanız tekneye almanız mümkün değil ve uçağa bininceye kadar balık diye bir şey kalmıyor...
Uçağımız vaktinde...

Tot: 0.638s; Tpl: 0.015s; cc: 11; qc: 45; dbt: 0.3568s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb